?
----
Vieras
Pahin hellemoka pukeutumisessa on vararenkaiden paljas näkyminen
Eilen näin exän nyxällä paljaan mahan,josta paistoi iso raskausarpinen vararengas <3 käyttäis sopivia vaatteita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voi johtua siitä, että stay upit ja sukkahousut harvemmin ovat viisi milliä paksua mummokuosia, kuten leggingsit tuntuvat olevan luonnostaan.
Sanokaa mua vaikka leuhkaksi, mutta mua ei jaksa aina niin huolettaa mitä mieltä muut on munpukeutumisesta. Yleensä nämä valittajat on niitä, jotka on itse jämähtäneet muodissa jonnekin vuoteen 2005. Halutessani mun olisi aika helppo huomautella heille itselleenkin asioista, mutta en jaksa, ei kiinnosta sen vertaa. Olen myös mielestäni kiltti kanssaihmisille. =)
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;23948700:mies olisi halunnut miun ostavan H&M:ltä sellaiset lyhyet sortsit, vastasin että nepä olisivatkin veret seisauttava näky näillä atopian runtemilla löllöreisillä
ja nyt kun sortsista puhutaan: mikä idea on työntää legginsit sortsien allehameen alla ymmärrän, jos ei tahdo esitellä pikkupöksyjään mutta miksi ihmeessä sortsien?!
Mitähän muuta minä tunikoiden kanssa pitäisin kuin leggingsejä näillä säillä kun pillihousut on liian kuumat?
En ole koskaan ymmärtänyt tuota "ei sukkia sandaalien kanssa"-juttua. Minulle se on yksinkertaisesti hygieniakysymys. Sukkia tulee vaihdettua ja pestyä huomattavasti useammin kuin sandaaleja.