Lukeekohan mun otsassa että tolta saa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minni"

Vieras
kun tuntuu että kaikki miehet jotka lähestyy on vaan seksin perään. Viimeksi luulin että mies olisi kiinnostunut muutenkin kuin tapailtiin mutta sitten veti luukut kiinni ykskaks. Vietettiin kyllä yö yhdessä mutta ei harrastettu seksiä muutakuin koskettelua vaan.Tiedän että mies oli varautunut seksiin mutta itse en ollut vielä siinä vaiheessa,halusin minäkin mutta halusin myös odottaa joten hillitsin himoni. Pistiköhän mies sitten poikki siksi ettei saanut vai siksi että sai tavallaan kun käsin hoidettiin hommat? Tämä asia vaivaa mua ja tekisi mieli kysyä mutta en voi enää kun ei olla tapauksen jälkeen oltu enää tekemisissä aikoihin.

Jos olet teini niin älä harrasta seksiä, et siihen selvästikkään ole valmis. Aikuiset ihmiset sitä kyllä harrastavat eikä jaksa ajatella tollaisia tyhmiä ajatuksia. Tai jos sulle seksi on vastenmielisitä ei sitä pidä kenenkään mieliksi harrastaa.

Jos olet teini niin älä harrasta seksiä, et siihen selvästikkään ole valmis. Aikuiset ihmiset sitä kyllä harrastavat eikä jaksa ajatella tollaisia tyhmiä ajatuksia. Tai jos sulle seksi on vastenmielisitä ei sitä pidä kenenkään mieliksi harrastaa.

Ihan olen yli 3kymmenen:D Ja seksi ei ole mulle vastenmielistä mutta niin paljon kusetettu että ajattelen kaikkien olevan seksin perään ja tälle en siksi antautunut kun en kokenut olevani vielä valmis vaikka häntä halusinkin. Miksi pitää antaa ymmärtää suhdetta kun kuitenkin vain seksi mielessä,eikö olisi helpompi sitten sanoa suoraan että haluaa vain seksiä. Eniten tässä nyt vaivaa etten tiedä miksi mies veti luukut kiinni? siksi kun ei saanut ja luuli kenties ettei saakkaan vai siksi että sai tavallaan. Ei ilmeisesti ollut tosissaan kun noin teki. Ja muutenkin kaikki miehet tuntuu olevan samanmoisia:( Kusetettu niin paljon että vaikea enää luottaa ja sitten kun luotan niin käy näin.

Eiköhän se ole aika tavallista, että ensin harrastetaan seksiä ja vasta paljon myöhemmin otetaan - jos otetaan - yhteinen asuntolaina. Onko sillä muuten jotain väliä, miksi tapailututtavuus katkaisee suhteen? Eikö riitä, että toinen nyt vaan ei tuntunut olevan se oikea?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28722814:
Eiköhän se ole aika tavallista, että ensin harrastetaan seksiä ja vasta paljon myöhemmin otetaan - jos otetaan - yhteinen asuntolaina. Onko sillä muuten jotain väliä, miksi tapailututtavuus katkaisee suhteen? Eikö riitä, että toinen nyt vaan ei tuntunut olevan se oikea?

No on varmaan joo mutta ei kyse ole nyt siitä vaan siitä että jos ei heti anna toiselle niin se on goodbye? kuitenkaan mistään pihtaamisestakaan kyse mutta jos ei tunnu olevan vielä valmis vaikka haluaakin niin onhan se selvää että mies oli silloin vain seksin perässä.Outoa että jaksaa vietellä ja antaa ymmärtää että haluaa seurustella jos kuitenkin vain seksin perässä. Olin kuulemma niin ihana ja kiva ja mukava ja sellanen jonka kanssa vois seurustella ym mutta kun en heti levittäny reisiä niin mies katos kuin tuhka tuuleen.

Ja sanokaa mitä sanotte mutta itse olen sitä luokkaa että haluan hetken katsoa mikä on homman nimi ennenkuin sänkyyn ellen sitten ole ihan seksin perässä itsekin. Mies oli seksin perään ilmeisesti kun ei jaksanut. No,oli hänen menetys ei minun vaikka harmittaa koska tykkäsin miehestä todella.

Näitä antaa ymmärttää miehiä vain tuntuu sikiävän kuin sieniä sateella.

Jos oikeasti olet miehestä kiinnostava niin hän ei tähän olisi asiaa jättänyt. Ja sekin että jos oikeasti pisti poikki sen takia ettei seksiä saanut niin kertoo jo siitä ettei hän sinusta muuta olisi halunnut. Sitä paitsi kunnioitusta potentiaalista puolisoa kohtaan lisää se ettei heti hyppää sänkyyn.

No jos kerran seksiä kuitenkin tavalla tai toisella harrastitte, niin olishan sen voinut sit hoitaa ihan "kunnolla", aikuiset ihmiset. Eli jotenkin sulta niinkun saa, mutta sitten se on kuitenkin hiton nihkeetä ja nahkeeta ja hankalaa. voi jäädä sellanen olo miehelle, että sulla on jotain ongelmaa tai salattavaa seksin suhteen. Tai että oot valmis tyydyttään miehen kuin miehen kyllä käsi/suuhoidolla, mutta itse haluat mitään..No joka tapauksessa, jos et halua seksiä, niin sovi sellainen treffipaikka, jossa vonkaamiseen ei edes ole mahdollisuutta. Ei tule tuollaista tilannetta eteen. sitten vasta intiimimpi paikka, kun olet seksiinkin valmis.

[QUOTE="minni";28722838]
Näitä antaa ymmärttää miehiä vain tuntuu sikiävän kuin sieniä sateella.[/QUOTE]

Näitä on sen takia kun nykyään naiset antavat niin helposti. Mutta kyllähän paljon fiksujakin miehiä löytyy jotka osaavat katsoa vähän munaansa kauemmaksi.

[QUOTE="Kimu";28722844]No jos kerran seksiä kuitenkin tavalla tai toisella harrastitte, niin olishan sen voinut sit hoitaa ihan "kunnolla", aikuiset ihmiset. Eli jotenkin sulta niinkun saa, mutta sitten se on kuitenkin hiton nihkeetä ja nahkeeta ja hankalaa. voi jäädä sellanen olo miehelle, että sulla on jotain ongelmaa tai salattavaa seksin suhteen. Tai että oot valmis tyydyttään miehen kuin miehen kyllä käsi/suuhoidolla, mutta itse haluat mitään..No joka tapauksessa, jos et halua seksiä, niin sovi sellainen treffipaikka, jossa vonkaamiseen ei edes ole mahdollisuutta. Ei tule tuollaista tilannetta eteen. sitten vasta intiimimpi paikka, kun olet seksiinkin valmis.[/QUOTE]

Juu,yllättäen minusta tehdään tässä nyt se kenen vika se oli että homma kaatui. Kyllä tää mies ties tasan etten ole vielä valmis ja sano ettei se haittaa et hän jaksaa odottaa,kuitenkin oli varautunut seksiin. Ja kun ei saanut niin sitä seuraavana päivänä ei juuri sanaa suustansa saanut ja sitten katos.

Miksi ei sulla ole vaatimuksia miehelle, kelpaako kaikki?

Eikös ole julmetun hyvä että se mies lähti vetämään kun et heti antanut?
Säästyit yhdeltä sialta, etkä pahemmin loukannut itseäsi, tuo mies kun ei ollut yhtään sellainen mitä mieheltä vaadit.

Lähemmäs kolmeakymppiä kun ikää tulee, niin olen huomannut että ne fiksut perhe-elämää arvostavat miehet ovat tietenkin jo perheellisiä ja kotona ja ne kiimaiset sinkkumiehet, tai toisen kierroksen eronneet täyttävät baarit ja paikat.
Ja näillähän sitten onkin yleensä vain ja ainoastaan se reikä mielessä.

En ole nihkeä seksin suhteen siinä suhteessa että jos haluan pelkkää seksiä niin sitten harrastan mutta jos on mies jonka kanssa haluan muutakin niin vähän katselen kauemmin ennenkuin annan ja tässä tapauksessa ilmeisesti mies oli vain seksin perään vaikka sanoi että ei ole itsekkään valmis ja mikään kiire meillä ei ole.Silti oli varautunut seksin harrastamiseen.

[QUOTE="vieras";28722871]Miksi ei sulla ole vaatimuksia miehelle, kelpaako kaikki?

Eikös ole julmetun hyvä että se mies lähti vetämään kun et heti antanut?
Säästyit yhdeltä sialta, etkä pahemmin loukannut itseäsi, tuo mies kun ei ollut yhtään sellainen mitä mieheltä vaadit.

Lähemmäs kolmeakymppiä kun ikää tulee, niin olen huomannut että ne fiksut perhe-elämää arvostavat miehet ovat tietenkin jo perheellisiä ja kotona ja ne kiimaiset sinkkumiehet, tai toisen kierroksen eronneet täyttävät baarit ja paikat.
Ja näillähän sitten onkin yleensä vain ja ainoastaan se reikä mielessä.[/QUOTE]

No ei todellakaan kelpaa kaikki! Tästä miehestä todella tykkäsin ja siksi en heti mennyt sänkyyn.

Mä olen väliinputoaja kun olen 30+ ja ne toisen kierroksen miehet ovat todellakin näitä reiän perään.

[QUOTE="vieras";28722880]En oikein ymmärrä sitä, mitä tarkoitusta se palvelee, ettei "anna", jos kuitenkin haluaa. Sen ymmärrän, ettei "anna" jos ei halua seksiä.[/QUOTE]

Muista en tiedä mutta mulla se meinaa sitä että on niin monta kertaa kusetettu et kun on saanut nini on lähetty kälppimään joten vaikka haluan niin en uskalla ehkä antautua niin helposti enää.

Kun puhut, että tuollaisia miehiä kasvaa kuin sieniä sateella. Kun mun mielestä ei kasva muualla kun verkossa.
Eli mun neuvoin on, että jos etsit miestä netin kautta niin etsintäkuuluta vain ystävää, kaveria ym.

Näin sinulle vastaa miehet, jotka eivät oletakaan saavansa mitään muuta kuin seuraa.Näin on aidolle rakkaudellekin sitten sijaa, eikä kiireentuntua kummallakaan.
Voihan joillain miehilläkin olla kamala rimakauhu siitä, että osaavatko he homman, saatko jne. Siksi tahtovat tuon nopeasti kokeilla.
Minäkin olen sitä mieltä, että aidossa jutussa kumpikin odottaa, että hetki on oikea seksille.

Unohda se tyyppi, joka luonasi kävi ellei se nyt ilmoita viikkojen päästä ajaneensa rakkaudesta sokeana kolaria lähtiessään sun luotasi, eikä siksi ole ollut yhteyksissä.
Ole kiitollinen ettet jakanut itseäsi, sinä toimit oikein. Sinä pidit itsesi naisena ja ylpeytesi.
Näin se oikeakin joskus tuntee olevansa jotain kun saa sinut eikä niin, että olet jo jokaisen kanssa suurinpiirtein ollut sängyssä ja hänelle jäi rippeet.

Tsemppiä!

[QUOTE="minni";28722899]Muista en tiedä mutta mulla se meinaa sitä että on niin monta kertaa kusetettu et kun on saanut nini on lähetty kälppimään joten vaikka haluan niin en uskalla ehkä antautua niin helposti enää.[/QUOTE]

Mikä ero sillä on tähän tilanteeseen? Jos halusit seksiä tämän tyypin kanssa, olisit sitä saanut. Nyt jäit sekä ilman seksiä että sitä miestä. Kyllä minä oikeasti taidan ymmärtää, mitä tarkoitat, mutta minusta siinä on vähän sellainen tekopyhä vivahde, siinä syyssä miksi ei mennä seksiin asti. Ja se on ihan ok, ei siinä mitään, mutta ei näytä toimivan sekään.

[QUOTE="minni";28722865]Juu,yllättäen minusta tehdään tässä nyt se kenen vika se oli että homma kaatui. Kyllä tää mies ties tasan etten ole vielä valmis ja sano ettei se haittaa et hän jaksaa odottaa,kuitenkin oli varautunut seksiin. Ja kun ei saanut niin sitä seuraavana päivänä ei juuri sanaa suustansa saanut ja sitten katos.[/QUOTE]

Niin, oon kyllä sitä mieltä, että naisen todellakaan tarvitse antaa samantien ja oletan, että naisesta kiinnostunut mies myös jaksaa odottaa. Mutta tarkoitin, että annat ehkä ristiriitaisia viestejä. Menit kuitenkin "seksialueella", mutta et kuitenkaan loppuun asti. Mieskin voi ihmetellä, että mikä ihme nyt on homman nimi. Tai ehkä se oli tosiaan vaan seksin perässä. Jos olis oikeasti kiinnostunut, niin varmasti kuulet hänestä vielä tänään.
Ja oikeasti: Sovi treffejä johonkin ei-intiimiin paikkaan. Niin mä tein yhden rikkaan jäbän kanssa, koska tiesin, että hän oli vain seksin perään. Kahdet treffit ja huomasin, että jätkä on todellakin aivan idiootti enkä ole kiinnostunut pätkääkään. Jätkäkin luovutti, kun ei päässyt edes vonkausasteelle.

Luin koko ketjun ja nyt särkee päätä. Itse pysyn kaukana tuollaisista naisista, en sen takia että en saa heti seksiä vaan sen takia että kaikki on jotenkin niin helvetin vaikeata tuollaisten kanssa.

Katsokaa nyt minkä numeron ap tekee seksistä. Kauheaa vääntämistä ja pähkäilyä niinkin luonnollisen asian kanssa. Annat tai et anna tai annat sitten kun annat, aivan sama. Mutta älä tee asiasta numeroa. Ja sitäpaitsi, seksi on molemmille saamista eikä antamista. Sinulla on joku kieroutunut kuva koko asiasta ja olet nostanut pillusi jollekin marmorijalustalle.

[QUOTE="vieras";28722936]Voit harrastaa seksiä tuntemattomien, epäkiinnostavien miesten kanssa heti, mutta kun tykkäät jostain, et voikaan harrastaa seksiä, vaikka mieli tekisi? Okei..[/QUOTE]

Naisen logiikkaa. :D

[QUOTE="minni";28722899]Muista en tiedä mutta mulla se meinaa sitä että on niin monta kertaa kusetettu et kun on saanut nini on lähetty kälppimään joten vaikka haluan niin en uskalla ehkä antautua niin helposti enää.[/QUOTE]

en ymmärrä tuota kusetuskohtaa.

näetkö seksin jonain lupauksena seurusteluun tms. eli jos "annat" seksiä, niin vastamaksuna oletat, että mies sitten seurustelee kanssasi. ja jos niin ei käykään, niin sinua on kusetettu. ja nyt et sitten ikäänkuin enää "anna" etumaksua, eli seksiä, niin helposti, vaan tahdot ensin todisteita tuosta vastamaksusta, eli seurustelusta.

vai miten?

[QUOTE="kaffe";28722978]en ymmärrä tuota kusetuskohtaa.

näetkö seksin jonain lupauksena seurusteluun tms. eli jos "annat" seksiä, niin vastamaksuna oletat, että mies sitten seurustelee kanssasi. ja jos niin ei käykään, niin sinua on kusetettu. ja nyt et sitten ikäänkuin enää "anna" etumaksua, eli seksiä, niin helposti, vaan tahdot ensin todisteita tuosta vastamaksusta, eli seurustelusta.

vai miten?[/QUOTE]

->ja jatkona vielä, jos näin on, niin miten olisi tuon seksin sijaan vaan sanallinen kysymys tyyliin: "haluaisitko seurustella kanssani"
kun kaikki ei ehkä tuota seksistä seurusteluun yhteyttä osaa havaita ilman erillistä asiasta sopimista. kun joillekin se seksi on ihan vaan kivaa jos (niinkuin tuossa teidän tilanteessa) molemmat sitä tahtovat harrastaa.

Yhteistyössä