Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi SS! Mut Paulannan sanoihin yhdyn siinä, että vielä voi olla toivoa jos kiinn.on tapahtunut vaan myöhään ja HCg nousu on lähtenyt hitaasti matkaan.
Kukapa näistä tietää. On kyllä ihan vastoin kaikkia todennäköisyyksiä ja klinikoiden prosentteja jos taas negatuuri tässä pinossa jatkuu :(

ON: mahd. luovuttaja saattas olla sittenkin olemassa meitä varten. Nyt sitten jännätään aikataulujen tarkentumista...saati kaikkea muuta. Huhheijaa. Henkisesti joutuu valmistautumaan piinarumbaan :$ Tuntuu, että tää kuulostaa taas liian hyvälle ollakseen totta..

Meillä mennään aikataulujen mukaan, eli 15.10 maanantaina siirto riiassa. Huomenna luovuttajan punktio ja sperman luovutus, pitkällä kaavalla viljely ja sitten siirto maanantaina.
ressi on päällä. ja jo valmiiksi toiveet nollassa..
solakka silakka älä luovuta vielä..

Kiitos kaikille myötäelämisestä ja toiveen nostamisesta! :flower: Itse asiassa toive nousi minullakin, kun maanantai-iltana alkoi se todella omituinen olo, jota kesti viime yöhön asti. Mutta olin ehkä saanut talllista jonkun pöpön kurkkuuni, kun siivosin siellä ja pölyt lenteli.

Tänä aamuna testasin taas negan, pp13 menossa. Vielä testaan huomenna parilla eri testillä, niin eiköhän tää peli ole selvä ja voin lopettaa lääkkeet. Harmittaa... :'( mutta toisaalta tää negaaminen on niin tuttua ja turvallista.... elämä palaa takaisin normi ruotuun, ei mitään muutoksia suunnitelmiin 9 kk:n päähän. Ja täytyy muistaa ja olla kiitollinen, että saan olla terve, kuten myös läheiseni. Tämä lapsettomuus on kuitenkin elämäni ainoa murhe, kaikki muu on kohdallaan.

Tsemppiä teille eteenpäin! Asriel hyvä jos luovuttaja on löytynyt, siitä se taas lähtee! Iida-Karoliina jännittävät ajat edessä, toivottavasti kaikki menee hyvin!

Jään odottamaan karitsavauvoja, jotka saapuu 3 viikon päästä :heart:

Voi SS :hug:. Olen todella pahoillani. Teidän vuoro olisi jo ollut. Voimia ja halaus.

Kysymys. Kauanko olette käyttäny estrogeenia ennen alkionsiirtoa? Mietin vaan kun viimekeväisissä yrityksissä (molemmissa ) estrogeenia laitettiin aika monta viikkoa (yli 3vk) ja tuntuu että eikö limis ole jo aika "vanha"!? Ultrissa limis oli jo 10pv aloituksesta tosi paksu. Vai lie annos ollu liian iso.. Huoh. No, pitää kysyä tätäkin kai sitten ku hoito alkaa.

SS, voimia, niin olisin sen plussan sinne suonut, mutta tämä homma on täynnä tutkimattomia teitä :hug:

Asriel, mulla on pari kertaa kasvatettu limistä viikkotolkulla (laastareilla kasvanut pikkasen hitaammin, mutta migreenin takia estrogeniabut ei käy kun alkaa tulla näköhäiriöitä niistä) ja alkio tarttunut hyvin kiinni.

SS Käythän sitten vielä veri testissä?
Meille on sanottu että täytyy käydä, tikut ei aina ole sata varmoja. Älä lopeta lääkkeitä ennen sitä, voit sitä katua myöhemmin ja alkaa jossittelemaan.
Hyvä kun teillä on muut asiat kohdallaan, kaikkea sitä tarvitsee kun ja jos ei sinne 9kk päähän tullut vielä muutoksia.
Mies nyt Riikassa ja siellä on kaikki mennyt hyvin, vielä ei tiedeta miten sitten hedelmöittyvät.
Kauhian väsynyt olen tästä kaikesta ja muustakin. Kyllä tämä kierros on meidän viimeinen sitten on muun vuoro.
Ne mahdolliset huurut kyllä käytetään jos niitä saadaan, mutta muuten. Ei jaksa enään.
Joskus on ymmärrettävä myös luovuttaa.

SS; pahoittelut negasta,tuttu tunne ;(

).( Ultrassa limis vain 8,5 mm ultrannut lääkäri ihmetteli että miten kierronpäivä 17 ja limisultra... saanoin, että jarru takana niin ei niin väliä... vähän jäi outo tunne, niinkö tämä meni harakoille jo tässä vaiheessa.... Mutta huomenna kuulee mitä ANDREI tuumaa...

Tyyne

Voi ei miten kävikään sitten jännittämään. Saatiin tänään tarkennus miten edetään ja viikon päästä Torstaina on sitten siirto. Hirmusesti ei infoa tullut luovuttajasta, kertoi vain että kaikki mennyt hyvin ja hyvältä näyttää.
Pähkäiltiin hetki, miten mennään Tartoon. Lentämällä päätettiin mennä.
Nyt pitäisi vielä hoitaa koirille hoitaja ja sitten yrittää rentoutua (helpommin sanottu kuin tehty) Ihana ystäväni lahjoitti minulle rentoutumis harjoituksia, täytynee perehtyä niihin. Onneksi ei flunssa ollutkaan flunssa vaan todella kova väsymys, viikonloppu on onneksi tuotapikaa =)

Tyynelle ja Katrinille toivotan onnekasta matkaa ! Kuinka monipäiväisiä alkioita teille siirretään ? Perässä tullaan; siirto 2,5 viikon päästä, jos kaikki menee hyvin...Eka ultra oli ok ja huomenna alkaa Progynovat.
Toivottavasti nyt tulisi viimein plussia :) Myötätuntoisesti elän mukana piinaviikoillanne, ehditte just testailla ennenkuin mulle siirto tulee...Paikkana siis meilläkin Tartto.

Tyynelle Ja Katrinille tosiaan isot peukutukset!!

Ja Paulannalle myös tsemppiä tulevaan koitokseen :)

KYllä nyt on niin monta piinailjaa pian, että luulisi plussan tulevan.

Mein aikataulu alkaa selvitä pikkuhiljaa. Ensi viikolla ollaan ehkä jo viisaampia. KÄÄK!

Hei kaikille,

onnea kaikille "piinaajille" ja voimahalit negan saaneille!

Olin täällä aiemmin nimimerkillä Lapseton_87. Sain kuitenkin luovutetulla munasoluilla tyttären joka nyt 1v2kk. Nyt lähdössä uudestaan hoitoihin ja meinaa jännittää vähän. Eniten tällä hetkellä jännittää ehkä se selviääkö alkiot sulatuksesta. Huomenna olis kuitenkin tarkotus alottaa progynova. Jos kaikille sopii niin tulisin tänne takas jännittelemään teidän kanssa :)

Iida-Karoliina Peukut pystyssä teille :)
prinsessatyttö Tervetuloa, luo varmaan hieman uskoa kun yksi onnistuminen takana.
Tyyne73 Paljon tsemppiä sulle. Me ollaan siellä samana päivänä. Mies suorittaa oman osuutensa tolloin ja sitten me tavatataan lääkäri. :)

Kaikki rupeaa olemaan valmiina matkaa varten, melko rauhallisella mielellä.
Ja tosiaan paljon onnea kaikille hoidossa oleville :D

Hei!
Kiitos sempistä.
Soluja saatiin 14. Mies kävi yksin antamassa osuutensa 10.10 ja tieto saatiin noista hedelmöittyneistä soluista 12.10. Saapi nähdä ovatko hengissä vielä huomenna kun siirto iltapaivällä klo: 14.30.
Meillä on se pitkä viljely nyt. katsotaan onko siitä hyötyä.
Enkä saa nyt kortisolia.
Limis oli 11-14 paksu ultrassa tossa n. viikko sitten.
Luget on menneet perjantaista asti jo.
Vähän pukkaa huonoa oloa, ja lisääntyy varmaan kun Lugeja varmaan lisätään huomisesta myös päivään.
nyt menee 2 aamulla ja 2 illalla.
Kävin saunassa tänään kun sen kieltävät kokonaan siirron jälkeen.

Iida-karoliina, voi miten mahtava!! Peukut pystyssä!!

TYynelle pitkää piinapinnaa!! upea tulos, toivottavasti pysyvät nyt yhtä tiukasti sisällä kuin laittaminenkin oli. Kyllä noilla on teidän vuoro!

Muoks. Täällä klinikalla puhuttiin siitä pitkästä viljelystä. Kumma ettei suomessa kovin yleisesti sitä tehdä (tuttuja esim ulkomailla jossa pitkä viljely ihan sääntö eikä poikeus) . Lääkäri sanoi ettei ole mitään syytä tehdä sitä!? Mitä sekin sit tarkotti..

Viimeksi muokattu:
Elikkäs mulla limisultra ois maanantaina ja ilmeisesti 29. tai 30. päivä ois sit siirto riippuen miten mun pikkuiset selviää sulatuksesta.

sellasta oisin kysynyt että onko kellään muulla toi progynova aiheuttanut pahoinvointia ja väsymystä. itellä ihan hirveen huono olo ollut eilen ja tänään ja viime yönä nukuin 24 tuntia...

Progynovaa en ole käyttänyt mut kaikki muut estrogeenivalmisteet aiheuttaa kaikkea kivaa, voimakasta väsyä, huonoa oloa yms. Mä reagoin muutenkin tosi lujaa hormoneihin. Etenkin keltarauhasvalmisteet saa mut tosi itkuiseksi, pahoinvoivaksi, räjähdysalttiiksi ja mitä vielä. Ärsytyskynnys on nolla, itkettää ja räjähtelen. Siksikin ahdistaa hoidon aloitus kun koko perhe saa "kärsiä" :(
Tsemppiä! Toivotaa et vauvanalut selviää!!

Prinsessatyttö :hug:
Mä tiedän hyvin. Vaikka se ei olekaan itseltä pois niin kyllä ne uutiset jokakerta kuohauttaa tunteita. Etenkin ne tapaukset jossa lasta ei oikein alunperin "ole edes haluttu" mut sit heti eka puolihuolimattomalla yrityksellä onnistaa.
Mua vieläkin näiden vuosien jälkeenkin masentaa se, että harva ymmärtää mille tuntuu kun raskautuminen ei ole millään tavoin omissa käsissä tai omasta halusta kiinni. En edes osaa kuvitella sellasta tilannetta että voisin suunnitella vauvaa kuukauden tarkkudella :(

Yhteistyössä