Lugesteronin käyttäjät pino

Plussapino kuulostaa oikein hyvältä. Siihen tähdätään.

Meidän 3.5v esikoinen sanoi eilen että, äiti, sun massussa on kaksi tyttövauvaa ja niiden nimeksi tulee siskokset.

Seuraavaksi sitten mietti että jos niitä vauvoja ei olekkaan niin äiti voi syödä hänet ja hän menee massuun vauvaksi.

solina83 tuo on mielenkiinotista tuo vessa ravaaminen :LOL: Mulla sama homma kun luget taas aloitan. :LOL: Onko tuhru/vuotelu pysynyt poissa? Ja teillähän on vauva ongelma ratkasitu, kun nielaiset vaan esikon, niin siinä se massussa onkin taas vauva.

Jep ja tästä pinosta tehdään tosiaan se plussa pino, se on selvä :heart: :heart:

Kuinka pian teillä alkaa noi menkat lugejen jälkeen?? Mulla menossa jo kp 37, ja toinen päivä ilman lugeja, eikä vielä mitään oiretta tätiin.. Nega testattu pe, jonka takia lopetin luget, olis pitäny kuitenki alkaa jo viikko sitten, mutta aattelin että lugejen takia eivät tuu...

Eli nyt sitte tässä odotellaan sitä tätiä, eikä mitään näy eikä kuulu... Oonkohan vaan malttamaton...?

Maaruska, on tuhru pysynyt toistaiseksi poissa. Vielä en kyllä uskalla huokaista helpotuksesta vaan keskiviikkoa jännäilen. Alkuvuodesta kun söin 2kk clomeja +terot niin silloin tiputtelu alkoi kp 20. Sitten kun luomuolun jälkeen kokeiltiin uudestaan ei sama satsi enää tehonnut.
Eli keskiviikkoa, mikä on kp 20 jännäilen nyt.

Ihmeen rauhallinen olo. Yleensä jos tuhrua on tullut edes vähän normaalia vähemmän olen heti elätellyt toiveita raskaudesta. Mutta nyt en ole edes kauheasti asiaa miettinyt. On jotenkin tosi levollinen olo tämän asian suhteen.

Ihan uutta minulle, olen yleensä sellainen hätkyiliä tyyppi. Ja vaikka normaalisti mieli keksii kaikesta raskausoiretta niin en edes kuvittele tätä rauhallista olotilaa raskausoireeksi. Outoa....

Oletteko muut muuten huomanneet lugeista. Kun ensimmäiseksi yöksi laitoin ne niin kaikki hävisi. Sen jälkeen on sitä mössöä valunut ulos. Ja tuolla alapäässä on jotenkin tosi pehmeää nyt. Niin mietin että kun niissähän on sitä maapähkinä öljyä. Että jo sekin taitaa tehdä ihan hyvää...

Hei!
Testasin tänään negat. Viimeisen Lugen otin eilen illalla. Viime kierrossa, joka oli eka Luge -kierto, mulla oli välissä kaksi päivää ennen kuin menkat alkoivat kunnolla (pientä vuotoa jo ennen). Olettaisin siis tulvan alkavan tiistaina. Tänään on kp29.

Solina -- alapään pehmeys (jos tarkoitat sisäpuolelta) kuulostaa hyvältä ja raskauteen viittavalta. Itse olen näissä parissa kierrossa huomannut, että sisälläni tuntuu "kovalta", kun en ole raskautunut ja menkat lähenee... Kaikkeen sitä tämmöisen kautta tulee huomiota kiinnittäneeksikin...

daizy minulla ensimmäinen luge kierto vasta menossa niin ei aavistustakaan milloin menkat mahdollisesti alkavat. Toivotaan etteivät ala ollenkaan.... ;)

Ellastiina
:hug: harmi että tuli nega.

Mielenkiintoista. Justiinsa tarkoitin että tuolla sisällä tuntuu.... Eipä ole aiemmin tullut kokeiltua ihan näin tiheään mitä tuolla tapahtuu. Nyt kun on vähän pakko.... saas nähdä.

Rva Pikkumyyllähän alkaa olla jännittävät päivät käsillä. Plussatuuli ++++++++++ niinkuin kaikille muillekkin.

Itsellä on vielä viikko jännäilyä edessä. Onneksi on tälleviikolle ohjelmaa niin ei pääse liikaa miettimään näitä vauvajuttuja. Lähden tänään lasten kanssa kaupoille ostamaan vähän kesäisiä tarpeita. Ja illalla kampaajalle, ihan yksin =)
Viikonlopuksi lähdetään sitten sukuloimaan. Ja sitten onkin jo ensiviikko milloin totuus tästä kierrosta selviää.

Taitaa olla peli menetetty. Nyt dpo 6 viimeyönä tunsin kylkelä kääntäessä hetkellistä kovaa repimiskipua. Aamulla sitten jäin pyyhittäessä verta paperiin. Lugen kun laitoin oli kn:kin noussut ylös, lähes tavoittamattomiin. Ja on kova nyt

eli kaippa se tuhrukin sieltä alkaa pian. Ja raskaudesta taitaa olla ihan turha haaveilla.

Pettynyt olo, mutta ei mikään yllätys.

Enemmänkin vain surettaa. Sillä cloja voidaan vielä kokeilla 1-2 kiertoa ja jos ei tärppää niin seuraavaksi olisi edessä pistoshoidot. Ja meillä ainut vaihtoehto on yksityisen kautta. Enkä tottapuhuen tiedä onko meillä varaa siihen. Joten..... Eli voi olla ettei meille kolmatta lasta suoda.
Eilen juuri kuulin ystäväni odottavan kolmattaan. Ja... noh, te tiedätte tunteen.

Kiitos teille seurasta. Käyn varmaan välillä kuikkimassa teidän kuulumisia. Mutta itse jään nyt vain odottelemaan menkkoja.

Olihan tämäkin jo edistystä että tuhru pysyi näin pitkään poissa.

:'(

Solina älä vielä heitä kirvestä kaivoon, vaikka luulen tietäväni miltä sinusta tuntuu :hug: Se on kun maailmanloppu se vuoto, joka alkaa ennen aikojaan. Sitä vaan maailma siinä hetkessä murtuu ja unohtaa tosiaan mitkä asiat on oikeesti hyvin :heart: Silloin minä aina mietin ja olen kiitollinen siitä että minulla on jo kaksi tervettä lasta. :heart: Niin kuin sinullakin. se helpottaa ainakin siinä hetkessä :hug:

Mitenkäs rva pikkumyyllä, joko alkaa olla kun tulisilla hiilillä tanssisit?? Täällä minulla kaikki ulokeet pystyssä teille kaikillle :heart: :heart:

).( voi kun olikin noin slim, mutta kohta toivoisin että jostain syystä saisin tällaisen mahan (.) Ei ainakaan yrityksen puutteesta voi moittia, saman tahtiin ollaan valssattu nyt ahkeraan, että saas nähdä kuinka käy? Huomenna alkaa taas lugejen pujotus kohti tuntemattomaan, joka kenties auttaisi pikku "onni-unelma tärppiä" asettumaan oikeeseen koloon, jotenkin vaan ei uskalla toivoa liikoja. VAikka kipeetä se tekee kuitenkin, mutta sitten taas positiivisuus kehiin ja kohti uusia unelmia, haasteita ja kiertoa. Luovuttaa en aio ennenkuin kroppa sanoo itsensä irti. :LOL:

maaruska 17/27
Solina83 21/28 ,4. lugeyö takana
Rva Pikkumyy 29/28-29, 9. lugeyö takana/3. lugeton pv
ellastiina 33?/?
Daizy 41/?

Tehdään plussapino tästä, joohan!

Plussataikaa kaikille!

PlussailuOnnea hirmusti edelleen toivottelen pinoon!

Rva Pikkumyy

Milloinkas Rva Pikkumyy aikoo testata?

Kyllä se vuoto nyt vain tekikin kiusaa. Silloin tiistai aamuna tuli verta. Mutta nyt ei olekkaan tullut mitään. Kn on taas alhalla ja pehmeämpi.

Ehkä tässä onkin sittenkin vielä toivoa. Kokoajan odotan kyllä sitä tuhrua alkavaksi.

Kyllä joitain raskausoireita löytyisi jos laskisi mielikuvituksen valloilleen. Mutta koetan laittaa nyt kaiken noitten lääkkeiden piikkiin. Eipähän sitten pety niin kovasti kun täti kurvaa paikalle.

Huomisaamuna lähdetään reissuun. En varmaan viikonloppuna pääse kirjoittelemaan tänne. Onneksi päästään reissuun, onpahan viikonlopuksi muuta tekemistä ja ajattelemista niin ei pääse liikaa pähkäilemään tätä asiaa....

täällähän minä :wave:
Mä alan tosissaan jännitämään teidän puolesta ;) Milloin rva pikkumyy meinaa testata??

Minulla nyt eka luge yö takana ja toista kohti kovasti jo mennään :)

Solina hyvä että vuoto on pysynyt poissa, siis lugejen sivuvaikutuksena voi olla myös välivuodot ja tuo sinun vuotosi osuisi aika hyvin kiinnittymis ajankohtaan, eikö vaan? Toivon todella että pikku kyytiläinen olisi mukan ;)

maaruska 18/27 2.lugeyö takana
Solina83 22/28 ,4. lugeyö takana
Rva Pikkumyy 30/28-29, 9. lugeyö takana/4. lugeton pv
ellastiina 34?/?
Daizy 42/?

Tehdään plussapino tästä, joohan!

Plussataikaa kaikille!

PlussailuOnnea hirmusti edelleen toivottelen pinoon!

Rva Pikkumyy

rva pikkumyy voi perskuleen perskule, mäkun olin melkein 100% raskautumisestasi. Mutta tällaista elämä on, se eka päivä tätin saavuttua on aivan kaamea, mutta siitä ei auta kun nousta :hug: Huominen on jo paljon parempi ja pikku nyytti teille tulee sehän on varma :heart:

Tällä tytöllä alkoi nyt loma, ja aion todella ottaa rennosti B) B) B)

Yhteistyössä