Solina älä vielä heitä kirvestä kaivoon, vaikka luulen tietäväni miltä sinusta tuntuu :hug: Se on kun maailmanloppu se vuoto, joka alkaa ennen aikojaan. Sitä vaan maailma siinä hetkessä murtuu ja unohtaa tosiaan mitkä asiat on oikeesti hyvin :heart: Silloin minä aina mietin ja olen kiitollinen siitä että minulla on jo kaksi tervettä lasta. :heart: Niin kuin sinullakin. se helpottaa ainakin siinä hetkessä :hug:
Mitenkäs
rva pikkumyyllä, joko alkaa olla kun tulisilla hiilillä tanssisit?? Täällä minulla kaikki ulokeet pystyssä teille kaikillle :heart: :heart:
).( voi kun olikin noin slim, mutta kohta toivoisin että jostain syystä saisin tällaisen mahan (.) Ei ainakaan yrityksen puutteesta voi moittia, saman tahtiin ollaan valssattu nyt ahkeraan, että saas nähdä kuinka käy? Huomenna alkaa taas lugejen pujotus kohti tuntemattomaan, joka kenties auttaisi pikku "onni-unelma tärppiä" asettumaan oikeeseen koloon, jotenkin vaan ei uskalla toivoa liikoja. VAikka kipeetä se tekee kuitenkin, mutta sitten taas positiivisuus kehiin ja kohti uusia unelmia, haasteita ja kiertoa. Luovuttaa en aio ennenkuin kroppa sanoo itsensä irti.