Loukkaantuisitko, jos miehesi kommentoisi jotain toista naista kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
En todellakaan. Sen verran löytyy itseluottamusta että ei ole tarvetta vetää hernettä nenään olemattomasta.
ja me kyllä usein katsotaan yhdessä että onpa kaunis nainen /komea mies.

Näin meilläkin.

Mä saatan itsekin todeta, että kato miten kaunis tmv.
Maailmassa on kauniita ihmisiä, mitä siitä päänsärkyä ottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äijä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Loukkaantuisitko/suuttuisitko, jos miehesi sanoisi sinun kuullen jotain naista kauniiksi? Entä, jos hän kehuisi esim. galleriassa jotakin naista kauniiksi tai sitten irl-elämässä?

kaikki nausethan ovat omaa kauniipia, tai melkein. ja mitä sitten vaikka se loukkantuisi? katsoopa tämä akkanikin muita miehiä.

:laugh: :laugh: :laugh:
ihan vähän ilkeästi sanottu muijastasi!

mitä sitten miten sanon?

Loukkaantuisitko/suuttuisitko, jos miehesi sanoisi sinun kuullen jotain naista kauniiksi? Entä, jos hän kehuisi esim. galleriassa jotakin naista kauniiksi tai sitten irl-elämässä?

kaikki nausethan ovat omaa kauniipia, tai melkein. ja mitä sitten vaikka se loukkantuisi? katsoopa tämä akkanikin muita miehiä.

:laugh: :laugh: :laugh:
ihan vähän ilkeästi sanottu muijastasi!

mitä sitten miten sanon?[/quot

*putos kärryiltä*

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
En todellakaan. Sen verran löytyy itseluottamusta että ei ole tarvetta vetää hernettä nenään olemattomasta.

Näin meilläkin.

Noin juuri meilläkin. Väittiäisi jopa että mä bongaan kauniita naisia enemmän kun mun mies :whistle:

No sit voisin vähän loukkaantua jos mies alkaisi tuijottaan muita naisia "liian pitkään", ja varsinkin jos kommentoisi naisille heidän ulkonäköään joko netissä tai irl. Ja jos ulos meno tarkottaisi toisin sanoen sitä, että mies lähtee katseleen vieraita naisia. Rajansa siis kaikella mun mielestä. Itse en tarkoituksen mukaisesti tuijottele ihmisiä esim. kaupungilla. Ei vaan kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
jos alkaisin kehumaan miehelleni jotain toisia miehiä komeiksi, ni ei hän varmaan iloinen olisi.

Enkä mäkään iloitsisi jos huomaisin mieheni katselevan ja vielä kommentoivan minulle muita naisia. Miksi se pitäisi aina erikseen mainita omalle patrnerille et - Katos kun hyvännäköne... Mä en jaksa uskoa että se on naisen itsetunnosta aina kiinni, jos ei halua kuunnella kehuja muista naisista. Varsinkin jos on muutenkin sellaista taustaa suhteessa et mies olisi pettänyt, niin sehän vasta puuttuiskin et vielä muita naisia pitäisi kuolata.

Alkuperäinen kirjoittaja no joo...:
jos alkaisin kehumaan miehelleni jotain toisia miehiä komeiksi, ni ei hän varmaan iloinen olisi.

ja mies on sulla sokea jos ei huomaa että katsot???

Ei kaikki naiset katsele oman miehensä lisäksi muita ukkoja...

peesi, mulla ei kiinnosta siinä mielessä katsella yhtään ketään muuta kuin omaa miestäni.

No, jos sanoo myös minua kauniiksi ni eipä se sitte haittaa. :)

Mies ei onneksi loukkaannu siitä jos mä sanon jotain miestä komeeksi, vaikka töllössä. Hällä on niin raudanluja itsetunto. Ja kyllä hän tietää ettei ne komeat miehet merkkaa mulle muuta ku hetken silmän ruokaa. :D

peesi, mulla ei kiinnosta siinä mielessä katsella yhtään ketään muuta kuin omaa miestäni.

On kaks eri asiaa katsella siinä mielessä tai havaita joku ihminen kauniiksi. Pitäiskö sitä kulkea silmät ummessa kaikkialla vaiko kieltää se fakta että jotkut ihmiset ovat kauniita....

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

On kaks eri asiaa katsella siinä mielessä tai havaita joku ihminen kauniiksi. Pitäiskö sitä kulkea silmät ummessa kaikkialla vaiko kieltää se fakta että jotkut ihmiset ovat kauniita....

Ihan miten itse haluat sen ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja meah:

Näin meilläkin.

Noin juuri meilläkin. Väittiäisi jopa että mä bongaan kauniita naisia enemmän kun mun mies :whistle:

Hyppään tähän pinoon, eli ei haittaisi.
Ja meillä myös minä olen se joka niitä naisia enempi katselee ja osottelee tyyliin "ompa kaunis, kato nyt".

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

Se on todellakin fakta että on kauniita ihmisiä, mut pitääkö se aina erikseen mainita omalla partnerilleen jos näkyy joku hyvännäköinen nainen? En mäkään välitä kommentoida joka kerta, kun näkyy "ruma" ihminen.

Olisi se minusta hieman loukkaavaa, että mies sen minulle toteaisi. En minäkään hänelle hehkuta muita komeita miehiä. Puhukoot poikien kanssa muitten naisten kauneudesta ja etenkin minun :laugh:

Yhteistyössä