Loukkaantuisitko, jos miehesi kommentoisi jotain toista naista kauniiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Loukkaantuisitko/suuttuisitko, jos miehesi sanoisi sinun kuullen jotain naista kauniiksi? Entä, jos hän kehuisi esim. galleriassa jotakin naista kauniiksi tai sitten irl-elämässä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Loukkaantuisitko/suuttuisitko, jos miehesi sanoisi sinun kuullen jotain naista kauniiksi? Entä, jos hän kehuisi esim. galleriassa jotakin naista kauniiksi tai sitten irl-elämässä?

Ei mua haittais, jos sanoisi minulle jonkun naisen olevan kaunis, ja sanookin. Osa naisista kertakaikkiaan ovat kauniita, minkä minä sille voin :).

Tosin hän sanoo kauniiksi myös minua, sekä moni muu =)...mutta jos sanoisi jollekin naiselle suoraan, että hän on kaunis, niin ihmettelisin motiivia...ja mistä minä tiedän, vaikka sanookin, ku en ole kuulemassa =).

En! Se on hänen mielipiteensä, joten tottakai hän saa sanoa sen ääneen. Eihän se minua kosketa millään tavalla, jos kommentoi jonkun toisen ulkonäköä. siitä loukkaantuisin kovasti jos kommentoisi toista ihmistä esim. rumaksi. Sitä en voi hyväksyä ja siitä suuttuisin.Positiiviset asiat saa aina sanoa ja tekevät ihmiset yleensä iloisiksi!

No on mullakin silmät ja havainnoin ympäristöäni, eli saatan todeta että joku on kaunis. Mutta sitten aletaan olla rajoilla, jos se menis asianosaiselle itselleen asiasta sanomaan :p . Eli riippuu tilanteesta ja tavasta, millä se sanotaan ja kenelle.

No en, ei mieskään loukkaannu, jos sanon jotain miestä komeaksi.

Tuli mieleen yksi tapaus, kun viime kesänä seisottiin mieheni kanssa liikennevaloissa niin mies yht´äkkiä toteaa mulle:"varo, ettei kuola valu suupielistä". En sitten yhtään näkyvämmin olisi voinut tuijottaa jotain shortseissa olevaa mies rullaluistelijaa :D

kaikki nausethan ovat omaa kauniipia, tai melkein. ja mitä sitten vaikka se loukkantuisi? katsoopa tämä akkanikin muita miehiä.

En loukkaannu, paljon arvostellaankin esim. telkkaria katsoessa sekä miehiä että naisia. Mutta jos mies esim. baarissa jollekin naiselle niin sanoisi, niin loukkaantuisin. Jos olisi tuntematon.
Tutuille naisille saa ja pitää aina välistä heittääkin kohteliaisuuksia! Heitetäänhän minullekin tuttujen kesken =)

Alkuperäinen kirjoittaja äijä:

kaikki nausethan ovat omaa kauniipia, tai melkein. ja mitä sitten vaikka se loukkantuisi? katsoopa tämä akkanikin muita miehiä.

:laugh: :laugh: :laugh:
ihan vähän ilkeästi sanottu muijastasi!

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
En loukkaannu, paljon arvostellaankin esim. telkkaria katsoessa sekä miehiä että naisia. Mutta jos mies esim. baarissa jollekin naiselle niin sanoisi, niin loukkaantuisin. Jos olisi tuntematon.
Tutuille naisille saa ja pitää aina välistä heittääkin kohteliaisuuksia! Heitetäänhän minullekin tuttujen kesken =)

Haluan tarkentaa että POSITIIVISESTI arvostelemme esim. telkkarissa naisia. Viimeksi Serranon Perheen Lucian sääriä :D Ei siis haukuta ihmisiä! Se on mautonta jos kommentoideen ulkonäköä!

ehkä vähän joo. tiän, että hänestä yks näyttelijä on ihan kivannäkönen ja meikä ihan eri puusta. mutta tiän, että hänestä minä olen maailman kaunein, vaikken sitä ole kenekään muun silmissä.

Yhteistyössä