V
vierailija
Vieras
Mies siis joskus kehunut muita naisia, yleensä huppelissa kavereiden puolisoita kavereille, kuinka hyvät vaimot ym. Joskus vahingossa kuulin kun kehui kaverille yhtä naista,ei tienny minun kuulevan. Nyt oli kehunut yhtä naista kauniiksi meidän lapselle, lapsi kertoi että isin mielestä se oli kaunis nainen, ja minulle tuli siitä pahamieli kieltämättä. Huono itsetunto, tiedän, ja eniten ehkä harmittaa se kun mies ei minua kehu koskaan, ei varmaan koskaan kauniiksi ole sanonut, joskus että no oothan hyvännäköinen ja pidän sua hyvännäköisenä kun oon asiasta itse sanonut ettei kehu. Ja muutenkin huomioi tosi vähän ja on sanonut ettei vaan osaa.. mutta miksi sitten muita naisia osaa kehua?
Ja toinen juttu.. tiedän että mies ihannoi ja pitää naisia nätteinä jotka pukeutuvat kukkamekkoihin ym. naisellisesti. Itsekkin pukeudun omasta mielestä naisellisesti mutta tyyli enemmän rock puoleinen,ja mekkoja en käytä. Pitäiskö mulla siis muuttaa omaa tyyliäni että olisin miehen silmissä kaunis?
Ne naiset mitä mies kehuu niin ovat minun vastakohtia mielestäni, ja sekin lyttää itsetuntoa
Ja toinen juttu.. tiedän että mies ihannoi ja pitää naisia nätteinä jotka pukeutuvat kukkamekkoihin ym. naisellisesti. Itsekkin pukeudun omasta mielestä naisellisesti mutta tyyli enemmän rock puoleinen,ja mekkoja en käytä. Pitäiskö mulla siis muuttaa omaa tyyliäni että olisin miehen silmissä kaunis?
Ne naiset mitä mies kehuu niin ovat minun vastakohtia mielestäni, ja sekin lyttää itsetuntoa