Hei kaikille,
Miten menee piinistelijöillä? Onko ollut mitään erityisiä tuntemuksia?
@Ramiina Miksi ne roikutti sua pää alaspäin? Kiitos kun vastailit sijaissynnytyksistä, itsekin olen katsonut juuri Ukrainaa ja Venäjää jossa vaikuttaisi hoidot olevan edullisimpia. Tsemppiä sinulle piinistelyyn ja pidän peukkuja että nyt tärppää
@nyuu Ihanaa kun saitte luovuttajan!
Eihän toi pituus nyt niin paha ole, sitä paitsi eikös seuraava sukupolvi ole aina hiukan pidempi kuitenkin kun edellinen? Koskas pääsette tositoimiin?
@Pimpula76 Siitä lähdetään että saisit odotuseuraa meistä kaikista. Miten on raskaus mennyt?
@Rusakkonen Kuulostaa ihanalta nuo sun merkit. Voi että, tulethan sitten heti kertomaan Täällä pidän peukkuja!
Vielä niistä sijaissynnytyksistä : edullisin mitä olen nähnyt on ollut Ukraina n.50t€
@kirsillevauva Eikö se ole suht normaali määrä soluja? Pääasia tietysti että mahdollisimman moni hedelmöittyy ja saadaan alkioita. Missäs kohtaa menette, onko kohta keräys? Tsemppiä odotteluun!
Minulla ylihuomenna ERA, jännittää sillä olen hankala tapaus ja alkion siirrot ovat minulle vaikeampia. Reitti kohtuun on mutkikas. Jokaisessa alkion siirrossa on taisteltu lähes puoli tuntia että sitä katetria on ylipäätään saatu perille. Onneksi saan puudutetta, mutta ei se silti kivaa ole.