ajattelin kirjoittaa tänne viime viikkoisesta tapahtumasta...meillä on 1,5v poika joka ei ole ollut juuri missään tekemisissä toisten isovanhempien kanssa.tämä juontaa juurensa jo kaukaa...appivanhemmat ei ikinä ole hyväksynyt minua ja meidän suhdetta ja koko suhteen ajan..nyt 7v..olen ollut heille ilmaa..sitten syntyi poika ja sekin oli tietysti MIEHENI poika kuin minulla ei olisi asiaan mitään sanomista.ei saatu onnitteluja kun jäin odottamaan eikä niitä kuulunut pojan synnyttyäkään.tapasivat pojan ekaa kertaa ristiäisissä joihin tulivat tyyliin vartti tunniksi pyörähtämään ja siellä tämä mieheni äiti kieltäytyi ottamasta poikaa syliin kun olisin valokuvan ottanut...muutenkin ovat kaikkensa tehneet hankaloittaakseen mieheni ja minun yhteistä tietä...sairaimpia juttuja en viitsi tähän edes kirjoittaa..nyt jostain syystä ovat alkaneet pojasta kiinostua ja viime viikolla tämä mieheni äiti soitti ja kysyi että saako poikaa tulla katsomaan..no mulla oli kaveri kylässä joten sanoin et voi lähtä ulos pojan kanssa jos haluaa(hetkeksi kävelemään)...haki pojan sovitusti..mutta poikaa ei kuulunutkaan takaisin..meni tunti ja toinen ja kolmas...ja ruoka aika oli käsillä...mieheni soitti äidilleen et missä helv. ootte ja hän siihen että ollaan täällä meillä koiran kanssa leikkimässä...eli oli viennyt pojan kotiinsa eikä ilmottanut siitä minulle mitään!ei vaippoja eikä ruokaa mukana..puhe oli kuitenkin pienestä "tutustumis"ulkoilusta...oon aivan raivona ollut asiasta...poika oli vieraan ihmisen mukana täysin vieraassa paikassa ja vielä ilman että tiesin asiasta..mitä tekisitte tässä tilanteessa?sanoisitteko asiasta vai???en luota näihin ihmisiin ollenkaan..niin paljon ovat pahoja asioita sanoneet valheina minusta jne...tunnen oloni tosi tyhmäksi kun annoin pojan edes lähtä ulos,mut ajattelin et voivat edes vähän tutustua....niin ja minulle hän sanoi et käveltiin vaikka kuinka pitkä lenkki ja mun kaveri oli nähnyt heidät kävelevän suoraan anoppilaan..eli kun ei olla poikaa viety hoitoon/kylään niin hän sitten haki ja vei pojan sinne ilman että tiesin asiasta...
kiva jos jaksoit lukea!!laittakaa mielipiteitä..teenkö kärpäsestä härkäsen?
kiva jos jaksoit lukea!!laittakaa mielipiteitä..teenkö kärpäsestä härkäsen?