Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
Armiida
Käsittääkseni ainoa kateellinen ja katkera peräkammarin poika on juuri tuo iljetys-lötkö ihan itse. Hänhän siellä vanhassa perintötalossaan asuu vintillä. En voi käsittää, että tuollaiselle joku olisi kateellinen, noin 5 miljoonaa suomalaista kun tienaakin paremmin.

ajatuksiani
Mr Lothar on kuitenkin julkisuudenhenkilö. Samaa ei voi sanoa noin 5 miljoonasta muusta suomalaisesta. Kuvien perusteella joita olen katsonut niin Villa Lotharista löytyy kyllä glamouria. On pyökkiä ja uima-allasta. Eittämättä omiaan herättämään kateudentunteita kuten myös Mr Lotharin "playboy" tyylinen elämäntapa.

Voivottelija
Voi, kun se "kaatojen" taso on kyllä nähty tänne linkitetyissä kuvissa. Ei niistä ainakaan kukaan voi olla kateellinen. En usko.

Lothar oli muuten Tuntemattomat-ohjelmassa, joten hän itsekin tietää, ettei ole julkisuuden henkilö. Eikä hänestä sellaista tullut ohjelman myötäkään.

BTW jos edes harjoittelisit, niin sinua ei ehkä ihan aina tunnistaisi. Voin antaa heti kaksi ohjetta: julkisuuden henkilö ei ole yhdyssana kuten ei myöskään kateuden tunne. Aloita vaikka noista, ettet kirjoita niitä ihan jokaisella kerralla väärin.

pilkunviilaaja
Olen nähnyt Mr Lotharin elokuvia ja kaadot ovat mielestäni keskivertoa kauniimpia naisia. Tuntemattomat ohjelmassa oli myös muita julkkiksia esiintymässä. Julkkiksien tarkoitushan oli vähän helpottaa tehtävää, jotta kilpailija saisi edes yhden oikein. Satuin näkemään jakson jossa Mr Lothar esiintyi ja hänethän tunnistettiin ihan alkumetreillä.

;;;;;;))))))
Alkuperäinen kirjoittaja ajatuksiani:
Mr Lothar on kuitenkin julkisuudenhenkilö. Samaa ei voi sanoa noin 5 miljoonasta muusta suomalaisesta. Kuvien perusteella joita olen katsonut niin Villa Lotharista löytyy kyllä glamouria. On pyökkiä ja uima-allasta. Eittämättä omiaan herättämään kateudentunteita kuten myös Mr Lotharin "playboy" tyylinen elämäntapa.
"On pyökkiä..." Ei juma, nyt mun maha on hei ihan tosi kipee...... Tää on kyllä paras ketju ikuna, kyllä saa nauraa..... Että oikein pyökkiä, ei hel..... aahahahhhhahaaaaaa........ Siellä tais trendipalstan tuulikki nousta taas vaaleanpumadan karvakaverinsa alta..... ehhheeeheeeee.....

??????????.
Alkuperäinen kirjoittaja pilkunviilaaja:
Olen nähnyt Mr Lotharin elokuvia ja kaadot ovat mielestäni keskivertoa kauniimpia naisia. Tuntemattomat ohjelmassa oli myös muita julkkiksia esiintymässä. Julkkiksien tarkoitushan oli vähän helpottaa tehtävää, jotta kilpailija saisi edes yhden oikein. Satuin näkemään jakson jossa Mr Lothar esiintyi ja hänethän tunnistettiin ihan alkumetreillä.
Kaikki mitä täällä olen nähnyt, on olleet hyvin suttuisia, meikit valuneet, lihavahkoja tai rumahkoja. Niin säälittäviä, että miten tuo kehtaa sellaisia laitapullen henkilöitä edes kutsua kaadoiksi???

philipss
Mielestäni suurin osa Mr Lotharin filmille tallentuneista kaadoista lähentelevät ulkonäöltään naisia ja tyttöjä joita näkee lähinnä tallinnan kaduilla. Tarkoitan että tallinnan tytöt ovat kauniita ja pitävät ulkonäöstään huolta. Suominaisella on varmaan jokin geeni jonka takia rupsahdetaan jo alle kolmekymppisenä.

Päinvastaista kuullut
Alkuperäinen kirjoittaja philipss:
Suominaisella on varmaan jokin geeni jonka takia rupsahdetaan jo alle kolmekymppisenä.
Minä taas olen kuullut useiden ulkomaalaisten sanovan, että suomalaiset naiset näyttävät raikkailta ja nuorilta pitkään. Syynä tähän lienee yksinkertaisesti ilmasto: auringossa oleskelu on tunnetusti rypistää ja vanhentaa.

philipss
Alkuperäinen kirjoittaja Päinvastaista kuullut:
Suominaisella on varmaan jokin geeni jonka takia rupsahdetaan jo alle kolmekymppisenä.
Minä taas olen kuullut useiden ulkomaalaisten sanovan, että suomalaiset naiset näyttävät raikkailta ja nuorilta pitkään. Syynä tähän lienee yksinkertaisesti ilmasto: auringossa oleskelu on tunnetusti rypistää ja vanhentaa.
Mutta pukeutua ei osata ja persaus leviää. myöskin syödään epäterveellisesti jonka johdosta kasvoihin nousee mätäpäitä ja liikuntata ei harjoiteta ei sitten lainkaan. Käyppä virossa vähän katsomassa miten muotitietoisia ja kauniita ihmisiä sieltä löytyy.

philipss
Alkuperäinen kirjoittaja Totta!!!:
Virolaiset miehet on todella muotitietoisia, eivätkä rupsahda sohvan pohjalle kaljamahoineen ja turpeine lärveineen kuten suomalaiset miehet.
Hahhah! :) Noinkohan..taisit vain tuntea vihlaisun rinnassasi. Aihe taisi sivuta sinuakin tyttöhyvä ;)

pelkkää plussaa ++++
Mr. Lothar voisi laatia fittness&jumppa dvd:n suomi miehille. Lähtisi kaljamaha kävelemään, alkaisi käydä flaksi naisten parissa ja kaikkoaisi myös kateus Mr. Lotharin vartaloa ja kaatoja kohtaan.

Totta!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Totta!!!:
Virolaiset miehet on todella muotitietoisia, eivätkä rupsahda sohvan pohjalle kaljamahoineen ja turpeine lärveineen kuten suomalaiset miehet.
Hahhah! :) Noinkohan..taisit vain tuntea vihlaisun rinnassasi. Aihe taisi sivuta sinuakin tyttöhyvä ;)
Kyllä, asia sivuaa, kun on tuollaisiakin miehiä nähnyt : ) Omaan matkaan en tuollaista ole kelpuuttanut.

Edelleenkin
Alkuperäinen kirjoittaja pelkkää plussaa ++++:
Mr. Lothar voisi laatia fittness&jumppa dvd:n suomi miehille. Lähtisi kaljamaha kävelemään, alkaisi käydä flaksi naisten parissa ja kaikkoaisi myös kateus Mr. Lotharin vartaloa ja kaatoja kohtaan.
Tuskin kukaan on kateellinen noista säälittävistä naisista. Ovat lihavahkoja rumahkoja laitapuolen kulkijoita. Säälittävää kehuskella tuollaisilla raukoilla.

Päinvastaista kuullut
Alkuperäinen kirjoittaja Päinvastaista kuullut:
Mutta pukeutua ei osata ja persaus leviää. myöskin syödään epäterveellisesti jonka johdosta kasvoihin nousee mätäpäitä ja liikuntata ei harjoiteta ei sitten lainkaan. Käyppä virossa vähän katsomassa miten muotitietoisia ja kauniita ihmisiä sieltä löytyy.
Nämä kai ovat niitä makuasioita, en ole kyllä nähnyt juuri kenenkään murrosiän ohittaneen kasvoilla mitään "mätäpäitä". Virolaiset Viron maaseudulla, jossa useimmiten käyn (Saarenmaa)tuovat mieleeni vähän sellaiset "köyhät maalaisserkut", mutta tämä on vain minun mielipiteeni. Omasta mielestäni kauneimmat naiset - jos nyt kollektiivisesti voidaan puhua kauneimmista naisista, sillä yksilöitähän me kaikki olemme - ovat intialaisia.

Yhteistyössä