Koiratkin älyää syödä vihanneksia.Mutta eikös tuo olekin ihan totta?
Ihminen ei näköjään tiedä mitä pitäisi syödä. Ravinnon saanti tuottaa suurimmalle osalle järkyttäviä ongelmia.
Sinä sen sijaan et.
Koiratkin älyää syödä vihanneksia.Mutta eikös tuo olekin ihan totta?
Ihminen ei näköjään tiedä mitä pitäisi syödä. Ravinnon saanti tuottaa suurimmalle osalle järkyttäviä ongelmia.
Onko mahdollista että Lispe trollailee?Koiratkin älyää syödä vihanneksia.
Sinä sen sijaan et.
No onhan toi toki helppo tapa saada useita nuoriamiehiä siihen jamaan että sydäri tulee viimeistään nelikymppisenä.Onko mahdollista että Lispe trollailee?
Koiratkin älyää syödä vihanneksia.
Sinä sen sijaan et.
Koiratkin älyää syödä vihanneksia.
Sinä sen sijaan et.
Muuten sinun terveysjuttuihin kuuluu suhtautua skeptisesti mutta tuossa lausunnossa voi olla perää. Katsokaa MOT-jakso Tätä koirasi oikeasti syö.Koirat ovat muuten viimevuosilla sairastuneet melko pahasti näihin ihmiselle tuttuihin sairauksiin, ei ihme että koirillakin on nykyään sokeritautia - ja ihmiset yrittävät syöttää vähärasvaisia ja koiralle täysin sopimattomia tuotteita kuten viljaa, perunaa jne!
Järki hoi, älä jätä - koira on lihansyöjä, kuten kissakin.
Suoliston putsaukseen joskus vetävät ruohoa tms, mutta koira valitsee aina lihan, mitä verisempi sen parempi
Koirat ovat muuten viimevuosilla sairastuneet melko pahasti näihin ihmiselle tuttuihin sairauksiin, eikä ihme - ihmiset yrittävät syöttää vähärasvaisia ja koiralle täysin sopimattomia tuotteita kuten viljaa, perunaa jne!
Järki hoi, älä jätä - koira on lihansyöjä, kuten kissakin.
Suoliston putsaukseen jiskus vetävät ruohoa tms, mutta koira valitsee aina lihan, mitä verisempi sen parempi.
Allekirjoitan. Meillä koirat rakastavat mustikoita, puolukoita, vadelmia, keitettyjä perunoita, porkkanoita, papuja, parsaa, kurkku on ehdoton suosikki.Höpöhöpö.
Suoraan puskista rouskivat marjoja. Ja ku alan kuoria porkkanoita tai pilkkoa paprikaa niin kolme karvakuonoa kerjää. Yksi rakastaa kurkkua ja toinen minitomaatteja. Tilli sen sijaan saa jokaisen näyttämään pettyneeltä ja puhisemaan paheksuvasti.
Itseasiassa luulen, että ollaan melko monesta asiasta samaa mieltä, mutta mä en oo mikään auktoriteettiuskovainen enkä kuuntele kaksilla rattailla ajavia korruptoituneita jäävejä ”asiantuntijoita”.Muuten sinun terveysjuttuihin kuuluu suhtautua skeptisesti mutta tuossa lausunnossa voi olla perää. Katsokaa MOT-jakso Tätä koirasi oikeasti syö.
Ei juurikaan olla samaa mieltä ja itse luotan vain ravitsemussuosituksiin.Itseasiassa luulen, että ollaan melko monesta asiasta samaa mieltä, mutta mä en oo mikään auktoriteettiuskovainen enkä kuuntele kaksilla rattailla ajavia korruptoituneita jäävejä ”asiantuntijoita”.
Testaan itse ja luen hyvin paljon vanhoja ja uusia tutkimuksia, joista ei Suomessa puhuta mitään. Nämä avartavat näkemystä, mutta toki suhtaudun kriittisesti pohdiskellen.
Ei tarvitse kuin ajatella itse ja yhdistellä asioita niin melko moni asia aukenee mukavasti.
Ollaan avoimia keskusteluille, se on hyödyllistä ja tärkeää. Näin ihmiset voivat tehdä vertailua ja jalostaa tietoa.
Sen mitä luonnosta syövät niin ok, mutta silti valitsevat AINA lihan, mielellään läskisenä ja verisenä!Höpöhöpö.
Suoraan puskista rouskivat marjoja. Ja ku alan kuoria porkkanoita tai pilkkoa paprikaa niin kolme karvakuonoa kerjää. Yksi rakastaa kurkkua ja toinen minitomaatteja. Tilli sen sijaan saa jokaisen näyttämään pettyneeltä ja puhisemaan paheksuvasti.
Eikä siitä että lääkärin määräämät opioidit ja statiinit ovat mielestäsi oikein tehty.Ei juurikaan olla samaa mieltä ja itse luotan vain ravitsemussuosituksiin.
Niinno. Ku mä pilkon lihaa ni ei noita suuremmin kiinnosta. Siitä ei kai tule ääntä samoin ku vaikka kurkusta.Sen mitä luonnosta syövät niin ok, mutta silti valitsevat AINA lihan, mielellään läskisenä ja verisenä!
Mites talvella, silloinkin syövät puskista.
Koira on täysin ihmisen armoilla mitä tulee ravinnon saantiin. Koira on lihansyöjä.
Mikset syö ultraprossesoitua ruokaa?Eikä siitä että lääkärin määräämät opioidit ja statiinit ovat mielestäsi oikein tehty.
Mutta molemmat meistä mitä ilmeisimmin syövät muuta kuin ultraprosessoituja tuotteita.
Vain jos eivät saa lihaa.Niinno. Ku mä pilkon lihaa ni ei noita suuremmin kiinnosta. Siitä ei kai tule ääntä samoin ku vaikka kurkusta.
Mut joo, koira on pääasiassa lihansyöjä. Mutta ne todella napsivat sitä sun tätä vihannespuoleltakin ohimennen suuhunsa.
Ravinneköyhää ja epäterveellistä, epäbalansoivaa sekä sisältöönsä nähden äärimmäisen KALLISTA!Mikset syö ultraprossesoitua ruokaa?
Lainaus ei todellakaan ollut väärennetty:Lainaus oli väärennetty. En ole koskaan myöskään puhunut vuorisuolasta noin. En ole väittänyt suolan parantavan mitään. Mutta, on ihan yleinen käytäntö esim helteellä ottaa muutama suolarae kielen päälle.
Olen kyllä keskustellut että meillä ei käytetä yliprosessoituja suoloja vaan rikkaampia suoloja.
Kyse on siitä yliprosessoimisesta!!1!, joka siis on selkokielellä ihan vain prosessoimista, joka tarkoittaa jonkun asian käsittelemistä prosessissa. Esimerkiksi kun se kuitupellava muutetaan langaksi ja sitten kankaaksi, se prosessoidaan moneen kertaan ja lopputuloksena on - mikäli tätä lissulaista logiikkaa käytetään - hirveän yliprosessoitu!!1! lopputuote, joka ilmeisesti tuhoaa maailman ja tappaa kantajansa. Ihan siis vaan sen takia, että yliprosessointi!!1!Kyllä kuitupellava kasvaa ihqn hyvin mut täytyy älytä kylvää se tarpeeksi ajoissa ja sekaan voi kerätä Tupasvillaa
Yliprosessointi on kai sama kuin ultraprosessoitu joka on sanansa mukaisesti liikaa prosessoitu. Vaikka joku kananugetti tai lihapulla mitä ei enää erota edes lihan tai kanan näköiseksi.Kyse on siitä yliprosessoimisesta!!1!, joka siis on selkokielellä ihan vain prosessoimista, joka tarkoittaa jonkun asian käsittelemistä prosessissa. Esimerkiksi kun se kuitupellava muutetaan langaksi ja sitten kankaaksi, se prosessoidaan moneen kertaan ja lopputuloksena on - mikäli tätä lissulaista logiikkaa käytetään - hirveän yliprosessoitu!!1! lopputuote, joka ilmeisesti tuhoaa maailman ja tappaa kantajansa. Ihan siis vaan sen takia, että yliprosessointi!!1!
Onko sulla maustehyllyssä joku oma lokero e-koodimausteilleJoskus kysyin tätä palstalla, mutta mikä ero prosessoinnissa on....
-ostan vaikka eineshyllystä tehtaan broilerikiusauksen
vai
-kokkaan sen itse kotona samoista raaka-aineista ja samoilla työvaiheilla
...ekaa pidetään pahana, toista hyvänä. Loikkaako Saarioisten äitien tehtaalla sinne ruokaan joku ilkeä prosessointipöpö joka muuttaa ruuan kelpaamattomaksi?
Meinasin lisätä, että nykyisin monissa eineksissäkin on luonnonmukaisia lisäaineita joita löytyy luonnosta - en tosin muista sitä listaa niistä. Ei ne aina ole joitain kemikaalicocktaileja ä.Onko sulla maustehyllyssä joku oma lokero e-koodimausteille
En tiedä onko Saarioisilla, mutta monissa ultraprosessoiduissa ruuissa löytyy mm E 412, E 450, E 451, nostatusaineet E 500, E 450, E 341.
luontaiset aromit? kukaan kuluttaja ei saa tietää mitä nämä sisältävät, eli hyvin voivat, ja luultavasti ovatkin kemikaalicoctaileja🫤Meinasin lisätä, että nykyisin monissa eineksissäkin on luonnonmukaisia lisäaineita joita löytyy luonnosta - en tosin muista sitä listaa niistä. Ei ne aina ole joitain kemikaalicocktaileja ä.
Jos asia kiinnostaa niin niistä voi ottaa selvää. Tietoa ja tutkimustuloksia löytyy kyllä. Ei tarvitse kun hakuun E-numero ja dataa näkyy.luontaiset aromit? kukaan kuluttaja ei saa tietää mitä nämä sisältävät, eli hyvin voivat, ja luultavasti ovatkin kemikaalicoctaileja🫤