Lukijat äänestivät hellepukeutumisesta: Nämä ovat pahimmat mokat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjemmo P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla ei ole varaa haukkua toisten pukeutumista. Mukavuus ja käytännöllisyys menee usein ulkonäön edelle :) En usko että on kovin muodikasta se, että taskut pullottavat kaikenlaista tavaraa reisitaskuja myöten. Vaatteet voivat olla ryppyisiä kun eivät siliä päällä ollessa yms...

Legginsit olisivat silti vielä pahempi tyylimoka, jos sellaiset pistäisin päälleni :D

No vois mullakin kieltämättä pää kääntyä jos kadulla tulisi mies vastaan rennosti leggingseihin pukeutuneena. :D

En ole koskaan ymmärtänyt tuota "ei sukkia sandaalien kanssa"-juttua. Minulle se on yksinkertaisesti hygieniakysymys. Sukkia tulee vaihdettua ja pestyä huomattavasti useammin kuin sandaaleja.

Mä käytin jossain vaiheessa aina talvella sandaaleissa villasukkia. Sillon ei ollt kaupassa mun mieleisiä talvikenkiä... Kesällä kyllä pesen ja rasvaan jalkoja usein ja sandaalejakin pesen. Likainen ja pölyinen jalkapohja ällöttää mua ihan ylipaljon.

Mun miehen mielestä legginsit on oikein kivat. Hameen alle en niitä tarvitse, mutta jonkun pitkän paidan kanssa voin pitää hyvinkin. nyt on liian kuuma legginseille, kun tykkään, että ne on paksut ja puuvillaiset, eikä mitään ällöä polyesteriä.

Mies mainitsi, että legginssit ei näytä kaikilla yhtään hyvältä.

Kuka muuten on määritellyt, että sukat sandaaleissa on tyylimoka? Jos monet kerran sukkia sandaalien kanssa käyttävät, niin eikö sekin ole oma tyylinsä?

Minulle kesä ja nämä helteet on varsinkin inhottavaa aikaa, kun pidän jatkuvasti sukkia jalassa, mutta sitten kun pitää miettiä kenkiä, niin tuleekin tenkkapoo.

mun mielestä on oikeastaan tavallaan aika kaameaa että suurin osa vaatteista tuntuu olevan sellaisia joita ei "saa" pitää jos on tavallinen ihminen eikä brasilialainen alusvaatemalli :|

Toisten ihmisten pukeutumisen arvostelu kertoo vain omasta epävarmuudesta. Media ja sosiaalinen paine luovat stereotyyppisia kuvia ns. oikeasta pukeutumisesta. Lehdet kirjoittavat näistä, koska tietävät, että itseään etsivät, identiteetiltään epävarmat ihmiset näitä lukevat. Kun yksi mies keksii nimittää naisten legginsejä alusvaatteiksi, muut miehet toistelevat samaa mantraa, koska eivät keksi mitään omintakeista sanottavaa. Miesten halu määritellä naisten pukeutumista kertoo vain siitä, että he näkevät naiset objekteina.

Onko moka jos tämän tyylisissä kengissä käyttää varrettomia sukkia?
images

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23949056:
Mun miehen mielestä legginsit on oikein kivat. Hameen alle en niitä tarvitse, mutta jonkun pitkän paidan kanssa voin pitää hyvinkin. nyt on liian kuuma legginseille, kun tykkään, että ne on paksut ja puuvillaiset, eikä mitään ällöä polyesteriä.

Mies mainitsi, että legginssit ei näytä kaikilla yhtään hyvältä.

Legginssit romahduttavat takapuolen. Etkö lue uutisia?

Kaikki muu oikeestaan menee, paitsi ne sukat sandaaleissa.
Tiettekö naiset, te jotka valittelitte että tulee rakkoja ilman sukkia.

Myynnissä on sellaista suihketta, joka tekee näkymättömän kalvon "silkkisukan" jalkaan, ja estää siis hiertymät.
Ostin just pari viikkoo sitten kenkäkaupasta pullollisen. Toimii!! :)

Vaikka olenkin mies, niin siltikin pidän siitä että naisilla on ne legginsit siellä minihameen tai erittäin lyhyiden shortsien alla. Jättää jotain mielikuvituksen varaan ja varmasti naisenkin on mukavampi istua jossain terassilla ku ei tartte koko ajan pelätä että pikkuhousut vilkkuu.

Omakin mies tykkää kun pien microshortsien/minihameen kanssa leggareita, sanoi että on mukava arvailla millaiset alusvaatteet milloinkin on ,kuulema kaupungilla ällöttää suorastaan kun valkoiset kanankoivet ja läskit reidet hyllyy monilla. Ja lisäks legginsit on kivat myös talvella; tiukkojen farkkujen alle on turha yrittääkään tunkea paksuja pitkiksiä näyttämättä ihan idiootilta, mutta ilmankaan ei pärjää, joten aavistuksen paksummat leggarit on ihan ykköset. TYKKÄÄN! Ja onneksihan miule ei ole väliä mitä mieltä muut on, pääasia että itsestä tuntuu hyvältä ja oma mies tykkää ;)

Vaikka olenkin mies, niin siltikin pidän siitä että naisilla on ne legginsit siellä minihameen tai erittäin lyhyiden shortsien alla. Jättää jotain mielikuvituksen varaan ja varmasti naisenkin on mukavampi istua jossain terassilla ku ei tartte koko ajan pelätä että pikkuhousut vilkkuu.

:heart:
Sä oot ihana. Yleensä miehet tuntuu olevan niin legginsejä vastaan, minkä kyllä toisaalta ymmärrän, kai niistä on tullut yliannostus kun ovat olleet niin monta vuotta jo muodissa. Mut silti, luulis niiden kuitenkin olevan seksikkäät oikein yhdistettynä hyväkroppaisen daamin päällä, koska sehän on ihonmyötäinen muodot paljastava vaate, joka sallii hameen helmankin olevan lyhyempi.

[QUOTE="vieras";23949092]mun mielestä on oikeastaan tavallaan aika kaameaa että suurin osa vaatteista tuntuu olevan sellaisia joita ei "saa" pitää jos on tavallinen ihminen eikä brasilialainen alusvaatemalli :|[/QUOTE]

Sepä se. :(
Mutta ymmärtäähän sen, että hyväkroppaisen päällä kaikki vaatteet näyttävät hyvältä, vaikka sitten pukeutuisi jätesäkkiin.

En itse ymmärrä nuoria tyttöjä, jotka pitävät legginsejä T-paidan kanssa. Joskus tekisi mieli sanoa että tiedätkö että tässä auringonvalossa punaiset alushoususi ja niiden valkoinen reunakuminauha erottuvat melko selvästi läpi. Auringolla kun sattuu olemaan sama vaikutus kuin kameran salamalla.
Itse taas ostin viime kesänä useammatkin legginsit varastoon, siltä varalta että tänä vuonna ne eivät enää olisi muodissa. Niiden avulla pystyn käyttämään hameita ja mekkoja ilman että reiden yläosan iho hankautuu rikki.

Yhteistyössä