Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Aivan mahtavaa, Vekara! Lämpimät onnittelut :heart: Kyllä nyt viimeinkin näyttää hyvältä ja teidän sinnikkyys palkittiin.

Papillonille onnea leikkaukseen! Kiva, että saat myös lomailtua samalla. Täälläkin nyt tarkenee, mutta Ateenassa lienee aina kesällä kunnon helle.

Nennuliini, kyllähän se viikolle 12 odottelu tuntuu pitkältä, mutta kysy neuvolastasi onko sielläkin rv. 12 ensimmäisen ultran ajankohta - ehkä ne voivat vähän vaihdella.

Hyviä unia kaikille - toivottavasti Nukkumatti löytää Vekarankin luo ;)
hilde
 
Ihan hyvin sain nukuttua - kiitos vaan HILDE! Aurinko pitää kyllä siitä huolen :saint: !!Aikainen herätys vaan oli, kun lapset lähdössä taas reissuun ja heidän tavaroita pakkailen.

Katselin tuossa myös tuota hoitoon liittyvää paperi nippua jonka Artsilta sain. Ymmärränkin tekstin pääosin, mutta auttaisiko joku suomentamaan tuon ISOLLA KIRJOITETUN: Getting fertilised by embryo that derives from someone else's egg cell. WE CONSENT TO THE EMBRYO IMPLANTATION BEFORE THE PRESERVATION OF 6 MOUNTHS. I'm aware of the risks of infections associated with it..... niinpä niin, kuinka moni teistä on ylipäätä noita riskejä miettinyt??

Tänään on taas perjantai. Eipä noita päiviä tule oikein seurattua lomalla ollessa. Mutta rauhallinen viikonloppu edessä kuitenkin kun lapset poissa. Voisi vaikkapa lähteä jossain piipahtaa ;) .

Sellaista vielä olisin kysynyt, että milloinka mahdollinen syke olisi nähtävissä? Edes viikoista en tiedä missä mennään ja miten lasketaan, mutta samat taitaa olla kun Nennuliinilla :p !!

Terkuin, VEKARA
 
Hyvä että sinulla toimenpide jo käynnissä. Toipuuko siitä nopeasti ja onko tuollainen väliseinä yleinen? Tarkoititko jo tulevaa eli huomista lauantaita jolloin kohtu muotoillaan. Kuulostaa sekin melko erityiseltä toimenpiteeltä...kertoisitko vähän. Kovasti toivon sinulle jaksamista ja että toimenpiteet onnistuisi hyvin :hug: !! Ja helteistä huolimatta yritähän nauttia ateenan nähtävyyksistä jos kunto vaan sallii toimenpiteitä ajatellen.

Terv. VEKARA :heart:
 
Vekara, tohon suomennukseen en puutu, ei kielipäätä :headwall: . Huomasin aiemm. viesteistäsi et siirto ollut 5.6, niin nyt oisi sitten rv 5+3, mikäli alkio kahden pv:n ikäinen siirrettäessä. Meniköhän oikein, eipä taida heittää ku päiväl tuosta...Syke VOI näkyä jo vk 6 mut vk 7 ainakin näkyy. Onnittelut :flower: :) .
gerpera
 
Huh hellettä...

Vekara WE CONSENT TO THE EMBRYO IMPLANTATION BEFORE THE PRESERVATION OF 6 MOUNTHS. Meinaa mielestäni "Suostumme alkionsiirtoon ennen kuin sitä on säilytetty kuusi kuukautta." Minä olen kysynyt useammaltakin klinikalta virusten siirtymisestä, jos luovuttajalla jokin sattuisi olemaan. Pietarista vastattiin, että he eivät ole koskaan kuulleet, että mikään virus olisi tarttunut munasoluun ja Tampereen AVAsta sanottiin, että munasolu ei ole sopiva kasvualusta viruksille. Testit tehdään (HIV, hepatiitti jne.) kai enemmänkin klinikan väen suojaamiseksi, koska he voivat joutua kosketuksiin punktiossa ja munasoluja/spermaa käsitellessään mahdollisiin viruksiin - tai labra voisi "saastua". Aikaisemmin kun katsoin Tarton luovuttajien tietoja, siellä oli monella herpes ja sikotauti tms. sairastettuna. Näidenkään virusten ei pitäisi siirtyä munasolun mukana vastaanottajalle.

Samaa mieltä kuin Gerpera siitä, millä viikolla sykkeen voisi nähdä.

Viikonlopuksi olisi kiva päästä jonnekin veden äärelle kun tällaista hellettä pukkaa.
Voikaahan hyvin tai paksusti, kullekin sopivalla tavalla! :heart:
Hilde
 
Mulle hoitsu maanantaina sanoi, että rv 4+3 eli tänään siis on 5+0. Tuolla kai laskevat siirtopäivästä, kun siirto oli 5.6. perjantaina. Uusi viikko siis alkaa, :heart: mutta kyllä nää viikot tulee oleman vielä piiiitkiä. Päivä kerrallaan on kyllä mentävä. Tänäänkään en vielä uskaltanut soittaa neuvolaan. Jotenkin pelottaa sinne soittaminen, vaikka hoitaja sanoi mulle, että kannattaa soittaa ajoissa, eikä pelätä sitä, että jos jotain sattuu ennen aikaa. Niinhän se on, mutta mutta. Lupaan, että maanantaina soitan! Jos en puoleen päivään mennessä ole soittanut, niin pakottakaa soittamaan iltapäivällä. :p

Miten Vekaran olo? Mulla tahtoo olla aamupäiväöklötystä. Puolen päivän aikaan kun syödään, niin siihen asti on semmoinen pala kurkussa tai tuolla alempana ruokatorvessa. Saa nähdä minkälaiseksi se äityy. Mies sanoi, että sitähän sinä olet toivonutkin. =) Niinhän minä olen (ja tietysti hänkin) ja mielellään otan sen vastaan, jos vaan kaikki käy hyvin siitä huolimatta. :heart: Mulle vaan kun huono olo tulee, niin se on sitten kunnolla päällä eikä varmaan jää kelläkään se huomaamatta. Naamasta on väri pois ihan kokonaan. Mutta katsotaan mitä tuleman pitää.

Aurinkoista, lämmintä ja rentouttavaa viikonloppua kaikille! Me lähdetään tästä varmaan mökille ja ainakin koiraa uittamaan. Raukka on ihan näännyksissä. En tiedä, jos itse uskaltaisi varpaat kastella.

Nennuliini
 
Kiitos HILLEVI tulkkauksesta :flower: !!

Meillä täällä niin hiljaista. Lapset poissa ja ukko oli niin väsynyt, että kymmeneltä sammahti grillattuamme. Täällä nyt pirteänä pyörin itteni ympärillä :D kun ei oo ketään jaloissa!!

NENNULIINI, minulla myös pientä pahoinvointia aalloittain, mutta heti menee ohi kun jotain kylmää juo tai vähän syö. Aamusin pientä palelua ja munasarjojen kohdalla tänään vähän jumputtanut ikävästi, mutta hyvin kestää. Lepo tekee aina hyvää.

Kaikille toivottelen jaksamista ja mukavaa alkanutta viikonloppua :heart: !!

- VEKARA -
 
Hienoa Vekara, että arvosi ovat noin hienosti nousseet! Syke on minulla näkynyt aikaisimmillaan rv 6+0, mutta sehän on paljon siitä kiinni, että onko alkio kiinnittynyt milloin. Koska sulla arvot nousi alussa hieman hitaasti, sulla saattaa (näin maallikon mielestä ;) ) olla alkio kiinnittynyt päivän pari myöhemmin.

Nennuliini ja Vekara, juu, nauttikaa vaan tuosta pienestä öklötyksestä. :) Mulla alkoi samalla tavoin pienenä öklötyksenä ja viidennen viikon lopulla homma "puklasi" käsiin ja sitten olikin yli toista kuukautta sellainen olo että. :x Nyt on olo hieman helpottunut, että aamupäivisin on ihan siedettävä olo. Puolenpäivän jälkeen en sitten odotakkaan muuta, kun päiväunille pääsyä ja joilta herättyäni haluaisin vain päästä yöunen ihanaan unohdukseen...

Papillonille tsemppiä leikkaukseen!

Simmis
 
Heissan SIMMIS ja muu poppoo!! Milläs viikoilla Simmis siellä mennään kun olo jo helpottaa?? Kauhulla muistelen jo sitä vointia, mikä minulla oli tuossa kesken mennessä tuplaraskaudessa -07. Kovin toivon, että tällä kertaa olisi jotenkin siedettävä. Aikaisemmissa raskauksissa (omilla soluilla) ei ole ollut mitään pahoinvointia, ainoastaan kovaa väsymystä. Pahoinvointiin taitaa vaikuttaa tuo vieras munasolu, uskoisin.

Sellaista olisin kysynyt, että mitä mieltä olisitte turkin matkasta näillä viikoilla heinäkuun lopulla?? Matka oli aiemmin keväällä varattu, mutta nyt vähän mietityttää :| !!

Mihin meidän aurinko oikein katosi...ollaan lähdössä miehen kanssa etsimään jokin mukava paikka mihin mennään syömään, kun ei tarvitse kenellekkään väsätä... :p ...

Terkuin, VEKARA
 
En saa pomppia sängyllä,
En saa pelata sisällä.
En saa seistä edessä,
Kun ne katsoo TV:tä.

En saa koskea mihinkään,
En saa kaivaa nenääkään.
En saa puuhun kiivetä,
Tai puusta alas hypätä.

Ei saa itkeä, kitistä,
Vaikka oisikin ikävä.
Ei saa nauraa, kikattaa,
Vaikka kaikki huvittaa.

Lapset oli täällä kyllä
Ennen aikuista,
Vai ootteko kuulleet yhdenkään
Syntyvän vanhana?
Kun musta tulee aikuinen,
Aion kieltää kaiken.
En saa tehdä itsekään
Töitä yhtään enempää.

Leikin lasten kanssa vaan
Niin kauan, et ne nukahtaa,
Sit ne sänkyyn peittelen.
Soitan pomolle, etten
Tule töihin huomenna.
Sen on turha anella!
 
Heippa kaikki! Maalta palattu pikavisiitille kaupunkikotiin. Säät ovat suosineet, Saimaassa vesi lämpeni tämän viikon aikana uintikelpoiseksi ja rantasauna lämpeni myös.

Palstalla on vaihteeksi hyviäkin uutisia! Onnittelut Nennuliinille ja Vekaralle! Nauttikaa nyt vain täysillä siitä pahoinvoinnistakin, kun sellaisen olette onnistuneet hankkimaan! =)

Mulla on muuten elävä alkio näkynyt ultrassa rv 6+5.

Oma kohtu: Km-vuoto loppui puolitoista viikkoa kestettyään tämän viikon puolessa välissä. Kävin saunassa ja uimassa, vaikka pientä tuhrua vielä alkuviikosta olikin, mutta eipä tuo tunnu mitään hallaa tehneen. Eilen tein raskaustestin ja siinä näkyi vielä heikko viiva. Toisaalta keskenmenostakin on vasta pari viikkoa. Teen uuden testin taas kahden viikon kuluttua ja käyn sitten vielä vaikka veritestissäkin. Nyt tuntuisi kaikki kuitenkin olevan kunnossa, ei ole mitään ylimääräistä vuotoa eikä kummoisia kipujakaan. Tosi hyvä mäihä, jos tästä näin vähällä selvitään!
 
Ihanalle kuulostaa Matsalun lomailu :wave: Toivottavasti kaikki menee hyvin, niinkuin itse mainitsit.

Ajattelin aina, että kun olen raskaana, en mitään hömpötyksiä mieti. Mutta nyt tuli mieleen, että voiko normaalisti käydä uimassa järvessä? Varmaan tämä tuli siitä mieleen, kun eikös alkion siirron jälkeen ole hyvä vähän aikaa välttää saunaa ja uimista? Vai olenkohan senkin keksinyt jostain. Olisi ihana käydä viilentämässä välillä itseään vedessä, kun on niin kuumat ilmat. Mutta ilmoista ei nyt passaa valittaa, kun niin kauan on kylmästäkin saatu kärsiä.

Nyt lähden miehen viekkuun pienille päikkäreille. :)

Terkkuja kaikille,
Nennuliini
 
Hei taas,
Täällä myös vietetty lomapäivää ja nautittu helteestä merellä pikku luodolla. Pois tullessä käveltiin lapsiystävällisen uimarannan läpi, joka oli aivan täynnä perheitä ja ajattelin, että saisikohan lapseni tarpeeksi seuraa, kun itse en välitä sellaisesta kuhinasta ja metelistä.

Gerperan runon sanoma on niin totta!

Matsalu, tervetuloa takaisin Saimaalta - palstalla on ollut aika hiljaista viime viikon. Hienoa, jos et joutuisi minkäänlaisiin tyhjennyksiin! Minulla hoidon jälkeinen vuoto oli normikuukautisia niukampaa ja nyt ovista pukkaa.

Vekara, eikös ole välillä kiva olla miehen kanssa kaksinkin! Voihan hyvin ja tulet varmaan kertomaan lekurin näkemyksen heti meillekin ;)

Nyt saunahullu mieheni huutelee saunaan, mentävä edes hetkeksi löylyyn.
Hyvää viikon alkua kaikille!
Hilde :wave:
 
Hillevi, sulla sit aikas samanl. ohjelmaa ku mulla. Aamul lähdettiin merelle veneilee ja oltiin kalliosaaressa muutama tunti. Juotiin kahvit, nautittiin auringosta ym. Tulipa vielä joutsenäiti poikasineen ihan liki rantaa, yksi nukkui emon siipien välissä ja 4 uiskenteli vieressä. Otin kuvan ku oli nii ihana näky! :) Kävimme vielä uimarannalla, jossa paljon lapsiperheitä, nurmikkoa riitti, ei tarvinnut ihan lähelle jäädä eli koko päivä ulkona :) !
 
Suzyanne
Vekaralle onnea hienoista hcg-lukemista, ihan samaan tahtiin lähti nousuun kuin mullakin aikanaan! :flower: Törkeää kyllä kerrassan tuo Artsin lääkkeenlopetus-ohjeistus, mihinhän se perustaa tuon ohjeistuksensa!! Mutta pääasia on että olet kuin oletkin raskaana! :heart: Täältä lähtee pikkuiselle iso kasa tarrasukkia ja monta putkiloa liimaa, että pysyy kyydissä loppuun saakka!

Me lähdetään sinne meidän Viron lomapaikkaan 12.7, ja ollaan 3,5 viikkoa. Tartossakin käydään varmaan useamman kerran, kun kerran puolen tunnin matkan päässä majaillaan. Ei olla kerrottu vielä Artsille Vilin syntymästä, voisihan sitä ohimennen vaikka pistäytyä Viliä näyttämässä. =)

Minä varmaan tässä vuoden sisällä palailen tähän pinoon. Artsin pakkasessa olisi viisi huurunenää odottamassa, ollaan vähän puhuttu että voisi kokeilla vielä toisenkin kerran. Ei kyllä se Artsi kauheasti inspaa, mutta täytyy vaan kysellä jatkuvasti asioita suomalaisilta lääkäreiltä, eikä uskoa Artsia liikaa. :whistle:

Kaikille teille lämpimiä kesäpäiviä, sekä onnea hoitoihin!

Suzyanne ja Vili, 7 vk 3 pv
 
Vekara, toivottavasti tarkoittaa vaan jotakin hyvää! Eikö täälläkin ole ollut esimerkkejä siitä, että vaikka on vuotanut kovastikin, on raskaus jatkunut normaalisti. Voi että toivon, että sinulla myös! Monelta sinulla on se lääkäri tänään? Onneksi se on juuri tänään.

Nennuliini
 
Vekara, verenvuoto alkuraskaudessa on yleensä ihan harmitonta, mutta hemmetisti kyllä se pelästyttää! Monella meilläkin täällä on ollut vuotoja ja useimmille ne ovat olleet vaarattomia. Mulla alkaa nyt huomenna rv9, ja pahoinvointi alkoi tosiaan jo nejännen viikon lopulla, ei viidennen kuten eka kirjoitin... Itse uskon lääkkeiden aiheuttavan suurimman osan pahoinvoinnista, eli voisiko se olla sinulla myös syynä pahoinvointiin näissä hoitoraskauksissa?

Nennuliini, uimista ei suositella 5 vrk alkionsiirron jälkeen, koska kohdunsuu voi olla vielä hieman auki, jolloin sinne voi päästä bakteereja. Tämän jälkeen voi "alapään" suhteen uida normaalisti järvissä, mutta rintojen tulehdusvaaran vuoksi (varsinkin loppuraskaudessa) tulee välttää liian kylmiä järvivesiä. Mikäli kuitenkin raskaudessa on vuotoja, tulee uimista välttää, sillä kohdunsuu voi olla niidenki takia hieman auki.

Ihania lomanviettoja ihmisillä. =) Olen ihan kateellinen niistä, sillä itse käytän edelleen pääosan päivästä sohvalla makoiluun huonovointisuuden takia. Hemmetti, kyllä harmittaa, mikäli kaikki tämä kärsimys onkin sitten ollut turhaa loppupelissä... :/ No tällä viikolla taas ollaan pikkaisen viisaampia, kun menen käymään jälleen tarkitusultrassa.

Simmis
 
Kiitos Simmis tuosta tiedosta uinnin suhteen! Noin minä sen vähän ajattelinkin, mutta näköjään alkaa miettiä kaikkea turhaankin. Ehkä tietysti parempi liiallinen miettiminen kuin ei miettisi ollenkaan, jos vaan pysyy kohtuudessa. :wave: Nyt ei kyllä uintia tarvii enää miettiä, kun vedet kylmeni rajusti. Lauantaina oli vielä tosi lämmintä vettä, mutta vähän heti kun tuuli, oli eilen vesi niin kylmää, ettei tarvinnut edes miettiä uimista. Hui, niin kylmää oli!

Tänä aamuna tuntui, ettei oikein ruisleipä mene alas. Söin kuitenkin sen ja sitten oli tietysti kauhea nälkä. Jotain muroja sain kylmän maidon kanssa menemään alas lisäksi. Kyllä varmaan tulee aamu, kun ei saa mitään alas. Mutta näistä pitää nauttia, niinkuin Simmis sanoi. :) Vaikka se ei niin nautittava olotila olekaan. Toivottavasti sulla alkaa jo pahoinvointi helpottaa! Kestääkö sulla se koko päivän tasaisesti vai onko enempi aamulla? Huomaako kaikki sun pahan olon vai onnistutko peittämään muilta?

Kiva olisi kuulla muidenkin kuulumisia, tämä palsta on hiljennyt näin kesällä. Lomalla tietysti osa ja hyvä niin. Sitä me kaikki tarvitaan! :heart:

Nennuliini
 
Voi Vekara, toivottavasti vuoto oli vaan joku yksittäinen teelusikallinen. Onneksi pääset tänään lääkäriltä kysymään. db

Nennuliini, Simmis ja Vekara. Toivottavasti tänään olisi helpompi päivä pahoinvointien osalta, lämmin keli ei tee yökköoloa yhtään mukavammaksi.

Suzyanne, mukavaa lomaa ja tervetuloa takaisin tosi toimiin!

Gerpera, aika söpöjä on ne pienet joutsenen poikaset, laitahan kuvaa meillekin.

Mukavaa päivää kaikille,
Hilde
 
Hei ystävät rakkaat:)

Ihanaa kun monella raskaudet jatkuu hyvin :heart: Antaa se meillekin toivoa, vaikka taidan olla aika toivoton tapaus.. lähes aina raskaudun, mutta aina menee kesken. Mieli on silti jo parempi. Ollaan tehty isoja päätöksiä mieheni kanssa ja päätetty, että lapsi meille tulee.. oli se sitten synnytetty, suomalainen adoptio tai ulkomainen adoptio. Adoptioneuvontaan näin alkuun Suomessa ja hoitoja siis syksyllä jatkamme. Miehen kromosomit tutkitaan ja kaikki muu mahdollinen. Ei se auta kuin vaan jaksaa uskoa ja toivoa, että ehkä vielä joku kerta se haikara meillekin nyytin toisi.

Tehtiin miehen kanssa toinenkin iso päätös. Vaihdetaan meinaan paikkakuntaa. Ostettiin tämä omistusasunto 3 vuotta sitten itseasiassa tarkalleen ja nyt pistettiin se myyntiin. Ajateltiin kokeilla josko menis tämän vuoden loppuun mentäessä mutta se sitten menikin ennen julkista näyttöä, samana päivänä kun myyntiin tuli:D Nyt sitten saatiin tehtyä tarjous toisesta kämpästä ja se meni läpi.. Näin olleen muutellaan siis heinäkuussa pois täältä pk seudulta. No, ei muuteta kuin 30 km:n päähän missä nyt asutaan.. mutta kuitenkin. Maiseman vaihto voi kaiken keskellä tehdä kyllä hyvää:) Hoitopaikka/paikat pysyy samoina. Fertinovalle pääsemme heti heinäkuun lopussa tutkituttaan miehen kromosomit.. niissä menee se 3 viikkoa ja sen jälkeen hoitoihin heti kun sopiva luovuttaja löytyy.. ja niitä kuulemma on ihan hyvin tiedossa jo. Väestöliitolla pääsemme myöskin syksyn aikana hoitoihin, jos haluamme.. mutta sen syksy näyttää. Nyt yritetään alkuun päästä Fertinovan kanssa.

Voi että Vekara. Koko sydämestä toivon, että sinullakin tuo vuoto olisi vaaratonta! Useimmillahan se on sitä ollut (minut pois lukien). Sinä olet se kenelle lapsen soisi, jos jollekin soisi.. vaikka minä soisin sen meidän koko ihanalle poppoolle.

Hillevi totta tosiaan on oikea tietopankki. Hän on toinen henkilö, jonka toivoisin koko sydämestäni onnistuvan hoidoissa. Ja jos hoidot ei jatku niin mielettömän paljon tsemppiä jatkoon.. ja kiitos kaikesta tiedosta mitä olet meille kaikille antanut..:)

Voimia Simmikselle ja Nennuliinille pahoinvoinnin kanssa. Kyllähän sitä varmasti kyllääntyy siihen pahoinvointiin. Toki sitä on valmis sen kestämään, mutta ei kenenkään tarvitse väittää että se mukavaa olisi. Tsemppiä! Toivotaan, että se pian loppuisi.

Täällä ei nyt vaihdella ulkomaille maisemia kun tuo kämppä asia tuli näin yllättävän pikaisesti. Ollaan vielä heinäkuu töissä ja sen ohella muutetaan. Täytyy syksyllä sitten katsoa, jos lähtisi jonnekkin lämpimään.. tai sitten elokuun puolessa välissä viettämään 1v hääpäivää:)

Vekaran lääkärikuulumisia odotellessa....
 
Vekaran kuulumisia myös kyttäämässä...

Kiitos vaan Aliisa :heart: Kirjoituksesi yllyttämänä pahoinvoiville vinkkilinkki pahoinvointirannekkeista:
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?products_id=963

Kyllä asunnon vaihto ruuhka-alueen ulkopuolelle kuulostaa paremmalle kuin ulkomailla vietetty viikko. Minäkin muuttaisin mielelläni, mutta mies yrittäjänä pelkää ettei asiakkaat tulisi perässä jne. ja haluaa itse kulkea julkisilla. Tsemppiä sinulle (tai miehellesi) myös valtavasti heinäkuun loppuun ja varmasti jollain mainitsemistasi keinoista lapsen saatte. :hug:

T. Hilde
 
kaikille :heart: . Lapset tulivat juuri kotiin, mutta tässä pikaiseti. Raskaus on kohdun sisällä ja ultrassa näkyi verenpurkauma istukassa..?? Nyt vältettävä fyysistä rasitusta ja uusi ultra 13.7. Muuta en saanut lääkäriltä oikein irti, sillä suurin huomio taisi mennä laitteisiin, tulostin yms. joita yritti saada pelaamaan. Palaan myöhemmin.

- VEKARA -
 
Vekara maltahan nyt sitten lepäillä. Hienoa, että raskaus on oikeassa paikassa, siitä se lähtee :heart:

Aliisa maiseman vaihto piristää, onnea uudesta kodista =) Mukava kuulla,että mieli on jo piristymään päin.

Nennuliinille ja simmikselle jaksamista pahoinvoinnin keskelle :hug: Mulla on juuri se ongelma,että kun tulee nälän tunne, menee vain muutama minuutti kun olo on niin heikko, ettei alas meinaa mennä mitään. Sitten kun olen saanut syötyä, se meinaa heti tulla takaisin ylös. Pahin olo on jo helpottanut, mutta jos annan nälän tunteen tulla, tulee myös oksu olo. Olenkin oppinut ennakoimaan ja syön vähän väliä jotain hedelmiä tms. Silloin vointi pysyy hyvänä. Luin jostain,että tuplaodottajilla verensokerit laskee nopeasti. Myös väsymys ja nälkä on lähes sietämätön yhdistelmä, menee monta tuntia siitä toipuessa. Mutta en valita B)

(.) pullistuu,vaikka paino putoaa. Maha on hassun näköinen pallukka tossa alavatsalla =) Huomenna on neuvolan lääkäri ja 8.7 np-ultra, hui... Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille !!!

Rudy rupsukat ja rv 11+0
 
Vekara, ihan hyvät näkymäthän siellä oli :heart: Maltat nyt jättää matot pesemättä ja muun touhun mitä olet lomalle suunnitellut. Ehkä noin alussa ei lääkärikään oikein uskalla suurempia johtopäätöksiä tehdä. Toivotaan, että vuoto ei uusi ja alkio kasvaa kahdessa viikossa niin, että näette sitten sykkeen seuraavalla kerralla!

Rudy, pianhan sinä pääset np-ultraan rupsukoiden kanssa. Voimia ja hienoa, että olet oppinut säätelemään pahoinvointia :wave:
 

Yhteistyössä