Ystävä Oulusta tai lähikunnasta

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti-73

Uusi jäsen
27.11.2008
1
0
1
Hei,

Olen 35-vuotias kahden tytön äiti. Asumme Oulun etelä puolella.
Välillä päivät 3-vuotiaan ja vauvan kanssa tuntuvat pitkiltä kotona, kun kaikki ystävät ovat töissä. Olisi mukava saada juttu seuraa itselle ja lapsille leikkikaveria.
Mikäli kiinnostaa laita sähköpostia ystava10@gmail.com
 

Yhteistyössä