Nennuliini: ihanaa, että sait kuin saitkin alkion mukaasi, onnea matkaan! :heart: Minä kun juttelin silloin oman lääkärin, joka oli jutellut biologin kanssa, niin kaikki on mahdollista tosiaan ja voi käydä näin, että tulee vain vähän soluja/alkiota, joten se taitaa olla kanssa näitä henkimaailman asioita, joihin ei vastausta löydy. Meinaan vaan kun Aliisakin mietti luovuttajansa munistensa laatua, niin kuin minäkin aiemmin. Mulla oli kanssa Top2 alkio, jolla raskaus alkoi, joten se on hyvä alkio, Nennuliini!
Hillevi: :heart:
Juunilta piti kysymäni jo aiemmin, että oliko 5000 koko helahoito, niin kuin ovumian hinnastosta ymmärsin? Ja siitähän tulee vielä kelakorvaus vai tuleeko? Kun meillä avalla hoito maksoi 7500 - kelakorvaus eli maksettavaa jäi 6500 + alkion pakastus 300. ja se kyllä kirveli niin maan perusteellisesti.. Voisi nimittäin olla, että saisin miehen lähtemään Ovumian hoitoon tuolla hinnalla, kun olen koko ajan rahaa säästänyt, mutta avan hintaan hän ei varmasti enää (ehkä ) lähde. Kyllä tämä on kovaa, kun pitää vielä miettiä että mistä kääriä näin isot summatkin.. :|
Tänään kävin verikokeessa ja ihmisten ilmoilla sitten viime keskiviikon.
Jospa olisi arvo nollilla jo pian. Mua on kiusannut ikävä päänsärky jo useana päivänä, joka ei meinaa hellittää. Epäilen, että on henkistä ja johtuu stressistä. Mutta aika tylsää :/
Kyllä tämä meidän ketju on vaan niin paras, ei kukaan tosiaan ymmärrä täysin näitä juttuja, ellei ole itse kokenut. ja eipä näitä tosiaan kaikille kylän miehille voi edes jutella (esim. töissä tmv.) Joten kaikille Kiitos kun olette olemassa ja samassa veneessä tässä keikutaan menemään pitkin maailman meriä.. siltä ainakin välillä tuntuu, että kirjaimellisesti keikutaan..
Gerberalla on iiiiihanat kisukuvat! Meillä on aina ollut kissoja, nyt on eka kerta yli 25 vuoteen, että mulla ei ole yhtään kissaa, kun meidän kissavanhus kuoli keväällä. Kova vauvakuume on siis silläkin rintamalla.. :heart:
Ei muuta kuin toiveikkaan torstain jatkoa kaikille! Piinistelijöille yhteinen pitkänpinnantoivotus! :wave: saaga