Löytyiskö täältä joku joka ois tilannu ellokselta joskus jotain??

Elloksen sivuilla on usein virheitä, milloin mitäkin nappeja puuttuu...olen useaan kertaan valittanut asikaspalveluun ja saattaa lukea esim. että "valitse tästä haluamasi noutopaikka kirjoittamalla postinumerosi tekstikenttään", mutta ei ole mailla halmeilla mitään tekstikenttää! Paina refresh ja kato auttaako...

Alkuperäinen kirjoittaja Liliana:
Elloksen sivuilla on usein virheitä, milloin mitäkin nappeja puuttuu...olen useaan kertaan valittanut asikaspalveluun ja saattaa lukea esim. että "valitse tästä haluamasi noutopaikka kirjoittamalla postinumerosi tekstikenttään", mutta ei ole mailla halmeilla mitään tekstikenttää! Paina refresh ja kato auttaako...

Mikä on refresh? :ashamed: Sieltä meinaan nyt ihan selkeästi puuttuu se "hyväksy tilaus" kohta.

Sieltä on tosi vaikea tilata netissä! Ite oon siirtynyt takas siihen kaavakkeeseen =) Ja usein palautan puolet kun on niin heikkoa laatua tai koot vaihtelee miten sattuu tms. Ja hintakin voi olla eri netissä ja kuvastossa :o

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:

Mikä on refresh? :ashamed: Sieltä meinaan nyt ihan selkeästi puuttuu se "hyväksy tilaus" kohta.

se missä lukee sivun osoite, se http:// pläjäys niin sen vieressä on se nuolipyörylä. siitä kokeile painaa ja päivittää sivu uudestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja miu:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:

se missä lukee sivun osoite, se http:// pläjäys niin sen vieressä on se nuolipyörylä. siitä kokeile painaa ja päivittää sivu uudestaan.

Aaaa, okei :)
Ei auta sivun päivityskään eikä se että kirjaudun ulos ja takas sisään :/
Jäi sitten kengät saamatta...

Joskus niillä oli kans päiväkausia jotain häikkää kun meinasin tehdä tilauksen. Meinasin että jo luovutan kokonaan, mutta ihan hyvä etten, kun tais sillä kertaa tulla yks farkkuhame joka on jokakesäinen suosikki.

Olen ollut Elloksen asiakas varmaan toistakymmentä vuotta, ja pikkuhiljaa lopettelemassa, koska on samoja ongelmia mitä muutkin kertoivat - nettisivuissa häikkää jatkuvasti, laatu huonoa ja lähes joka tilauksessa vähintään yksi väärän kokoinen tuote. Juuri viime viikolla lähetin reklamaatiota asiakaspalveluun ko. asioista. :/

kun tekee puhelimen kautta tilauksen niin ei ole ongelmia. tehtiin outlet-kuvastosta tilaust puhelimella, ja kaikki tuli just niin kuin pitikin. express-tilaus tuli matkahuoltoon to kun tilauksen teki ma.

Mulla oli ihan vii meisessä tilauksessa ongelmia, ei koskaan ennen , vaikka olen kuullut muiden valittavan... nettisivuissa ei koskaan ongelmia. Toivottavasti tilenne ei pahene..

Yhteistyössä