Lugesteronin käyttäjät pino

Rouva Pikkumyy :hug: harmin paikka. Minä jo elättelin toiveita päästä lukemaan plussauutisia kun pääsin viikonlopun jäljiltä taas koneelle. Mutta ei onnistunut. Harmi.
Kovasti onnea uuteen kiertoon.

Maaruskalla vasta alkaa jännääminen =)

Minulla nyt dpo 11 tiputteluvuoto on toistaiseksi pysynyt poissa. Tänään uskaltauduin testin ostoon. Saas nähdä uskallanko testailla. Kaippa se testi olisi tiistai, keskiviikko tehtävä jos tiputteluvuoto pysyy poissa. Jotta saisi sen negan ja voisi jättää luget pois.

Eli aikaisin aamulla testattu aconin herkällä kasettitestillä haamu. Tosi haalea tuo on. Mutta on siinä väriä. Ja tuskinpa viivanpaikkaa voi tulla testiajan kuluessa???

Revin miesparankin puolikuudelta sängystä ylös ja kunhan sai silmänsä auki niin kyllä sekin siinä kaksi viivaa näkee. Yhdessä ollaan nyt sitä tuijoteltu ja todettu että ei me sitä kuvitella.

Koetan nyt vielä pitää jalat maassa koska tuo viiva on noin vaalea ja raskausviikkojakin olisi vasta 3+3 testailee sitten myöhemmin uudestaan.

Tänään on siis dpo12 ja kp 25/28(26-28)

Mutta ainakin on nyt mahdollisuus. Mitenköhän tässä onnistuu pitämään itsellään jalat maassa ja odottelemaan sitä että menkat ovat oikeasti myöhässä ja kunnon plussaa.
Poista viestiMuokkaaLainaaIlmoita asiaton viesti.

Lähinnä testasin saadakseni sen negan jotta voisi jättää luget pois ja pääsisi uuteen kiertoon. Mutta toisin kävi. Jännäily jatkuu.

Tekisi mieli hyppiä ja kiljua riemusta. Mutta pakko odotella että menkat ovat oikeasti myöhässä ja testiin tulisi kunnon plussa.

Ehkä mä nyt uskallan myöntää että minulla on raskausoireita eikä nämä johdu pelkästän lääkkeistä.

Voi solina taidanpa uskaltaa hiljaa onnitella :heart: :heart: onpas mukava aloittaa viikko näillä uutisilla :heart: :heart:

).( luget laitettu ja oireita on mutta varmasti lugeista johtuvaa, mutta on se jännä että luget aiheuttaa joka kuukausi erilaiset oireet :kieh: mutta katsellaan ja kuunnellaan, kuinka akan käy??? En taida kyllä elätellä kovia toiveita muuten tulee taas tiputtua kovaa ja korkeelta, onneksi on tuo ylimääräinen "läski" tullut persauksiin, niin ei ainakaan kovin koske :LOL: :LOL:

Kiitos maaruska. On kyllä tosi epäuskoinen olo. Epäilyttää että toi testi on viallinen, tai se on pelkästään viivanpaikka, tai että tein sen jotenkin väärin ja siksi näyttää väärin.

Ei yksinkertaisesti voi olla totta että meitä olisi kohdannut näin hyvä onni. Mitenköhän sitä selviää tästä viikosta....

Tohon edelliseen viestiin vielä että jos ne menkat alkaakin ja seuraava raskaustesti näyttää negaa niin eipähän pety niin pahasti jos ei ihan vielä juhlista tätä asiaa. Ehkä viikonloppuna sitten uskaltaa jo ihan oikeasti iloita. Jos sinne asti selvitään ja testi näyttää sitten ihan kunnollista plussaa....

maaruska, eihän sitä ikinä tiedä. Toivotaan että ne sun oireet olisivatkin sitten jotain ihan muuta ;) Mutta helpompihan se on itselle laittaa ne lääkkeiden piikkiin niin ei pääse pettymään ihan niin pahasti.

Arvatkaa vain pelottaako nyt kokoajan että se vuoto alkaa.

Mullahan oli silloin dpo6 sitä verenvuotoa. Ehkä, toivottavasti se olikin sitten kiinnittymisvuotoa.... Mutta siitä asti on ollut myös alaselkäsärkyä sekä vihlaisuja tuolla kohdunseudulle. Välillä myös pientä kuvotusta sekä rinnat ovat tuntuneet täydemmiltä. Mutta noi kaksi jälkimmäistä lähes huomaamattomia....

Lääkkeiden piikkiin olen kyllä laittanut kaiken. Ja voivat ne niistäkin johtua.

En tiedä. Voihan olla että minä kuvittelen kaiken enkä ole edes raskaana. Kuluisipa tämä viikko nopeasti, sitten tietäisi.

hei kysyisin teiltä tuosta annostuksesta kun sain itsekin noi lugesteronit sillä tiputtelin kp 21 menkkoihin asti eli kp 26-28. gyne sanoi että söisin lugesteroneja kp 18 eteenpäin 10 päivää ja sit lopettaisin ja katsoisin alkaako menkat. mutta sitten olen kuitenkin ymmärtänyt että te muut syötte lugesteroneja niin kauan kuin raskaus näkyy testissä ja tämän jälkeen vielä jatkatte alkuraskauden jos testi positiivinen? uskallankohan luottaa et toi gynen mulle antama ohje on ihan pätevä. olen saanut aiemmin alkuraskauden keskenmenon ja pelkään et niin käy uudestaan jos lopetan lugesteronit liian aikaisin.

Negaa eilen vielä tuli heikko plussa. Mutta tänään jo selvä nega. Kaippa tämä oli sitten kemiallinen. Alaserkää särkenyt kokoyön. Eli eiköhän se keskenmeno ole sieltä tulossa.

Itkettää, pettynyt olo.

Jotain positiivista sentään, edes nuo lääkkeet toimivat ja keho edes yritti raskautta. Jospa ensikierrossa kävisi sitten parempi tuuri. Tiputteluvoto pysynyt poissa.

Mutta pitihän tämäkin joutua kokemaan.

Solina poistuu siis murheissaan takavasemmalle odottamaan vuotoa ja uuteen kiertoon pääsyä.

Ensiksi Solinalle :hug: Mutta älä ennen luovuta kun vuoto alkaa. Oliko testit yhtä herkkiä? ja hormoonia erittyy hitaasti toisilla Toivo elää vielä :heart:

sarama meillä hyvin samanlainen tarina eli minullakin alkoi tiputtelemaan kp21, nyt ei enään kun luget alakautta olen laittanut. Ohjeena minullakin, että lugeja 10 päivää ja sitten lopetetaan ja katsiotaan tuleeko täti =) Ja näin olen tehnyt, vielä ei sitä toivottua tulosta ole tullut, mutta toivo taas elää.......

mitenkäs muut, rva pikkumyy?

Heissan kaikille! :flower:

Kp 7/30 jo menossa, maanantaina gyne ja ultraus munasolujen kehityksen suhteen ja kenties irroituspiikkihoito + luget tukemaan.

Maanantaina olen viisaampi! :saint: :heart:

PlussailuOnnea kaikille! :flower: :heart:

viimeinen luge päivä tänään ja kyllä ahdistaa :kieh: Tää on aina sama juttu tässä vaiheessa =) En tiedä kumpi olisi parempi siis kumpi aiheuttaa pienemmän pettymyksen. Se että testailisi jo huomenna vai odotellaan kiltisti tätiä ja jos ei ilmesty niin sitten testaan :LOL: No taidan odottaa tätiä :kieh:

arvatkaa tytöt mitä! ekasta lugekierrosta sitten raskauduin. =) ne siis toimii! mut maaruska, mullehan lääkäri määräsi samanlailla kuin sulle että käyttää sen 10 päivää, mut sit kun lopetin niin viikon päästä alko tiputteleen ja soitin sit kolmantena tiputtelupäivänä gynelle et mitäs nyt, saanko jatkaa alkuraskauden ajan ja lupas ja vielä totes et taitaakin olla aiheellista mun tapauksessa. sit kun aloitin käytön taas, tiputtelu loppui kuin seinään! nyt vaan hieman pelottaa oliko keskeyttämisestä jotain haittaa, mut torstaina mul on alkuraskauden ultra et siellä se selviää..

onnea sarama, että luget toivat toivotun tuloksen :heart: :heart: Ja paljon tarrrasukkia matkalle mukaan :heart:

Itse tein siis päätösen että jätän luget ottamatta ainakin toistaiseksi. Jotenkin tuli uupumus tähän yrittämiseen ja niiden pilleireiden työntämiseen. Nyt en tiedä edes kirtopäiviä, ja tuntuu muuten todella hyvältä :heart: :heart: Nautin aivan eri tavalla kaikesta, olen sitä mieltä että jos luoja suo niin pikku kolmonen tulee kun tulee, ja nuo kaksikin on tullut ilman lugeja. Joten nyt mennään näin, ja olen onnellinen :heart:

Mutta toivotan teille kaikille oikeen mukavaa ja munarikasta kesää B) Ja saramalle vielä onnea :flower:

Heippaus kaikille....olisikohan tälläiselle pinolle kirjoittelevia?

Täällä toinen lugepv menossa....vuotavat vähän pois, mutta kaipa tarpeeksi on sisälläkin..
Huimaustaja lämmöt korkealla ja näin aivan ihmeellisiä unia hetki sitten :D

Tosin myös flunssa samaan aikaan varmaan aiheuttaa omia oireitaan..

Mahdotontako :heart:

Heippaus, olisikohan tälle pinolle kirjoittajia?

Toinen lugepäivä meneillään..osa valuu pois, mutta kaipa suurin osa jääkin =)

Ihmeellisiä unia aloin näkemään, rinnat kipeät, mutta niin varmaan kuuluukin olla tässä vaiheessa kiertoa..

Alavatsanippailuja oikeastaan kohdussa tuntuvia, uskon lugejen tekevän niitä, samaa muillakin?

Lämpöä, mutta olen myös flunssassa samaan aikaan :snotty:

PlussailuOnnea kaikille! :flower: :heart:

Mahdotontako

Täällä yksi lugejen käyttäjä! Tiistaina oli inssi (puregon + pregnyl käytössä) ja eilen aloitin luget pp3 annoksella 100mg aamuin illoin. Puregonin jälkeen rinnat hieman kipeytyivät, mutta tämä mennyt ohi. Liekö merkki ettei ole tärpännyt vaiko hiipuvan Pregnylin ansiota?! Lugeista tullut jkv väsymystä ja palelua iltaisin sekä aamuisin lievää kuvotusta.

Joko olet testaillut Mahdotontako?

Yhteistyössä