Löytyiskö täältä turunseudulta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Munamankeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Munamankeli

Vieras
Mulle juttu seuraa? Oon aika pitkälti päivät yksin ton meidän kaksveen kanssa ja olis ihan mukava saada tähänkin suuntaan pikkasen seuraa joskus :) Ilmotelkaas jos on kiinnostusta kahvitella tämmösen 18-vuotiaan nuoren naisen alun kanssa... :D

tääl ois 24 vuotias naikkonen, kohta 7v pojan äippä ja masuasukki LA marraskuussa. Ois oikke mukavaa saada uusii ystävii, kavereit, tuttui<3 Muutetaan paattisille tän kuun lopussa, mut turkua sekin;)
Toivottavasti joku äiti ihminen laittais postia:) smesmira@city.fi

Mulle saa kanssa laittaa sähköpostia. : ) jadine@saunalahti.fi, sinne vaan. Itse olen 19v, pian 20v täyttävä nuori nainen, ja mulla on 1,5v ikäinen tyttö. Eikä juurikaan kavereita täällä päin.

Mulle saa laittaa yv:tä jos tällasen kohta 19-vuotiaan ja pian kahden lapsosen äitin seura kelpaa :D olen siis alottaja mutta nimimerkki hieman eri :D
Ollaan pöytyältä muuten kun joku sitä kysäisi :)

Täällä yksi lietolainen ja aivan vailla vertaisseuraa. Olen 29-vuotias kahden pojan (2 v 8 kk ja 2,5 kk) äiti. Me asutaan haja-asutusalueella eikä täällä juuri ihmisiä näy saatika mammakavereita. Yv:tä voi laittaa :) .

Tämäkin olisi kiinnostunut uusista tuttavuuksista :) 25-vuotias 10kk pojan alun ja marraskuussa toisenmoisen pienokaisen äiti Pöytyältä. Kavereita ei täällä suunnalla juurikaan ole, joten jos kiinnostaa tutustua, laita sähköpostia osoitteeseen uusijaihmeellinen @ gmail.com

täällä myös yks turkulainen, olen itse 20v ja täytän nyt 21 tässä kuussa.
mulla tyttö 10kk ikäinen. olis kiva saada uusia kavereita, vaikka kahville tai ihan vaikka
meilikaveriksi.. laittaa saa yv:tä :D

Täällä 37v mies Turun nurkilta. Omat lapset eronmyötä muuttaneet toooosi kauas ja jonkinnäköistä lasten melskettä kaipaava, omiani kyllä näen parikertaa vuodessa. Tahtois kuitenkin olla tekemisissä enemmänkin.. Laittakaa yv :tä :hug:

Yhteistyössä