Kyllähänä tämä on ollut murheellista täällä, kun näin monella meistä km ja erityisesti tuo, että ultrien jälkeen on kuitenkin tullut km, vaikka sen pitäisi olla harvinaista. Surullista Hillevi, kun olet niin meitä muita aina jaksanut tsempata ja sitten kävi näin. :hug: Sinulle ja muillekin tietysti olisi toivonut onnea. Mutta ei kait huono onni voi jatkuvasti meitä vainota, joten uskotaan ja toivotaan parempaa meille kaikille tänä vuonna! Onneksi Hillevi teillä on vielä pakkasessa alkioita! :heart:
Ronyah: Luulisin, että tuo sun hCG on ihan ok, on jo aika alhainen, mutta ymmärtääkseni nollille sen pitäisi mennä ennen kuin on "puhtaat paperit". Toivottavasti saat pian tietoa siihen! Ja jaksamista sinulle kanssa! :heart:
Oma tilanne on se, että kuukautiset on jo tyrkyllä, mutta siirrän työasioista johtuen viimeistä pakkasalkiota keväämmälle. Minulla on nyt kahden ihmisen työt niskassa, joten stressikerrointa sen verran, etten uskalla riskeerata viimeistä alkiota tähän saumaan. Eli aikaisintaan maaliskuussa aloitetaan hoito. Hoidon siirtäminen on samalla myös ahdistuksen ja lopullisuuden siirtämistä, näin voisin itseäni tulkita.. :|
Watrosslille onnea synnytykseen! :heart:
Minä myös uskon, että stressaamalla ei voi aiheuttaa keskenmenoa, vaikka kuinka stressaisi. Mutta näissä hoitojen eri vaiheissa stressi tuntuu mulla ainakin kovasti vaikuttavan mielialaan ja siksi en halua nyt lähteä vielä viimeiseen koitokseen. Muutenkin kevät on mulle aina helpompaa aikaa, en ole niinkään talvi-immeinen.
Vekaralle onnea matkaan! :heart: Nyt pidetään kaikki sormet ja varpaat pystyssä. En muuten ole miettinyt tuota alkioadoptiota, kun siitä ei ole paljoa tietoa. Osaatko kertoa siitä tarkemmin? Miten te olette sitä ajatelleet? Gerberallahan se oli kyseessä, eikös vaan?
Kaikille lumista ja talvisen reipasta keskiviikkoa! t. saaga :wave: