Lukijat äänestivät hellepukeutumisesta: Nämä ovat pahimmat mokat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hjemmo P
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahin hellemoka pukeutumisessa on vararenkaiden paljas näkyminen :o Eilen näin exän nyxällä paljaan mahan,josta paistoi iso raskausarpinen vararengas <3 käyttäis sopivia vaatteita.

[QUOTE="mies";23948105]Näin miehenä mun ääni menee kans niille legginseille. Ne on kyllä ihan hirveet. Ja "pyöräilyshortsit" yhdistettynä liian isoon T-paitaan. Miehillä näkee myös monesti pitkävartisia sukkia sandaaleiden kanssa. Jos pitää sukat laittaa, niin voisi käyttää lyhyitä kesämalleja.[/QUOTE]
Aamen. Sellaiset kireät pyöräilyshortsit nyt on ihan helvetin hirveän näköiset muutenkin. Ne on vähän niinkuin miesten vastine leggingseille, kalsarit käytössä päällysvaatteena.

Mä pukeudun 90%:sti itseäni varten ja valitsen vaatteeni sään mukaan. Eilen oli työpalaveri, jossa oli mukana myös asiakkaita, ja kun kotiin pääsi, lensi pitkäthousut ja jakku kaaressa jo ovelta nojatuolin selkänojalle. Ja vedin legginsit jalkaani.

Ei minusta legginsit ole kauheat, jos pukeutuminen on yhteensopivaa niiden kanssa. Tytär tykkää käyttää legginsejä. Tosin meni jonkin aikaa totutellessa niihin, samoin kuin capreihin. Ne vain näyttivät alussa joko liian pitkiltä shortseilta tai liian lyhyiltä shortseilta.

Legginsit sopivat minihameen tai lyhyen mekon kanssa. Huomattavasti paremmin kuin shortsit ainakin :) Tai sitten sellaisen harsohameen kanssa.

[QUOTE="mies";23948309]Ei minusta legginsit ole kauheat, jos pukeutuminen on yhteensopivaa niiden kanssa. Tytär tykkää käyttää legginsejä. Tosin meni jonkin aikaa totutellessa niihin, samoin kuin capreihin. Ne vain näyttivät alussa joko liian pitkiltä shortseilta tai liian lyhyiltä shortseilta.

Legginsit sopivat minihameen tai lyhyen mekon kanssa. Huomattavasti paremmin kuin shortsit ainakin :) Tai sitten sellaisen harsohameen kanssa.[/QUOTE]

En ole siis tuo aiempi mies. Minusta sukat sandaaleissa ei ole paha asia, riippuu tosin sandaalesta. Ainakin tuollaisten http://www.ihminen.org/wp-content/uploads/2009-05-17_sandaalit.jpg kanssa voi käyttää sukkia. Minulla on töissä työsandaalit enkä aio olla siellä ilman sukkia, se olisi jo tyylimoka.

[QUOTE="vieras";23948346]Mä en oikein ymmärrä, miksi miesten mielestä stay upit ja sukkahousut on jeesjees ja legginsit yök. Samanlaisia "alusvaatteitahan" ne kaikki on.[/QUOTE]
Voi johtua siitä, että stay upit ja sukkahousut harvemmin ovat viisi milliä paksua mummokuosia, kuten leggingsit tuntuvat olevan luonnostaan.

Sanokaa mua vaikka leuhkaksi, mutta mua ei jaksa aina niin huolettaa mitä mieltä muut on munpukeutumisesta. Yleensä nämä valittajat on niitä, jotka on itse jämähtäneet muodissa jonnekin vuoteen 2005. Halutessani mun olisi aika helppo huomautella heille itselleenkin asioista, mutta en jaksa, ei kiinnosta sen vertaa. Olen myös mielestäni kiltti kanssaihmisille. =)

Illalla palailin rannalta ja edelläni käveli hyväperseinen nainen jolla oli asusteina tiukka ja lyhyt toppi sekä läpinäkyvät legginsit ja läpinäkyvät pikkarit. Tuskin oli tarkoituksellista mutta kyllä siinä silmä lepäsi.

Pikkareiden pesuohjelappu vähän häiritsi kokonaisuutta.

Sanokaa mua vaikka leuhkaksi, mutta mua ei jaksa aina niin huolettaa mitä mieltä muut on munpukeutumisesta. Yleensä nämä valittajat on niitä, jotka on itse jämähtäneet muodissa jonnekin vuoteen 2005. Halutessani mun olisi aika helppo huomautella heille itselleenkin asioista, mutta en jaksa, ei kiinnosta sen vertaa. Olen myös mielestäni kiltti kanssaihmisille. =)

Minulla ei ole varaa haukkua toisten pukeutumista. Mukavuus ja käytännöllisyys menee usein ulkonäön edelle :) En usko että on kovin muodikasta se, että taskut pullottavat kaikenlaista tavaraa reisitaskuja myöten. Vaatteet voivat olla ryppyisiä kun eivät siliä päällä ollessa yms...

Legginsit olisivat silti vielä pahempi tyylimoka, jos sellaiset pistäisin päälleni :D

mies olisi halunnut miun ostavan H&M:ltä sellaiset lyhyet sortsit, vastasin että nepä olisivatkin veret seisauttava näky näillä atopian runtemilla löllöreisillä :laugh:
ja nyt kun sortseista kerran puhutaan, niin mikä hiivatin muoti-ilmiö on työntää legginsit sortsien alle :confused: hameen alla ymmärrän, jos ei tahdo esitellä pikkupöksyjään mutta miksi ihmeessä sortsien..

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;23948700:
mies olisi halunnut miun ostavan H&M:ltä sellaiset lyhyet sortsit, vastasin että nepä olisivatkin veret seisauttava näky näillä atopian runtemilla löllöreisillä :laugh:
ja nyt kun sortsista puhutaan: mikä idea on työntää legginsit sortsien alle :confused: hameen alla ymmärrän, jos ei tahdo esitellä pikkupöksyjään mutta miksi ihmeessä sortsien?!

peittämään ne reidet tietty! ;) mä käytän kyllä toisinaan ohuita sukkiksia shortsien alla jos jalat on aivan kamalassa kunnossa.

Mulla on hassu mies. Sen mielestä leggins-muoti on parasta mitä vuosiin on ollut. Se vapauttaa naiset pukeutumaan niin että muodot näkyy. Nykyisiä maxi-mekkoja se ei ymmärrä ollenkaan, kun sellaisia "äitiystelttoja" puetaan.

Tosin silläkin raja menee siinä, jos on ihan lyhyt minari ja kireälle kinnatut mustat nylonleggarit jotka vilkkuu läpi.

Minustakin leggarit voi yhdistää tyylikkäästi. Tärkeintä niissä, kuten muussakin pukeutumisessa, on että pukeutuu OMAAN KOKOONSA.

[QUOTE="vieras";23948775]Mulla on hassu mies. Sen mielestä leggins-muoti on parasta mitä vuosiin on ollut. Se vapauttaa naiset pukeutumaan niin että muodot näkyy. Nykyisiä maxi-mekkoja se ei ymmärrä ollenkaan, kun sellaisia "äitiystelttoja" puetaan.

Tosin silläkin raja menee siinä, jos on ihan lyhyt minari ja kireälle kinnatut mustat nylonleggarit jotka vilkkuu läpi.

Minustakin leggarit voi yhdistää tyylikkäästi. Tärkeintä niissä, kuten muussakin pukeutumisessa, on että pukeutuu OMAAN KOKOONSA.[/QUOTE]

Olen miehesi kanssa täsmälleen samaa mieltä.

[QUOTE="vieras";23948728]Mä en tajuu, miks miehet tahtoo pitää sukkia sandaaleissa kesällä? Luulis olevan näillä ilmoilla kuuma. :D[/QUOTE]

Riippuu ihan housuista. Shortsien kanssa sukat ei käy, mutta pitkien housujen kanssa käy. En käytä sukkia sandaalien kanssa kuin töissä

Pahin tyylimoka miehellä on löysät, lyhyet shortsit, joiden alla ei mitään, joten kassit paistaa istuessa kanssaihmisten silmille. Näitä näkee muuten YLLÄTTÄVÄN paljon kesällä esim. terasseilla...

Yhteistyössä