Lugesteronin käyttäjät pino

Täällä taas pitkästä aikaa, menossa kp 31 ja lugeja laitettu iltaisin alakautta jo toista viikkoa. Eilen testattu roskishaamu, ja samana aamuna hiukkasen punertavaa pillerimömmöä paperissa havaittu. Mietinkin nyt, että kuinka kauan noita lugeja kannattaa laittaa ja seuraavaksi testata? Mulla Clomit käytössä, ja niidenkin kanssa ovis ollu vasta siinä kp 16-18, eli sen perusteella olis tänään vasta dpo 13-14...

Alkaako teillä kaikilla täti vasta kun luget on lopetettu? Kun mulla niissä kierroissa, joissa en ovuloinu, ja lugejen avulla "käynnistettiin", ne menkat alkoi jo pari päivää ennen lugekuurin loppumista, että clomit sai aloittaa samantien kun luget loppu... Mahtaako se olla kaikilla niin, että menkat alkaa kun lopettaa luget?

Minulla niin , jos testaan negaa ja lopetan luget niin sitä seuraavana pvnä alkaa menkat, nyt pidän sellaisen kierron, että laitan viimeisen lugen kp27 ja en testaa vaan katson, kuinka on käynyt! :saint: :heart:

Onnea kiertoosi! :flower:

Huomentapäivää. Tää tuntuu olevan ihan vakio, kun ovis on ohi, mulle tulee nuha. Toivottavasti tää ei kauaa tälläkertaa kestäisi. Elikkäs, juups, pitkästä aikaa. Ovis oli eilen.
Tai ovistestit näytti maanantaina ja tiistaina plussaa. Selkeitä oviskipuja oli viikon verran ja ne loppuivaat tiistai keskiviikko yönä. Ke. myös limoja. Eilen testissä jo selvä nega.

Nännit muuttuivat aroiksi tiistaina ja ovat arkoina edelleen. Tätä ei ole ikinä ennen ollut.Toivotaan että tarkoittaisi jotain.

Alkuperäinen suunnitelmahan oli että jos ovis olisi ollut k 11 niin olisin aloittanut luget kp 12 illalla. Mutta kerran ovis olikin vasta kp 13 niin aloitankin luget tänään, kp 14 illalla. Kieltämättä jännittää, mutta meni miten meni. Onpahan nekin kokeiltu.

Minullahan ongelmana luomukierrossa pitkät ja runsaat menkat ja jo kp 13 alkava tiputteluvuoto. Nyt menkat kestivät vain 5 päivää ja olivat ihan inhimilliset. Kp 8 aamulla tuli vähän verta. Samoin kp 11 illalla. Muuten ei mitään. Eilen olisi normaalin tiputtelun pitänyt alkaa. Nyt sitten jännätään miten käy, vaikka kerkiäähän se vielä alkaa. Toivon vain niin kovasti että nyt pysyisi poissa, ja ehkä ne menkatkin.....

Se myös vähän jännittää että montakohan munasolua sieltä on irronnut. Kp 5 ultrassa näkyi 4 munista joista kaksi oli isompaa. Noh, pääasiahan olisi että edes se yksi olisi irronnut ja hedelmöittynyt. Ja onnistuisi vielä kiinittymäänkin.

Mut joo,tänä iltana aloitan siis luget. Alakautta 200mg ja aamulla sitten 100mg

Heippa Solina. :flower:

Kysyisin vielä, että oletko lääkäriltä saanut ohjeen aloittaa luget jo niin nopeasti? Ettei käy niin, että luge estää hedelmöitymisen. Siksi minulla ohjeena aloittaa luget 3 vrk kuluttua ovisplussasta.

Mutta ohjeen mukaan jokainen käytetään niitä.

Joten Toivon sinulle kovasti, että nyt olisi tärpännyt ja "tuhruvuotoa" ei tulisi ollenkaan tässä kierrossasi!

Rva Pikkumyy

Kiitos kiitos. Juu, me sitä lääkärin kanssa pähkäiltiin. Ja kun minulla tosiaan on nyt ollut luomu ja, tai yhden clomin + teron kierrossa niin että ovisplussa on tullut kp 10, eli ovis kp 11 ja sitten kp 13 alkanut se tuhruvuoto. Ja kun terot aloitin vasta kp 15 niin eipä niistä mitään hyötyä ollut.

Niin lääkärini oli sitä mieltä ettei noiden lugejen aloitus nyt niin päivän päälle oli. Joten sovittiin että jos se olisplussa olisi taas tullut kp 10 niin olisin aloittanut luget kp 12 illalla. Eli päivää ennen sitä tuhrua.

Mutta nyt, kun ovis oli vasta kp 13. Ja melkovarmasti uskon sen olleen kun oli niitä nippailuja ja nyt se loppuivat. Niin aloitan ne sitten tänään jo. En kyllä edes uskalla viivästyttää niiden aloitusta kun pelottaa kokoajan että se tuhru alkaa taas. Kun periaatteessahan sen olisi pitänyt alkaa eilen.....

mutta 99% uskon että ovis on jo ohitse ja jos siellä on jotain tapahtunut niin se on jo tapahtunut.

Plussatuulia sinullekkin kovasti. Toivotaan parasta.

Täällähän te olette jo lugejen laitto puuhissa :whistle: ja nyt odottelen innolla teidän muiden plussia. itse olen siis siinä vaiheessa että ovista odotellaan ;) Ja kohta taas lugeja sitten laitetaan |O

Onkos muilla että tunteet heittää aivan härän pyllyä? Siis mulla välillä ihan tajuton kaipuu pikku kolmoseen ja vaivun jo epätoivoon siitä ettei sitä meille enään suoda. Ja sitten toisena päivänä taas ajattelen että tulee jos tulee ;) mua vaan alkaa rasittaa tää mun vatkaaminen, miksei voisi olla ajattelematta tätä "projektia". Vaikka minulle tämä on kyllä paljon muutakin kuin "projekti". Ymmärsitteköhän ollenkaan mitä tarkoitin? :LOL:

Moi maaruska. On tuttu tunne. Välillä, on niin suunnaton kaipuu siihen kolmanteen lapseen. Välillä taas tuntuu että eihän tässä nyt välttämättä kiire ole. Ja välillä taas, sitä miettii että tahtooko sitä oikeasti vielä kolmanne pikku tuholaisen joka vain sotkee, ei ainna nukkua, eikä hetken rauhaa.

Mutta kyllä sitä vain on niin vahva tunne että meidän perheeseen mahtuisi vielä kolmas. Ja on noista muruista niin paljon iloa. Toivonmukaan pian.

Onnea sinulle maaruska lähestyvään ovikseen. Toivotaan parasta. Ja kiitos.

Kauheeta kun mua jänskättää lugejen aloitus. Tuleekohan siitä pahojakin sivuoireita.

Kuulehan Solina 83 mä ainakin otin se pyörylä kauniiseen käteen ja työnsin vaan niin pitkälle kun sormet riitti :LOL: Oli se kyllä aika koomista työntää värkkiin jotain nappeja :LOL: Mutta mitäpä ei nainen raskautumisen eteen tekisi :whistle:

Hei! Täällä yksi Lugejen käyttäjä. Mä en ikinä ole pötkötellyt pillerin pistämisen jälkeen (paitsi illalla nukkumaan mennessä). Valuu minkä valuu ulos, mutta silti se on vaikuttanut (luteaalivaihe pidentynyt). Ei siitä ulos valumisesta mielestäni kannata välittää suuremmin. Vaikuttava-aine ehtii joka tapauksessa imeytyä.

Oletteko muut kiinnittäneet huomiota siihen, että loppukierrossa kun lääkkeen työntää sisälle, niin siellä tuntuu "kovalta"? Viime kierrossa, joka oli eka Luge -kierto, huomasin sen ja kuvittelin olevani raskaan. Taitaa kyseessä ole se kohdunnipukka?

Ellastiina tervetuloa mukaan lugejen pinoon ;)
Totta loppukierrossa tuntui kovalta, siis joku pahkura (kohdunnipukka) :LOL: Iltaisin olen maannut siis kun nukkumaan menen, mutta aamulla olen kyllä sujuvasi noussut ja lähtenyt töihin. Ja tiputtelu vuotoa ei täälläkään ollut, joten hyvin se vaikutti vaikka vähän valuikin. =)

Onnea ja tsemppiä kaikille, missä vaiheessa kiertoa olettekin. Ellastiina missä vaiheessa sinä olet?

Heippa kaikki, mittaatteko lämpöjä? aamuisin nyt 36,6 ja iltaisin 37,1-37,2.

Laitoin ellastiinalle kp 26, oliko oikein? Onnea kiertoosi myös, samoin kaikille muille Onnea myös kiertoihin!

Kyllä ne luget sinne saa työnnettyä solina, elä stressaa!

Täällä oli juttua mielialan vaihteluista, halutakko vauvaa vai ei?
Meillä olisi kovasti toiveena pieni tuhisija(keskenmeno rv 13 02/08 takana. Eli yk 3 meneillään :heart: :ashamed:

heippaUS taas kaikille!

Rva pikkumyy tarkoitin tuolla omalla jahkaamisella sitä, että minä todella haluan vauvan, mutta tullut tunne että joskos sitä ei meille enään suodakaan. Ja juuri tuon voimakkaan haluamisen vuoksi, tuo tunne tuleekin. Edellisestä raskaudestani on kuitenkin kymmenen vuotta, silloin en edes ajatellut ettei meille lapsia tulisi. Ja kun mieheni oli ehdottomasti sitä mieltä ettei meille enään tule, mutta niin se mieli vaan muuttui. :LOL: Ja olen kovin kiitollinen. Nyt vaan on jotenkin ehkä "viisaampi" ja ymmärtää ettei niitä lapsia niin vaan tehdä vaan ne saadaan =) Olikos tuo nyt ollenkaan ymmärrettävää :LOL:

Olipas paatos!!!! :LOL:

Hyvä paatos oli maaruska!

Juu tämä vauveli, josta haaveilemme olisi minulle 4.s lapsi , miehelle 3.s lapsi ja meille ensimmäinen yhteinen ja luultavimmin myös viimeiseksi jäävä

kmkierrossa raskauduin yk5 tai 6, eli melko nopeaan, nyt ei yhtään tiedä kuinka käy, onnistuuko vielä uudestaan tuo raskautuminen, juu näemmä vauvoja ei tehdä, niitä saadaan!

Maanantaina tosiaan laitan viimeisen Lugeni ja sitten vaan seuraan tilannetta, saapuuko punainen ferrari vai ei?

PlussailuOnnea kaikille tasapuolisesti!

Minä kyllä uskon Pikkumyy että raskaudut uudestaan :heart: Ensimmäinen ei vaan ollut tarpeeksi kypsä tähän maailmaan :ashamed: Onkos sulla mitään raskausoloja??

Ja +++++++++++++++++++++plussa puhurit täältä koko porukalle :whistle:

Eilen aloitin luget. Ja hyvin se niiden laitto onnistui. Kaikkea sitä nainen joutuukin sisäänsä tunkemaan jotta tulisi raskaaksi :whistle: Mutta niinhän se on. Mitäpäs sitä ei tekisi. Ja raskausaika menee vaikka päällänsä seisten, pääasia että pienellä on sitten asiat hyvin.

Listaan voipi siis lisätä että eka luge yö takana. Aamulla kun laitoin niin menin kyllä hetkeksi vielä pötköttelee kun lapsetkin sen minulla soivat. Olen sen verran aamu uninen että pötköttelyt sujuu hyvin.

Varsinaista huimausta ei ainakaan vielä ollut. Mutta vähän sellainen höntti olo.

Plussatuulia kovasti tähän listaan.

Voi apua, tuolla alkupäässä ketjua oli puhetta lisääntymisestä pissaamisesta :wave: :wave: :wave:
Ok, käyn minä normaalitilassakin parikertaa yössä vessassa. Mutta viimeyönä kävin varmaan viisi kertaa. Huh huh.....

Solina83 16/28 toinen lugeyö takana

Yhteistyössä