Kohtalotovereita? mies viikot reissuhommissa

Hei!
Onkohan täällä muita äitejä jotka ovat viikot yksin lapsen/lasten kanssa kotona? Mikä auttaa teitä jaksamaa viikot "yksin"? Minusta on tuntunu aika raskaalle olla pienen lapsen kanssa viikot yksin kotona. Olisi mukava jos täältä löytyisi kohtalotovereita joiden kanssa voisi jakaa ajatuksia esim. sähköpostitse..?

Olen 2kk ikäisen tytön äiti ja mies käy viikot reissuhommissa. Joudumme siis olemme aika paljon tytön kanssa kahdestaan. Paikkakunnalla jolla asumme minulla ei ole kavereita eikä sukulaisia. Vanhempani ja sisareni asuvat 50 kilometrin päässä jossa tulee välillä vierailtua aika tiheäänkin kun alkaa tuntua liian yksinäiselle ja haluaa vähän juttu seuraa. Tavoitteenamme olis nyt kun alkaa perhekahvilat pyörimään niin käydä siellä vähän katsomassa toisia vanhempia ja lapsia, päästä vähän tutustumaan tämän alueen muihin äiteihin...

Jos sinusta tuntuu että haluaisit mailailla kanssani niin pistä yv:tä tulemaan.
 
moi!
täällä yksi kohtalon toveri.olen 8 kk ikäisen tytön äiti ja mies käy myös reissu hommissa.olemme muuttaneet uudelle paikka kunnalle ja mulla ei ole sukulaisia täällä ihan muutama kaveri joita näen tosi harvoin.Mun vanhemmat asuu 180 km päässä joten siellä ei kovin usein tule käytyä.

mun mies lähti reissu hommiin talvella kun tyttö oli 1 kk ikäinen oli vaikea sopeutua tilanteeseen mutta meillä ei ollut vaihtoehtoja.Jotenkin tässä on eteenpäin menty välillä paremmin välillä ollaan taas ihan pohjalla..

Käykö sun mies kaukana töissä?Missä päin te asustelette?Olisi ihan kiva jutella kohtalon toverin kanssa koska ainakaan mun kavereilla mitkä asuu tos 50 km päässä ei ole kyllä minkäänlaista käsitystä tästä "kokoonpanosta" eikä edes viitti kukaan tulla poikkeen.

oletko facebookissa tai sähköpostia?mulla ei oikeen tänään enää leikkaa että mitä toi yv:tä tarkoittaa...
 

Yhteistyössä