Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Veritesti osoitti ettei edes yrittänyt kiinnittyä joten tämä oli tässä.
Nyt sopimaan uutta hoitoa vuorostaan Suomeen missä meillä muutama pakastealkio. Periksi ei anneta!
Kiitos tsempeistä ja Lumonalle hyvää saalista toivoen !
 
Lumonalla jännät paikat! On tässäkin hoidossa niin monta jännää vaihetta..just hedelmöittymiset ja alkioiden määrä. Nyt tuntuu hirveeltä, että ekasta satsista munasoluja (jotka siis maksoi sen 7000e+muut kulut päälle) saatiin vain kaksi alkiota eikä jäänyt pakkaseen mitään! Toisesta satsista saatiinkin sitten hyvin, 2 tuoresiirtoon ja 7 pakkaseen. Niin on arpapeliä kuinka käy..vaikka meillä klinikalla on 10 solun takuu, mutta alkiot voi silti jäädä vähiin.
 
Meillä oli ristiinluovuttaja, mutta en usko, että on vaikuttanut kuluihin mitenkään. Ei meille ainakaan sanottu siitä mitään, vaikka ei aluksi tiedetty saadaanko maksusitoumusta.

Tuota maksusitoumusta kyllä kannattaa kysyä. En tosin tiedä millä perusteella sen voi saada. Minä soitin meidän kaupungin ylilääkärille, joka sen sitten myönsi.
 
Pahoittelut neganneille! Eteenpäin vaan... :hug:

Aniraz toivottavasti sinulla kaikki hyvin?

Nat, ultrahintoja löytyy klinikoiden sivuilta, taitaa pyöriä satasen molemmin puolin.

).( Fiilikset vahvasti laskusuhdanteessa, raskausoireet laantuneet jo viikon verran samaa tahtia kun tuhruilu lisääntynyt ja tänään näyttäis menevän punaisen puolelle... Ens viikon ultra taitaa olla samalla PAS-suunnittelu, onneks pakkasessa uusia mahdollisuuksia vaikka ei ihan Jonnulin saaliseen päästykään.
 
pahoittelut negan saaneille! Voimia jatkoon.

tia-tuu voi ei... kunpa kaikki olisi kuitenkin hyvin! Ymmärtääkseni vuodot ovat yleisiä alkuraskaudessa.

Täällä kaikki on hyvin, mutta on vaikea sisäistää tilannetta ennen kuin pääsen ultraan.
 
Hassutassu, ei tietääkseni vaikuta hintaan jos on ristiinluovuttaja. Käsittääkseni ainoastaan nopeuttaa hoitoon pääsyä ns."jonon ohi".
Tiatuu, toivottavasti ei ala vuotamaan vaan pysyisi tuhruna, koska sulla on varhaisultra?
 
Hei pitkästä aikaa !

Täällä on takana 3 lahjamunasoluhoitoa. 3 luovuttajalla. Ei tulosta. 9 siirtoa. Nyt tehdään ERA-testi, kohdusta lähtee näyte Espanjaan. Tehdään lääkitys kuten olisi siirto. Sieltä tulee vastaus. Tulos on että voidaan siirtää päivää edemmäs alkion siirtoa tai ei. Tällaisia kuulumisia. Onko jollain tehty ERA:ta ?
 
era-tutkimuksessa mennään kuten siirtoon mentäisiin. sitten otetaan kohdusta näyte, joka menee espanjaan. tulos voi olla että pitää siirtää päivää ennen tai sitten ei. kuulemma on ollut tuloksia että on vaihdettu päivää ennen ja 30-40 % sitten onnistumisprosentti. maksaa 600-800 e.
 
Viimeksi muokattu:
Ny rohkaistun ja kysyn.
Tarvisin vähän vertaistukea niiltä joilla hoidon tuloksena lapsi.
Olen pyöritellyt jo vuosia asioita ystävieni kanssa, mutta he eivät osaa tässä tilanteessa.
Olisi mukavaa jos voisimme vaihtaa kuulumisia spostitse.
 
Hei kaikille tasapuolisesti! Olen tahallaan pysytellyt palstalta poissa. Oman hoidon odottelu on tuntunut pitkältä niin ajatukset on tullut suunnattua muualle. Käytiin eilen tuoresiirrossa, 2 top alkiota siirrettiin. 6 pakkasukkoa, saisikohan niistä kahteen yritykseen vielä... Lääkäri ei pitänyt sitä varmana mutta luulisi niistä yhteen riittävän ainakin.
Lääkäri nimitti toimenpidettä ET nimellä, mies kysyi tuleeko meille semmonen ufo-vauva. Saa nähdä tuleeko mitään vauvaa koskaan mutta eka yrityshän tämä vasta on tällä systeemillä. Stressasin koko viime viikon, ettei tule pissit housuun kesken toimenpiteen, selvisin siitäkin. Mutta onhan toi aika hurja tunne, kun täysi rakko painetaan sillä sisätutkimus spekulalla lysyyn ja sitte ulkopuolta uä-anturi painetaan vielä rakkoa painamaan. Huh.

Suren jo valmiiksi epäonnistumista, voi olisipa täällä ollut enemmän plussanneita! Tänään alko nivelet kolottamaan, mikä on minulla usein varma flunssan merkki, se puuttuisi vielä. Jälleen pitkältä tuntuva odotus edessä, jos nyt epäonnistutaan niitä hoitoja voi meidän lääkärin mukaan lähteä uusimaan vasta kaksien kuukautisten jälkeen. Tylsää. Semmonen sopivan viallinen olo, miten se nyt pitäisi ottaa.
 
Viimeksi muokattu:
Hassutassu pahoittelut sinulle! Samassa veneessä ollaan... Miten pian aiotte jatkaa, pidätkö välikierron?

Tiatuu, pidän peukkuja että kaikki on hyvin ja vuoto pysyy poissa!

Armiinalle taas kovasti onnea piinapäiviin. Viimeiset jännäilyt on täällä menneet negaksi, josko sinulle tulee nyt plussa :)? Meillä lääkäri antoi heti seuraavaan kiertoon luvan jatkaa. Ja mehän jatketaan. Siirto olisi parin viikon päästä jos kaikki ok ensi viikolla ultrassa. Päivitän sitä listaa jossain välissä.

Johkuli, jännä toi testi. En ole koskaan kuullutkaan. Siis otetaanko se Suomessa, täälläkin tehdään niitä? Mua pelottaa ihan valtavasti että on sama kiinnittymisongelma, vaikka vasta 3 siirtoa tehty. Niistäkin kaksi omilla rupusoluilla.
 
Calcifer: Kiitos, meidän hoidot on Tartossa. Kaikki mennyt tosi mukavasti siellä! 4pv alkioita käytettiin!

Jonnuli-77: Harmittava nega, mutta kiva kun pääset heti jatkamaan! Minäkin jatkaisin heti, jos ne ois antaneet. Onhan nämä minulla vielä piinapäiviä mutta... En osaa uskoa onnistumiseen enää. Ehkä jotenkin yrittää kaikin keinoin välttää ne pettymyksen kyyneleet. Tuli vatsatauti heti siirtoa seuraavana päivänä, joka tuskin ainakaan parantaa onnistumisen todennäköisyyttä.

Aniraz: Onnea plussasta, ihanaa kuulla onnistumisista! Milloin pääset ultraan?
 
Heip kaikille! Oon myös pysynyt pitkään poissa. Koko syksy meni hoitojen kanssa penkin alle muiden terveysongelmien kanssa. Nyt pitäisi kroppa olla kunnossa ja eilen siirrettiin yksi 13 soluinen. Oli kylvetetty alkioliimassa ja pistän vielä gonapeptylin huomenna. Mulla on aina ollut ongelmia liian täyden rakon kanssa todella vähälläkin juomisella. Ollut siitä aika tuskaisia kokemuksia. Eilen join kuin kameli ja siltk rakko aika tyhjä!!!! Mutta kuulemma kohtu hyvässä asennossa ja näkyi silti....:)

Elinas, laita yv jos haluat. Meillä yksi aurinkoinen....
 
Pahoittelut negan saaneille ja onnea plussaneille!

Tämän hetken piinailijoita Armiina, plastex ja lisäksi minä?

Häät takana ja nyt häämatkalla :) Pe 6.2. laitettiin 1 hyvä alkio. 2 hyvää alkiota meni pakkaseen. Sitten lisäksi oli ei-niin hyviä.. Katsotaan, jos niistä saataisiin myös pakkaseen.
 
Armiina ja Plastex tervetuloa taas joukkoihin ja suoraan piinailemaan!
Tytsylle hyvää häämatkaa kera piinailun!
Meillä myös siirto on lyhenteellä ET (embryo transfer) ja sujuvasti alkaa jo itsekin meileissä klinikan kanssa käyttämään noita lyhenteitä:)
Aniraz, hyvältä kuulostaa sun digitesti, koita olla huolimatta pikku tuhrusta, vaikka tiedän että itsekin olisin ihan paniikissa. Ne vaan on yleensä harmittomia.
 

Yhteistyössä