iitu Sama on tilanne tässä hoidossa. Kohdalleni en plussaa tässä enään usko kyllä. mutta voi se olla mahdollistakin. joillein on semmonen sattunut. Sama täällä niin vaikea on päästä sinne kokeseen ja maanantaina ei ainakaan onnistu minullakaan. Tähän mennessä niin monet jutut on pitänyt järjestää ja koko syksy ollut yhtä Hsouta ha huopausta..En ole sanonut syyksi kun on lääkärissä käynti tai laprassa käynti, vaan niitä kun kertyy..Keskenmenon kerroin kyllä, kun silloin olin saikulla.
Minä olen luottanut siihen että lopulta se vauva tulee, ja niinkin paljon että vauvan vaateita on kertynyt ihan reilusti. Nyt ne pitäisi sitten luovuttaa pois? Myydä kai suurin osa. Ja antaa joitain miehen siskon vauvalle joka syntyy 4vk sisällä viimeistään.. Höh,
Oispa ollut nekin ostamatta, on sitä hölmö.. vaan silläkin sitä positiivistä asennetta on kasvattanut kun niitä haali..
Joitain extroja kai säästän ihan lapsen lapsia ajatellen, kun onhan noista maksanut ja myymällä ei niistää mitään saa..
Piinistelijöille hermoja taipaleeleelle ja onnistumista toivon..
Odottaville onnelista ja levollista odotusta
Auroora niin nyt se aika sinulla matelee vaan kun et huomaakaan jo olet piinistelemässä..Ja jännä paikat on.
Minä olen luottanut siihen että lopulta se vauva tulee, ja niinkin paljon että vauvan vaateita on kertynyt ihan reilusti. Nyt ne pitäisi sitten luovuttaa pois? Myydä kai suurin osa. Ja antaa joitain miehen siskon vauvalle joka syntyy 4vk sisällä viimeistään.. Höh,
Oispa ollut nekin ostamatta, on sitä hölmö.. vaan silläkin sitä positiivistä asennetta on kasvattanut kun niitä haali..
Joitain extroja kai säästän ihan lapsen lapsia ajatellen, kun onhan noista maksanut ja myymällä ei niistää mitään saa..
Piinistelijöille hermoja taipaleeleelle ja onnistumista toivon..
Odottaville onnelista ja levollista odotusta
Auroora niin nyt se aika sinulla matelee vaan kun et huomaakaan jo olet piinistelemässä..Ja jännä paikat on.
Viimeksi muokattu: