Voi miten surullisia uutisia. Voimia tulevaanJa meillä ei ollut tuuria. Tuulimuna ja kaavintaan pahimmassa tapauksessa. Tällä kertaa oli kyllä pienempi pettymys.
Voi miten surullisia uutisia. Voimia tulevaanJa meillä ei ollut tuuria. Tuulimuna ja kaavintaan pahimmassa tapauksessa. Tällä kertaa oli kyllä pienempi pettymys.
Voi ei, olen todella pahoillani. Toivottavasti ei tarvitse tehdä kaavintaa. Voimia <3Ja meillä ei ollut tuuria. Tuulimuna ja kaavintaan pahimmassa tapauksessa. Tällä kertaa oli kyllä pienempi pettymys.
Olen todella pahoillani...<3Ja meillä ei ollut tuuria. Tuulimuna ja kaavintaan pahimmassa tapauksessa. Tällä kertaa oli kyllä pienempi pettymys.
Voi ei, olen tosi pahoillani teidän puolesta!Ja meillä ei ollut tuuria. Tuulimuna ja kaavintaan pahimmassa tapauksessa. Tällä kertaa oli kyllä pienempi pettymys.
Voi eiii! Olen kovin pahoillani. Voimia!Ja meillä ei ollut tuuria. Tuulimuna ja kaavintaan pahimmassa tapauksessa. Tällä kertaa oli kyllä pienempi pettymys.
Tämä siis mun kirjoittama, vahingossa kirjautumatta...Hei kysymys teille, joilla luovuttaja jo on. Miten lähellä teidän ominaisuuksia olevan luovuttajan olette saaneet / ottaneet? Oletteko pitäneet sitä tärkeänä?
Meille tärkein oli että luovuttaja on vaalea kun olemme molemmat melko vaaleita. Ei oltu niin tarkkoja sen suhteen täsmääkö esim. silmienväri. Toisaalta itselleni ei nämä ulkoiset ominaisuudet olleet mitenkään merkittävä asia ja niitä muitahan ei Suomessa saa tietää.Tämä siis mun kirjoittama, vahingossa kirjautumatta...
Mulla hiertää nyt pituus, värityksellä ei ole väliä kun ne on meillä miehen kanssa ihan eri.Meille tärkein oli että luovuttaja on vaalea kun olemme molemmat melko vaaleita. Ei oltu niin tarkkoja sen suhteen täsmääkö esim. silmienväri. Toisaalta itselleni ei nämä ulkoiset ominaisuudet olleet mitenkään merkittävä asia ja niitä muitahan ei Suomessa saa tietää.
Mulla hiertää nyt pituus, värityksellä ei ole väliä kun ne on meillä miehen kanssa ihan eri.
[/QUOTE
Onko sinulle siis tarjottu luovuttajaa joka on paljon pidempi vai paljon lyhyempi kun sinä?
Itse en halunnut kovin pitkää luovuttajaa kun kumpikaan meistä ei ole kovin pitkiä.. mutta loppujen lopuksi olisin hyväksynyt pidemmänkin
Voi ei, olen todella pahoillani! Voimia!Ja meillä ei ollut tuuria. Tuulimuna ja kaavintaan pahimmassa tapauksessa. Tällä kertaa oli kyllä pienempi pettymys.
Itse olen alle 160cm ja mies on 190cm, ja HUSilla keskittyivät lähinnä minun ominaisuuksia vastaavan luovuttajan etsintään, vaikka miehenikin ominaisuudet otettiin huomioon. Tämä lähinnä siksi, että itse sanoin, että alle 160cm luovuttajaa tuskin löytyy kovin helposti. Meille ei ollut niin väliä minkä väriset silmät/hiukset/pituus, kunhan vain löytyisi joku. Mutta sitten kävikin niin, että luovuttaja vastaa kaikilta ominaisuuksiltaan tösmälleen mua, ainoastaan silmien väri on eri.Hei kysymys teille, joilla luovuttaja jo on. Miten lähellä teidän ominaisuuksia olevan luovuttajan olette saaneet / ottaneet? Oletteko pitäneet sitä tärkeänä?
Huutelen täältä välistä, tuohon intralipid-asiaan... Ainakin vielä elokuussa intralipidiä sai Dextran Lapsettomuusklinikalla ja joulukuun lopussa olisi tarkoitus taas mennä sinne tiputukseen. Menen joulukuun alussa ultraan klinikalle, niin voin samalla tsekata asian. Ollaan omasoluhoidossa Pietarissa ja monta keskenmenoa takana, siksi tuo intralipid halutaan meillä pitää mukana hoidossa.Lueskelen taustalla miltein päivittäin, haaveillen toisesta ihanuudesta <3
Meidän hoidot olivat Virossa, jossa saimme listan luovuttajista sähköpostiin. Luovuttajista kerrotaan siellä aika paljon, esim. koulutustaso, ikä, silmien ja hiusten väri, pituus, paino, onko lasit ja jos on niin vahvuus, veriryhmä, kansalaisuus, lapsiluku jne. Itse valitsin minua pari senttiä pidemmän, samanväriset hiukset, sama veriryhmä, ei haitannut lasit koska itsellänikin on, koulutuskaan ei kiinnostanut, silmien väri oli eri, valitsin nuoren naisen jolla oli jo 3 lasta, koska silloin ainakin on toimivat munikset
Nyt haluaisin kovasti toisen, miehenikin haluaisi, mutta Suomessa ei enää saa intralipidiä, joka oli ainoa lääke jonka avulla vihdoin synnytin elävän lapsen, enkä tuottanut lisää enkeleitä..
Ihana lukea onnistumisia, ja kovasti voimia teille joiden onnistuminen on toivottavasti vielä edessä <3
-Ramiina ja prinsessa 1v 2kk
Kiitos paljon infosta, tämä tulikin täysin uutena tietona. No voihan..... Ei auta kun toivoa, että pian löytyy joku korvaava vaihtoehto. Tsemppiä kaikille hoitoihin!Vierailija, mekin käytiin Dextrassa tipalla, muualta sitä ei saa, mutta enää sitä ei saa sieltäkään. Mullakin 14 keskenmenoa takana, vasta intralipidillä onnistui. Mutta kuten sanoin, enää sitä ei saa, maahantuoja oli ilmoittanut että se poistuu kokonaan markkinoilta. He koittaa selvittää josko olisi joku muu lääke tilalle.
Katinka<3, se on rasvaseos jota tiputetaan suoneen, keskenmenojen ehkäisemiseksi. Se auttaa siis jos on liikaa tappajasoluja kohdussa. Se on kiistelty aine että auttaako se, mutta kyllä auttaa. Kuten edellä kerroin, sain 14 keskenmenoa, mutta intralipidillä viidestoista raskaus onnistui loppuun asti <3