Mulla on ongelma, kun oon tilaamassa kenkiä ja nyt olen kohassa missä pitää "Tarkista ja hyväksy tilauksesi", mutta kun mä en löydä mistään sitä kohtaa missä sen voi hyväksyä sen tilauksen!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hf:no voi voi. siellä alhaalla se varmaan on..
Alkuperäinen kirjoittaja Liliana:Elloksen sivuilla on usein virheitä, milloin mitäkin nappeja puuttuu...olen useaan kertaan valittanut asikaspalveluun ja saattaa lukea esim. että "valitse tästä haluamasi noutopaikka kirjoittamalla postinumerosi tekstikenttään", mutta ei ole mailla halmeilla mitään tekstikenttää! Paina refresh ja kato auttaako...
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja Liliana:Elloksen sivuilla on usein virheitä, milloin mitäkin nappeja puuttuu...olen useaan kertaan valittanut asikaspalveluun ja saattaa lukea esim. että "valitse tästä haluamasi noutopaikka kirjoittamalla postinumerosi tekstikenttään", mutta ei ole mailla halmeilla mitään tekstikenttää! Paina refresh ja kato auttaako...
Mikä on refresh? :ashamed: Sieltä meinaan nyt ihan selkeästi puuttuu se "hyväksy tilaus" kohta.
Alkuperäinen kirjoittaja miu:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja Liliana:Elloksen sivuilla on usein virheitä, milloin mitäkin nappeja puuttuu...olen useaan kertaan valittanut asikaspalveluun ja saattaa lukea esim. että "valitse tästä haluamasi noutopaikka kirjoittamalla postinumerosi tekstikenttään", mutta ei ole mailla halmeilla mitään tekstikenttää! Paina refresh ja kato auttaako...
Mikä on refresh? :ashamed: Sieltä meinaan nyt ihan selkeästi puuttuu se "hyväksy tilaus" kohta.
se missä lukee sivun osoite, se http:// pläjäys niin sen vieressä on se nuolipyörylä. siitä kokeile painaa ja päivittää sivu uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Miten muuten jos valitsee sen express toimitustavan, niin tuleeko se sitten jotenkin nopeammin kuin yleensä? Jos nyt edes saan tilattua niitä kenkiä, prkl |O