Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

huhuu!!! Pitää ihan erikseen laittaa, koska kun vähän sivuja selasin, HUOMASIN että piilossa ollaan :hug: ...LÖYSIN :D - VEKARA -

Ja vielä CORNELIUS, kovin toivon, että teilläkin lämmin ja rauhallinen joulumieli ja miehelläkin olisi jaksamista lähteä hoidoissa eteenpäin :hug:

NYT SINNE SUIHKUUN (poika istuu melkein jo autossa odottamassa mammaa shoppailemaan :D ).
 
Bea
Hei kaikki! Tulin toivottamaan teille hyvää Joulua ja kaikkea hyvää ensi vuodelle!!! Toivotaan että kaikille viime aikoina negan saanneille ensi vuosi tuo posiitivisen tuloksen =) Lämpimät onnittelut plussanneille - Upeeta Hillevi että sinullakin tärppäsi vihdoin!

Täällä vietettiin tytön ristiäisiä eilen eli huimat 2kk on tullut jo ikää ja hyvin kasvaa (varsinainen suursyömäri :LOL: ) .

Nimeksi neidille tuli Lumi.

Halauksin
Bea
 
Nimi (ikä ) .. hoito ........... tilanne ............... haaveissa

Cornelius (33) 3 aloitettettua IVF hoitoa (missään ei siirtoon asti päästy) 1 lahjasoluhoito +1 Pas. Seuraava Pas syys/lokakuussa (Fertinova). Haaveissa 1

Juuni (47) 4 inseminaatiota, 3 ivf, 1 lahjamunasoluhoito, Riika, 2. lapsi (esikoinen 2 v.)

Vekara (45) 5. lahjasolu 02/09 AVA-tampere. Toiveissa yksi yhteinen. Lapsia kolme; 11v ja tuplat 15v.

Bardolino(30) 3xIUI,3xIVF omilla soluilla, 1xtuoresiirto luovutetuilla muniksilla + 2xPAS. AVA-Tampere. Haaveena 1-2 lasta.

Typyliini (28)....9.siirtoa lahja-aineksilla tehty tytön jälkeen.... jonossa VL/Tre+ Ovumia.....esikoinen 3.v, haaveissa pikkusisarus esikolle.


Piinistelijät
Nimi (ikä ) .. hoito .......... hoitopaikka .......... pp ..... haaveissa

Nennuliini 34v., 4*IUI, 3 IVF:ää joissa yhdessä siirtoon asti. Siirto 3.12. Haaveena ensimmäinen lapsi.


Plussanneet
Nimi (ikä ) .. hoito ........ hoitopaikka ....... L.A. .. monesko lapsi

Watrossi (41), 2 lahjamunasoluhoitoa, Ava Riika, LA 6.2.09, esikoinen

Enkelitytön äiti (31), 2 lahjamunasoluhoitoa,1 PAS.... Oulun VL.... L.A. 28.1.09 ... 2 lapsi (esikoinen kuoli 1v 3kk ikäisenä, luomulapsi)

Suzyanne (36) 1.lahjasolu...Kliinik Elite,Tarto...L.A 6.5...esikoinen

Piri (35)...2. lahjasolu (takana 2 inssiä, 4 tehtyä/aloitettua IVF:ää ja 1. lahjamunasolu (PAS) )...hoidossa Riiassa...LA 26.5.09 .....haaveissa 2.

Ronyah 2.hoito donor alkioilla menossa, siirto 11.11 Tartossa. 1. donor-alkiohoidosta lapsi, nyt toinen haaveissa ja sitten lapsiluku täynnä.

Gerpera(47) Tarto, donor-alkioiden siirto 27.11., iltatähti* haaveissa...

Hillevi (44) ... Ovumia, kahden alkion siirto 28.11. haaveissa eka lapsi, aiemmin 3 IUI, 2 IVF, 1 lahjamunasolu IVF, kaikista nega


KM:
Saaga (39) 1 x iui, 3 x hoitoyritystä omilla soluilla (icsi) ei yhtään alkiota eli ei koskaan siirtoon asti. Luomuraskaus kesällä/2006, josta km viikolla 12 ja risat. 1. lahjamunasoluhoito Suomessa ja 1. siirto oli pe 24.10. varhainen km 7+2.

Aliisa (25) .. 2.PAS ../Väestöliitto/Hki... haaveissa 2-3


Maaliin päässeet

Lutuliini, poika 1.6.2008

Bea, tyttö 10/2008
 
Hyvää jouluviikon alkua kaikille!

Vekaralle onnittelut olleesta merkkipäivästä :flower: ja ihanaa lomaa teille, jos ei satuta langoille yhtä aikaa. Ja kiitos erityishalista, yritän pitää masuasukista oikein hyvää huolta, 2.1. toivottavasti ultrassa jotain näkyy.

Bea, onittelut teidän Lumi-neidille. :flower: Ihana joulu teille tulossa pikkuisen kanssa, älkää hemmotelko häntä liikaa ;-) Kiva nimi - toivotaan että se hillitsee vähän ilmastonmuutostakin... ja kiitos onnittelustasi, täytyy toivoa kovasti että maaliin päästäisiin.

Kaikille kiireetöntä joulun aikaa, tunnelmallisia iltoja ja toivotaan, että sääkin vähän talvistuisi lisää. Ensi vuonna sitten uusin voimin ja toivottavasti paremmalla onnella kaikille pinolaisille plussat kehiin! Olette kaikki niin kannustavia ja ihania naisia, kiitos kuluneesta vuodesta jokaiselle - ilman teitä olisi ollut paljon raskaampaa!

Hillevi :xmas:
 
HILLEVI, kiitos muistamisesta sekä päivittämisestä :hug: .

GERPERA, valitettavasti en kortisoniasiassa osaa sinua auttaa. Sen tiedän sensijaan, että itselleni en sitä enää huoli. Minulla puhkesi kaikki maailman taudit, kun lääke laski oman suojan alas. Tavallisesti en sairasta juuri lainkaan.

KLEXANEHAN oli lääkityksenä tuohon tukosasiaan, mutta oliko kortisonilla jotain tekemistä noiden vasta-aineiden kanssa. Osaisitko HILLEVI kertoa?? Ja mikä on tuo tutkimus jos vasta-aineita tutkitaan (labra)??

Minulla tuo TSH on 1.55 ja TNFalfa 9.1 (<8.1) . TNF siis vähän koholla. Osaisitko kertoa näistä jotain??

IHANAaaaaaaaa oli kuulla sinusta BEA ja tahdonkin toivotella rauhallista joulua ja nauttikaahan siitä parhaasta lahjastanne :heart: :hug: .

Nyt riennän jälleen taksi päiväksi shoppailemaan, vaikka alkaa jo tuntumaan, että pyörin täällä enempi itseni ympärillä :D .

- VEKARA -





 
rakkaille palstasiskoilleni!

Vekara: Kiitos muistamisesta. Olen yrittänyt monesti kirjoittaa, mutta en ole päässyt kirjautumaan. Nyt töissä näyttää taas onnistuvan

Onnea plussautuneille ainaskin gerperaa en ole onnitellut. Eli paljon onnea ja ihanaa odotusaikaa.

Negan saaneille suuret pahoittelut.

O.n itsellä tulee aina raskaus mieleen näin jouluna, koska odotin 4 vuotta sitten viimeisilläni tyttöäni juuri jouluna. Ja toisaalta laskettu aika olisi ollut hyvin pian, jos en olisi km saanut kesällä. Turha toisaalta jälkikäteen enää surra, niin ei ollut tarkoitus elämän mennä. Meillä jatkuu hoitotauko. Ehkä aikaisintaan ensi syksynä voisimme ajatella lähtevämme hoitoon. Paikka on ?, myös Eliteä olen miettinyt (alkioadoptio). Nyt haluamme miehen kanssa nauttia toisistamme ja siitä mitä meillä jo on. Rakensimme talon ja pääsemme pian muuttamaan, siinä varmaan riittääkin sitten urakkaa keväälle.

Oikein plussarikasta uutta vuotta kaikille!

Typyliini
 
Hei! Kiitos Juuni.:) Meillä tosiaan on takana kaksi inseminaatiota, meille sanottiin, että luomusti samat mahdollisuudet raskautua. Yksi isci, lahjoitusmunasoluilla, lahjoittaja oli itsekin saanut hedelmöityshoitoja joiden avulla saanut lapsen ja halusi auttaa lapsetonta pariskuntaa, siitä kiitos hänelle. Saimme "saaliiksi" kaksi munasolua, jotka molemmat siirrettiin tuoresiirtona, pakkaseen ei siis jäänyt mitään. Tammikuussa aloitetaan uudet hoidot. Kuten Typyliinikin tuossa totesi, meillä on myös sama tilanne, on muitakin projekteja johon keskittyä, vaikka tämä tietysti on tärkein molemmille. Lapsia ei tehdä, vaan saadaan, joten on Korkeimman kädessä, siihen on tyytyminen. Nyt perheeseemme kuuluu mieheni ja minun lisäksi suloinen Papillon tyttö.

Toivotan kaikille hyvää Joulua ja onnea vuodelle 2009! t. Scarlet

 
Oikein Ihanaa Joulun aikaa kaikille! :heart: Niin kuin tuossa Vekara sanoikin, niin tämä paikka on ehdottomasti niiiiin ihana purka tuntojaan ja jakaa mielipiteitä ja kokemuksia - iloja ja suruja! Kiitos siitä kuuluu ehdottomasti teille kaikille!!

Monenlaisia kirjoituksia onkin tullut sitten viime palstalla käynnin, kun näitä jouluaskareita on piisannut.. :xmas:

Vekaralle: uskoisin, että just treen avalla on siksi lyhyet jonot, että hinta on paljon kovempi kuin muilla. Meilläkin eka jonotus kesti vain 3-4 kk, ja ilmoitettiin, että nyt on luovuttaja löytynyt, ja itse olin varautunut ainakin 1v jonoon. Toivon teille Vekara sydämestäni kaikkea hyvää ensi vuoteen ja sitä toivottua tulosta! :heart:

Nennuliini, ihanaa kun olet jo positiivinen ja suunta kohti ensi vuotta! Samoin Aliisa, ensi vuonna meille onni kääntyy! :heart:

ON (sorry): itsellä ollut ihanhirveänkamala PMS ihan isolla peellä. Huono olo, mahakipuja kovin, kiukkuinen mieli, v-tuttaa, itkettää ja kaikkea muuta ei niin mukavaa ja vielä tässä joulun alla, jatkunut jo toista viikkoa. Ukko raukka on helisemässä. Ja tämä ei ole todellakaan mulle tyypillistä. Kyllä mulla mahakipuja on ennen menkkoja noin 1 vk, mutta tämä mielialan heittely on kammottavaa. Jotenkin myös pelkään, että mies ei suostu enää uuteen hoitoon(pakastealkion sulatuksen jälkeen), koska kokee tämän niin raskaaksi, juuri seuratessaan minun surua jne. Mutta katsotaan sitten. Kyllähän tässä joulun alla kaikki tunteet nousee pintaan, kun kahdestaa puuhaillaan ja meitäkin voisi olla jo 3 ja 4. masussa. Mutta asiat ei aina mene niin kuin haluaa.. Nyt yritän tsempata ja olla positiivinen Jouluna, vaikka mielialat myllertää ja mahaa kalvaa.. :xmas:

Kaikille muillekin terkkuja tasapuolisesti, Typyliinille, Hilleville, Bealle (ihana nimi - Lumi), Scarletille, Lotalle, Gerberalle, Juunille, Watrossille jne. jne!!!! En nyt muista kirjoittaa kaikkien nimiä, mutta siis kaikille teille! :wave: :wave:

Ja Oikein Ihanaa ja Rentouttavaa Joulun aikaa! Huilataan, nautitaan hyvästä ruoasta ja kerätään voimia tuleviin koitoksiin! :heart: :heart:
 
Kyllä minä sinut muistan! Kiva, kun muistat myös minut. :wave:
Pahoittelut sinullekin negasta. Kyllä minä silloin kohta pari vuotta sitten ajattelin olevani nyt jo äiti, mutta kaikki ei aina mene niinkuin suunnittelee. Mutta ensi vuosi tosiaan on toivottavasti meille suosiollisempi, meille kaikille.
Hyvää joulua sinulle ja pidän peukkuja puolestasi ensi vuonna! :heart:

Terkuin,
Nennuliini
 
Teille kaikille, siskoseni! :heart:
Joulu on tosiaan jo ihan oven takana. Minäkin olen joulupuuhissa ollut ja tänään ja eilen vielä töissä, että en ole täällä ehtinyt käydä lukemassa. Ja tekstiä onkin tullut kivan paljon. Tosin nyt en sitten muista kommentoida yhtään mitään. :ashamed:

Mulla alkoi eilen vuoto ja mahakivut on sen mukaiset. Lihakset myös kipeinä, niinkuin mulla aina eli ei yhtään kiva olo. Mutta onneksi huomenna on jo helpompaa ja voi nauttia jouluruuista varmaan premmalla ruokahalulla. Paha mieli on jo hieman haihtunut, mutta tietysti haikeus tulee juuri näin joulun aikaan, kun olisi niiiin kiva viettää joulua oman pienokaisen kanssa ja seurata hänen ihmetystään. Mutta ehkä ensi jouluna sitten.

Nyt lähden juomaan jotain viilentävää, kun juuri tulin saunasta ja katsomaan jotain hyvää tallennettua ohjelmaa miekkosen kanssa.

Hyvää, mukavaa, rentouttavaa, herkullista ja tunnelmallista joulua teille, palataan joulun jälkeen.

Nennuliini :heart:
 
Tumma taivas jouluyönä,
tähdet tuikkii valovyönä.
Ilmassa on ripaus taikaa,
rauhallista joulunaikaa!
Loistaa kuu ja illan tähti,
tontut ne hämyssä liikkeelle lähti.
Minne vain kulkee tonttujen retki,
siellä on ilon ja riemun hetki!
Kun taivas on tumma ja pohjoisesta tuulee,
silloin enkelin laulun kuulee.
Se rakkautta ja lämpöä koteihin laulaa,
ja kaikille toivottaa joulurauhaa.

Lämpimin jouluterveisin :heart:
hyvävointinen Hillevi 5+6
 
Kaikille palstalaisille oikein ihanaa ja rentouttavaa joulua. :xmas:

Nyt on taas ollut taukoa, etten ole palstalla käynyt...Hilleville onnittelut plussasta :heart:

VEKARALLE oikein aurinkoista lomaa, olitteko te milloin lähdössä reisuuun? Me ollaan nyt jonossa Fertinovalla ja luovuttajaa odotellaan. Toivotaan, että keväällä päästäisiin hoito aloittamaan. Nyt on ollut ihan kiva, kun on ollut taukoa niin olen kuntoillut ja tiputtanut muutaman kilon. Paitsi nyt ne tulee varmaan takaisin, kun tulee tuota suklaata syötyä. Ja nytkin suu täynnä suklaata, kun istun töissä eikä tässä nyt ole mitään tekemistä...paitsi syödä ;)

Mutta vielä kaikille OIKEIN IHANAA JOULUA! Ja te kaikki ootte niin ihania, tää palsta on kyllä niin mahtava juttu.

-cornelius-
 
tahdon toivotella :heart: .

Kiitos SAAGA ja CORNELIUS :hug: . Huomenna olemme lähdössä ja palaamme vasta uuden vuoden jälkeen.

Sydämestäni tahdon teitä kaikkia kiittää kuluneesta vuodesta. Yhdessä olemme jakaneet niin iloja kun surujakin. Ja yhdessä jaksaneet aina eteenpäin. Tästä on ystäväni hyvä ponnistaa alkavaan vuoteen 2009 :D .

Myös lämpöiset terveiset WATROSSILLE belgiaan ja PIRPANALLE saksaan :hug: .

Ootte kaikki aivan ihania... rauhallista joulumieltä ja paljon haleja lähettääpi täältä yksi yhä periksiantamaton ja näkymätön tonttu :xmas: . Arvaa kuka :D :D :D :D
 
Joulu olis nyt sitten vietetty.. se menee aina niin nopeasti ohitse, mutta hyvä niin:)
Nyt odotellaan sitten uutta vuotta ja uusia kujeita.. Itse päätin ainakin pudottaa joulun jälkeen muutaman kg:n painoa vaikka en ylipainoinen olekaan.. Mutta aloitan tuon sitten vasta ensi vuoden puolella.

Jee, täällä keskenmeno vuoto vihdoin loppunut ja toiv. n. viikon päästä alkaisi ensimmäiset kk:set.. JOs kaikki siis hyvin menee niin helmikuun puolivälissä voitaisiin päästä siihen viimeiseen pakaste siirtoon.. sitten alkaakin odotus.. ellei siellä Ovumiassa se 5 kärki ala heti alkuvuodesta liikkumaan.. Toiv niin:)

Oli aika raskasta jouluna kuulla kun sai taas kuulla kuinka 2 sukulaista saa lapsen. Toisella vielä lapsi vissiin vahinko.. kun niin nuori on ja koulut kesken ja tämän tytön isä ei uskaltanut paljastaa koko asiaa.. Sattumalta oli yksi toinen sukulainen nähnyt ja siitä lähti juoru liikkeelle.. Otti niin aivoon taas koko asia.. Mutta eteenpäin mennään:)

Ketäs täällä on ensimmäisinä lähdössä seuraaviin hoitoihin? Itsellä tosiaan menee tuonne helmikuun puoleen väliin se PAS jos nämä kk:set nyt ajallaan tulee.. Ellei sitten sieltä Ovumiasta tule soittoa ja päästäiskin tuoresiirtoon helmikuussa..

Mukavaa uuden vuoden odotusta kaikille! Täällä palataan huomenna töihin...
 
Heips! Kyselit kuka lähtee seuraavina hoitoihin. Ilmeisesti me sitten, koska neuvottelu on jo tammikuussa uudesta hoidosta ja kuukautiset tulivat isci:n jälkeen täysin ajallaan, joten kierto on kohdallaan. Lähdemme tammikuun alussa ensin mieheni kanssa matkoille, aurinkoon. Toivottavasti seuraava munasolunlahjoittaja on sellainen, joka on monen lapsen äiti itsekin ja tullut raskaaksi ongelmitta. Ssaataisiinpa nyt enemmän munasoluja kuin kaksi, jotta jäisi PAS:n(kin) jotain. Mukavaa ja onnekasta uuden vuoden odotusta täältäkin kaikille palstalaisille. Itse palaan töihin ja opintojen pariin vasta Loppiaisen jälkeen matkoilta palattuamme.
 
Tänään sitten kävin vasta siellä yksityisellä jälkitarkastuksessa.. kun peruin sen aina aiemmin kun yritin päästä yhä kaupungille.. mutta ei..
Ihan kaikki tavara ei ole vielä tullut ulos. Ultrassa näkyi hyytymiä:( Lääkäri sanoi että ultrataan seur. kk:sten jälkeen vielä että tuliko loppu tavara ulos.. ja jos ei ole tullut niin sitten kaavintaan:( Ei yhtään kivoja uutisia.. Mulla pitäisi kk:set viikon sisään alkaa.. mietin vaan että olisko nuo hyytymät voineet olla jo niitä tulevia kk:sia.. minulla kun aina kk:ssa hyytymiä tulee.. vai onko nuo todella sen raskauden tavaroita vielä?? Uskomatonta että vielä sen vuodon määrän jälkeen sinne jtn olisi jäänyt.. Suututtaa ja kiukuttaa kovasti...
 
Uusi vuosi kolkuttaa kohta ovella, toivotaan siitä meille kaikille vielä parempaa ja onnekkaampaa kuin tästä vuodesta! :heart:

Aliisa: mä ajattelisin, että jos sulla on vuoto loppunut, eikä ole mitään kipuja kohdussa tai muuta epämääräistä, niin en olisi kovin huolissani. Jos sinne jää nimittäin jotain "paloja", niin yleensä ne kait aiheuttaa kohtutulehduksen, niin minulle kävi ekassa km:ssä. Ja kohtu tuli tosi kipeäksi. Sitten vuosinkin tosiaan sen 8 vkoa yhteenkyytiin. Tärkeintä olisi, että sinulta olisi otettu se hCG, jotta siitä näkisi, onko se jo nollilla tai lähellä nollaa. Se pysyy ylhäällä jos palasia on jäänyt kohtuun ja siitäkin voisi arvioida tilannetta. Vähän ihmettelen että sitä ei ole sulla mitattu, koska itse kävin joka viikko sen 8 vkon ajan, kunnes arvo oli 5, ja lähtöarvona oli pitkästi yli 100 000. Kannattaisiko sun pyrkiä vielä verikokeeseen varmistamaan asiaa? Mutta joka tapauksessa koita jaksaa ja toivotaan parempaa ensi vuotta meille molemmille! :heart:

Miten muilla menee ja kuinka Joulun aika on hurissut? Suklaata syödessä.. namskis. Kuinka meidän raskautuneet jaksavat? Onko oireita? :heart:

on: eilen alkoi kuukautiset ja tänään sellainen tulva, että alta pois. Osasin kyllä odottaa kipuja ja kovaa vuotoa, koska 1.km:n jälkeen vuoto oli ihan hirveää, vuosin niin että meinasin pyörtyillä. Laskin, että nyt oli 26-27 pvä siitä kun hcg mulla nollilla ja jostain luin, että kierto voidaan laskea ikäänkuin alkamaan siitä päivästä. ja ainakin mulla näköjään toimi kuin kello. Tosin niin kammottava 2,5 vkon PMS, etten ikinä ole moista kokenut, ja koko ajan myös mahakipuja. Olenkin miettinyt, että jos pakkasalkio ei tärppää/selviä ja mies ei suostu enää uuteen hoitoon, niin pyydän itselleni pillerit joilla kuukautiset saa pois. Tai siis että tulevat vain muutaman kerran vuodessa. Mikään pakko kun ei kai nykyään ole kärsiä näistä vaivoista. Sen verran elämänlaatua kyllä heikentää jos jatkossakin pms oireilu pahenee entisestään näin kamalaksi. Mulla on ollut ihan riittävästi pms-kipuja, hirveää hikoilua ym. ennen tätäkin. Kun ei tässä kerta raskaaksikaan voi luomusti tulla. Olen ollut hieman alamaissa miettiessäni kaikkea ja varaan tammikuussa ajan laps.psykologille juttelemaan, se oli miehenkin ajatus. En halua masentua tämän kaiken keskellä, koska olen aikas iloluonteinen näin perusolemukseltani. JOtenkin kaikki vaan 2 vuoden aikana on ollut aika raskasta, ja etenkin se naiseuden menettämisen tunne, kun oma kroppa ei toimi, plus tietty nämä epäonnistuneet hoitoyritykset ennen tätä luovutushoitoa jne.

Mutta tulipas nyt masentavaa omaa napaa.. :/ Onneksi sitä jaksaa olla vielä kuitenkin iloinen ja nauttia asioista, vaikka tämä asia nyt onkin näin masentavaa aika ajoin. Miten te muut koette? Vaikka onhan tästä puhuttukin jo monesti.

Kaiken kaikkiaan haluan toivottaa kaikille Palstasiskoille Oikein Ihanaa Uutta Vuotta! Olkoon se meille kaikille onnellinen kaikissa asioissa! :heart: =)

Kuulemisiin taas, kunhan palailette joulupatojen äärestä tänne palstailemaan!

t.saaga :wave:
 
Voi miten järkyttävää Ronyah! :'( En osaa sanoa mitään muuta kuin että itken kuin hullu kun luin viestisi. Onneksi olen kotona.. En yritä keksiä mitään lohdutuksen sanoja, koska niitä on niin vaikea nyt löytää. Toivon teille jaksamista, uskoa huomiseen ja täältä saat tukea, jos joskus jaksat tulla juttelemaan. Olen niin pahoillani puolestanne. :hug: :hug: :'( :'(
 
Voi ei Ronyah :hug: Se on niin väärin! Miten meistäkin jo näin moni joutunut tuon kohtalon kokea. Meillä kesken meni aika samoihin aikoihin, kun minulla pikkuisen sydän oli lakannut lyömästä rv 9+4. Eilen kun olin lääkärissä niin lääkäri sanoi, että on harvinaista että näin käy kun syke ja liikkeetkin on nähty.. Eipä paljon lohduta tuo lääkärin sanoma! Mutta ihan hirmuisesti voimia sulle :hug: Kyllä se helpottaa ajan kanssa vaikka siltä ei nyt tunnukkaan.. Ikävää että näin kävi.. Tiedän todella mitä tuskia nyt koet erityisesti henkisellä puolella..

Saaga ajattelin ne yhdet kk:set odottaa ja tehdä sitten itse raskaustestin ja käydä vaikka VL:lla mittauttamassa Hcg jos eivät muualla sitä ota. Tosin jos raskaustesti näyttää negaa, niin voiko siihen luottaa??

Kaikille parempaa uutta vuotta toivottaen
Aliisa
 
Ronyahille pahoittelut keskenmenosta :hug: :'( :hug:

Mäkin olen nyt useammassa kohdassa törmännyt tuohon, että jos rv 7+0 nähdään sikiö ja syke, niin on lähes varmaa, että vauva myös syntyy, että tuo rv 12 asti odottaminen on kuulemma siltä ajalta, kun ei vielä ollut näin hyviä laitteita, kuin nykyään. Silti ihmettelen, että miksi sitten tässäkin ketjussa, niin monilla menee vielä tuon jälkeen kesken. :'( Tosi ikävää.

Toivotan meille kaikille oikein hyvää uutta vuotta ja parempaa plussaonnea!!!!!!

Piri rv 19+1
 
Suzyanne
Ronyah, olen surusta sanaton!! :hug: :hug: :hug:

Minullekin sanottiin varhaisultrassa rv 6+5 että enää on noin 5% mahdollisuus keskenmenoon. Ja nyt tässä pinossa on jo kolme, eikös kaikki olleet varhaisultrassa käyneet, taitaa olla tuo prosentti kuitenkin suurempi! :'(

Eikös Ronyah ja Saagakin käyneet muistaakseni Tarton klinikalla, taitaa kuitenkin olla huonon onnen paikka, ollaan jo alustavasti puhuttu että joskus voisi toistakin kokeilla, mutta uskaltaako sinne enää mennäkään.. :/

Ronyah, Aliisa ja Saaga, en sano että tietäisin tarkkaan miltä teistä tuntuu, mutta arvelisin että aika samalta kuin minusta elämäni kamalin hetki tuntui, se kun toisen munasarjakystaleikkauksen jälkeen, vuonna-96) olin lääkärissä valittamassa kovaa hikoilua, ja lääkäri totesi että minulla on ennenaikaiset vaihdevuodet tulleet, ja etten ikinä 100% varmasti voi saada omia lapsia. (silloin ei vielä ollut edes tätä mahdollisuutta, tai oli ehkä, mutta onnistumisprosentti muutaman prosentin luokkaa)

En latele nyt tähän mitään latteuksia tyyliin että kyllä se elämä jatkuu, koska tiedän että suru on musertava. Mutta vaikkei sitä vielä ehkä osaa kuvitella, se ajan myötä kuitenkin lievittyy, ja teillä kaikilla on vielä hyvät mahikset saada se oma pikku nyytti syliinne, sitä toivon sydämestäni!! :hug: :hug:

Oikein hyvää tulevaa vuotta 2009 kaikille, ensi vuonna tähän pinoon tulee hillitön määrä plussia, eiks niin!! :flower:

Suzyanne rv 22+0
 
Ronyah Olen tosi pahoillani!! :hug: :hug:

Tiedän miltä teistä kaikki keskenmenon kokeneiltä tuntuu, kun minun ensimmäinen luomuraskaus päättyi rv 11 keskenmenoon, toisiaan oli kyse tuulimunaraskaudesta, mutta kuitenkin. Sen jälkeen olen kokenut lapsen menettäminen, eli tiedän varsin hyvin minkälainen menettämisen tunne on... Ei muuta kun teille kaikille voimia ja tsemppiä tulevaan! :hug:

Oikein Hyvää Tulevaa Vuotta teille kaikille!

:heart: Enkelitytön äiti ja Toive rv 36+0 :heart:
 
Ronyah :hug: Koittakaa jotenkin jaksaa!

Meillä perjantaina varhaisultra, mitään uusia oireita ei ole ilmaantunut ja olen ajatuksissa yrittänyt varautua ettei mitään sykettä löydy..

Kaikille pinolaisille mahdollisimman hyvää ja plussakasta uutta vuotta, olette tärkeitä! :heart:
Hillevi
 

Yhteistyössä