Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Voi piinistelijät, teillä alkaa olla kohta jännät ajat :)
Kohta niitä plussia pärähtää, toivottavasti.
).( kakkosultra käyty, kaikki ok ja Progynovat jatkuu, Luget alkaa tässä lähipäivinä ja siirto ? selvinnee parin päivän sisällä, ensi viikolla joka tapauksessa :)
Hengessä mukana olen teidän piinailijoiden kanssa ja omakin toivo alkaa vähitellen herätä, joskin takaraivossa mieletön pelko, entä jos...
 
Hei!

Vastauksena teille, jotka mietitte lahjasoluhoitoihin siirtymistä, kommentoin, että lapsi, joka mahdollisesti syntyy, on ihan tasan niin oma itsensä, että ei sitä enää sen jälkeen mieti muuta kuin miten kertoa alkuperästä. Tai näin meillä on. Hoidot menivät meillä niin monta kertaa metsään, että mahtoi metsässä olla tungosta... Ihme, että pääkoppa kesti. Meillä on alkion adoptiosta syntynyt poika, joka aivan hyvin voisi ulkoiselta olemukseltaan olla mieheni ja käytökseltään minun biologinen poikani. Olen äärettömen kiitollinen pariskunnalle, joka mahdollisti minun äitiydeni. Toivon, että jonain päivänä voisin sen heille myös kertoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Rouva K33
Närästys ja kaasuvaivat ohi, tilalla armoton päänsärky... Muuten TÄYSIN oireetonta.

Plussasiirroissa (4kpl) aina tullut kiinnittymisvuotoa pp8-10 nyt ei mitään näy... joten negaa siis luvassa tännepäin

Tyyne pp9
 
Tyyne, tyyne.. Rauha maahan. Vielä ei mikään ole varmaa :)

Mulla estrogeenit menee ja nää Tepsuttelijan mainitsemat tutut mahakivut taas mukana. Edelleenkin mä ihmettelen sitä miks näitä vedetään nii pitkä aika!? Klinikka sanoo että limis kyllä kestää ja paksuus paranee, mut sit ite ihmettelen kun toinen julkisen puolen gyne sanoi jo aikoinaan että "vanha limis" on aina huono vaikka paksuus olis miten hyvä tahansa. En tiä sitte. Henmetti :( Viime kevään negat ja pitkät hoitoajat kummittelee liikaa mielessä..
 
Tyyne, :hug: Voi itkujen itku, ja näihin hoitoihin totisesti uppoaa rahaa. Joskus ottaa päähän kun tuolla odottavien palstalla harmitellaan 30e poliklinikkamaksua kun pitää mennä tarkistamaan onko vauvalla kaikki hyvin.... No, kaikkihan on tietysti suhteellista.
 
Tyyne Voi hitto sentään. Niinpäs, välillä nämä rahasummat kyllä hirvittää. Voimia teille.

Pitäsköhän sitä ryhdistäytyä ja mennä hankkimaan testi, hirvittää.
Viikonloppuna ehken. Muuten Maanantaina veritesti. Flunssakin rupeaa jo hellittämään.
Jotain hyvää jos siintä hakee, niin ei ole joka hetki jaksanut pohtia missä nipistelee.
 
Katrin, kuulostat niin ihailtavan rauhalliselle ja Luottavaiselle. Tuota fiilistä itsellekin sitten joskus toivoisin :)

Niimpä niin. Mua ihan ahdistaa koko hoitokuvio ja piinapäivät (jos sinne edes päästään). Mä en taas halua alkaa siihen oirekyttäykseen (siihen se menee kuitenki vaikka miten muuta päättää) ja mua ahdistaa etukäteen se "tyhjän ruudun" tuijottaminen. Voihan ei. Ja mulla on jotenki sellanen olo et tässä tulee taas joku takapakki, luovuttajan menkat ei ala tms. Mä muistan jo viimekeväältä miten jo alkionsiirrossa oli sellanen olo, ettei tästä lasta saada. Ei vaan tuntunu "millekään".. Ei mitenkään päin. Koko alkanu hoitokuvio meni silloin metsään, luovuttajan menkat ei alkanu, alkionsiirto viivästyi usealla viikolla jne. Plääh.

On tää jotenki kohtuutonta, välillä tuntuu että tää on ihan hullua koko puuha :(
 
Katrin ja Iida-Karoliina: Joko olette testailleet?

Minulla eilinen testi antoi hyvin puhtia vapaapäivän siivoukseen, kannoin kaikki ulos, hakkasin ja puunasin ja kiillotin paikkoja. Ostin itelleni ison pussin irtokarkkia ja jäätelöä lohdutukseksi. Menkkakivut vaihtui siivouksen lomassa kiristaväksi painontunteeksi, suihkussa nännit herkät, namit ei maistunu eikä jäätelö ja illalla ei vain uni tullu. Yöllä pyörin ja peppuroin, nokka tukossa ja veti suonella jalkaa...

Aamulla kuuden aikaan pois sängystä, unta ehkä lopulta 2-3 tuntia, nenä edelleen tukossa, niistäessä tuli kirkasta verta...

Vessapaperissa myös kirkasta verta...

Kaapissa apteekin testi, pissaan kippoon ja teen testin... nyt siinä töröttää haalean vaalea viiva kontrolliviivan vieressä...TÄH!

Kyllä tää on kuulkaa rankkaa

Tyyne pp 11
 
Huomenta vaan kaikille. Täällä sivusta seurailen kun itselläni ei vielä tapahtumia. Uutta luovuttajaa odotellaan. Voi Tyyne olisiko se nyt sitten se plussa!!!!!! Taitaa se olla. Varovaiset suuret ja lämpöiset onnittelut <3 Tsemppiä kaikille !!
 
Jee Tyyne! Varovaiset onnittelut!! Tässäpä näemme taas ettei se hötkyily aina kannata vaikka joku jossain urbaani stoorissa olisi plussan saanu jo pp8 ;)! Viivalle vahvistumisia!
Jokohan plussahanat nyt aukesi? Miten Katrin ja Iida-Karoliina puksuttaa plussa-aallossa?
 
Voi Tyyne varovaiset onnittelut :) Kyllä se nyt vahvasti hyvälle näyttää !!! Jee !
Omaa napaa: siirto 2.11 perjantaina ja alkuviikosta jo reissuun, kun tiistaina mies tekee osuutensa jne.
Ihanaa kun plussia nyt pärähtelee !!!!
Pidän teille kaikille piinailijoille peukkuja :)
 
Tyyne, voi ihmettä toista viivaa näkyy! IIk peukkuja että se on plussa ja raskaus alkanut!! :heart: Aivan ihanaa olisi!

Tsemppiä kovasti myös kaikille muille piinailijoille!

Ja erityisesti lohdutusta kaikille, joilla ei vieläkään ole lasta ja näitä palstoja luette. Te tarvitsette paljon tukea jaksamiseen ja odotukseen ja siihen toivoon että hoito jonakin päivänä onnistuisi.

ON täällä alkoi vuoto kp 52 eli tasan 2 kertaa oman kierron pituus (26). Nyt odottelen, että oma hormoonitoiminta normalisoituu ja mieli paranee pettymyksistä. Vielä 1 siirto on mahdolista yrittää, mutta siihen aion vaatia mahdollisimman pientä jarrutusta. On pakko olla luonnollisempi vaihtoehto, kun kyseessä on vain alkion siirto.
 
Toisten tuloksia odottelen...

Kemiallinen tais tämä plussa olla....

Eilen piti lähteä hakemaan naapurikunnasta lisää testejä (miehen sisko oman kunnan apteekissa) ostin early predictorin ja testasin tänään....

Ihan haamujen haamujen viivanpaikka vaan näkyy... eikä oireitakaan enään niin tunnu ;(

Että näin tänään... Huomenna veritesti ja tiistaina tuomio

Tyyne
 
Tyyne
Millä testillä sä testasit? Predictorillako? Sehän on kaikista epätarkin (vaatii 50 yksikköä) eli pp10-12 ei todellakaan edes viivaa välttis näytä. Kaverikla oli veriarvona aikonaan 500 ja toi testi antoi aamupissistä vaan nippa nappa nähtävän haamun!
Älä nyt vielä luovuta!
 
Tyyne, aa ok. Toi onki joku uusi testi.
Mut muistutan kuitenki että kuulema esim aconin 10 yksikon testi näytti jollain haaleampaa viivaa kuin perus 25 yksikön testit. En tiedä miks näin, mut olen muitaki vastaavia kokemuksia lukenu. Teitkö sä samalla testillä sen eka viivan? Vain samaa testiä voi verrata silleen keskenään.
No. Mä nyt anyway vielä pidän lipua korkealla ja muistutan että pp päivät on sillee kuitenki tosi aikaisia eikä viivojen vahvuuksista voi vielä hirveesti päätellä :). Sun tasot on nyt kuitenkin max jossain sadassa ja muistutan tota kaverin hcg 500 jossa 50yksikön testi antoi nippanappa haamun :)
Ää.. Anteeks. Mä vaan toivon onnistumisia..

Mites muut? Kenestäkään ei kuulu!? Iida-karoliina ainakin pitäs olla jo "selvillä vesillä" :)
 
Tyyne, kokeile ihmeessä jollain muulla testillä kuin Predictorilla, sillä mun kahdessa viimeisessä raskaudessa Predictor ei ole näyttänyt mitään vaikka toisessa raskaudessa hcg-miittauksessa arvo oli yli 400! Klinikalta sanoivat, että Predictor ei vaan jostain syystä toimi kaikilla ihan kunnolla.

Meikä liputtaa Apteekin oman testin puolesta, ei ole kamalan kallis eikä ole mulle koskaan näyttänyt väärin.
 
Asriel ja lumeton; Kiitos kun yritätte piristää.... mieskin sanoi, että rauha maahan ja odotellaan sitä tiistaita... mutta jotenki luovutin jo....

Ajatelkaa, jotku toteaa testin tehdessään, "meille tulee vauva" ... meikäläiset pelkää, että mitähän pahaa vois seuraavaksi tapahtua ;(

kemiallista mie en ole vielä kokenukkaan... kaks tuulimunaa, yhden keskeytyneen keskenmenon ja yhden eteisistukkaraskauden, josta maailman ihanin poika ;) alkioadoptiolla.

Perjantaina testasin kaapista löytyneeltä kaupan halpa-liuskatestillä RFSU tai joku semmonen, nega, la aamuna apteekin omalla selvä viiva, tänään tuo earlypredictor ja haamu. Vielä olis clearblue digital kaapissa.... josko huomenaamulla siihen pissis

Tyyne

ai niin ja ANDREIN ohjeissa huomiseen veritestiin lukee, että arvon tulisi olla yli 90 ;(
 
Viimeksi muokattu:
Miehesi on ihan oikeassa. Surraan vasta sitte jos on surettavaa. Mä luottaisin eniten siihen perus testiin ja sitten digiin. :)

Sepä siinä on, piinapäivät ei pääty plussatestiin. Tuntuu että siitä ne vasta alkaakin. Mä jotenkin olen luovuttanut jo..ahdistaa koko kuvio. Halaus.
 
Heips!
Tyynellä on ollut aika paineet kun testaillut tiuhaan ja varmaan mielialat keikkuu hurjaa rataa toivon ja epä toivon välillä.
Huomoiseen veri testiin voi luottaa, käy siellä huomenna. semppiä!
En ole testannut itse vielä, nyt ollut sen verran kiire enkä ole apteekin ohi ajanut
joten testit ostamatta.
Maanantaina olis se veri testi vaan en kyllä sinne pääse käymään. Virtsastahan suositus ja ohje oli vasta siitä 2 päivän päästä. joten ennen ei testeihin voi luottaa vaikka niissä mitä lukee. Tosin jos plus siihen ennen jo pärähtäis niin toivoahan se antaa tietysti ja se olis hyvä juttu vain.
Miestä koitin houkutella että kävis ostaa testin vaan ei innostunut ajatuksesta, kun on sitä mieltä että ennakkoon ei testailla :)
 
Iida-karoliina
Kuulostaa liian ihailtavan määrätietoiselle. Musta tuntuu etten koskaan onnistus olemaan testaamatta vaikka viimeksikin päätin että vasta verikokeesta sitte kuulen tulokset. Silti jostain marketista tarttu testejä kouraan :). Ja kuulostaa just sille että plussaa säteilee. Onko muuten millainen fiilis? Eihän tästä ny mitään tuu, viette Tyynen kans kaikki pinon syysplussakiintiöt mennessänne ;)
Tsemppiä verikokeiisiin!
 
Tervehdys!
Täällä on menty viikonloppu toivon ja epätoivon välillä. Ja eilen minulla pärähti pinna niin, että sai mies tuntea. Raukka vielä kovin kipeäkin=)
En ole tohtinut testailemaan ja kohta varmaan lähden siihen veritestiin. Sittenhän se tuomio tulee, nyt kyllä jännittää melkosen kovasti.
Tulen sitten ilmottelemaan, jos tulos tänään tulee.

paulanna Isot tsempit tulevaan koitokseen
 

Yhteistyössä