Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
keijo 150kg
no jos totta puhutaan nini ei minulla ole mitään Lotharia vastaan eikä aihetta piruiluun. Olen vain vähän kateellinen koska minulla ei ole Corvettea eikä huvilaa. Sorry vaan.

vertailija
Teppo M löi vetoa siitä että kaataa sata naista vuodessa mutta kun vuodesta on kulunut 3/4 osaa hän on kaatanut vasta 25 naista, Mr Lothar näyttäisi bloginsa perusteella olevan reilussa johdossa!

Tepon 100 naista blogi löytyy osoitteesta www.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/100-naista/
Lotharin blogi löytyy osoitteesta http://www.city.fi/yhteisot/blogi/lothar/

clam chowder
Teppo ainakin osaa kirjoittaa.
Sinut, Anssi, tunnistaa aina noista samoista kirjoitusvirheistä. Ja lisäksi siitä, että käytät naisista sanoja kimma, kimuli, gimuli jne. KUKAAN nainen ei ikinä käyttäisi itsestään noita sanoja. Lisäksi kukaan ei ikinä laittaisi nimimerkikseen kahta naisen nimeä kuten "Johanna ja Iida Espoosta".

Mutta sinä se et vaan opi millään...

26.
Alkuperäinen kirjoittaja clam chowder:
Sinut, Anssi, tunnistaa aina noista samoista kirjoitusvirheistä. Ja lisäksi siitä, että käytät naisista sanoja kimma, kimuli, gimuli jne. KUKAAN nainen ei ikinä käyttäisi itsestään noita sanoja. Lisäksi kukaan ei ikinä laittaisi nimimerkikseen kahta naisen nimeä kuten "Johanna ja Iida Espoosta".

Aivan, Ja tää loputon selittely "olen hentokokoinen nainen" "hihii" jne. muuta samaa hömppää joka viestissä. Mm. yksi ja sama kirjoitusvirhekin toistuu useimmissa änssi-raukan viesteissä, mutta eipä kerrota, mikä ; )

mimmu22
Alkuperäinen kirjoittaja vertailija:
Teppo M löi vetoa siitä että kaataa sata naista vuodessa mutta kun vuodesta on kulunut 3/4 osaa hän on kaatanut vasta 25 naista, Mr Lothar näyttäisi bloginsa perusteella olevan reilussa johdossa!

Tepon 100 naista blogi löytyy osoitteesta www.plaza.fi/ellit/ihmissuhteet/100-naista/
Lotharin blogi löytyy osoitteesta http://www.city.fi/yhteisot/blogi/lothar/
Helvetin asiallinen blogi. Lothar on mies isolla M:llä. Vai pitäisikö sanoa M.I.E.S. ;-)

Kuka uskoo mihinkin
Alkuperäinen kirjoittaja 26.:
Alkuperäinen kirjoittaja clam chowder:

Aivan, Ja tää loputon selittely "olen hentokokoinen nainen" "hihii" jne. muuta samaa hömppää joka viestissä. Mm. yksi ja sama kirjoitusvirhekin toistuu useimmissa änssi-raukan viesteissä, mutta eipä kerrota, mikä ; )
Minä en usko että Lothar kirjoittee naisten nimillä, uskon että asialla on joku joka haluaa asian näyttävän siltä että Lothar kirjoittelisi tänne naisten nimillä.

olettamuksia
Osa on varmasti oikeiden naisten kirjoituksia, mutta luulen että osa on jonkin erittäin sairaan Lotharia vihaavan mielen aikaansaannosta. Tyyppi onkin pirullisesti onnistunut saamaan aika monet pitämään Lotharia jonain yksinkertaisena omakehu tampiona ja eihän tästä kaikesta kärsi kuin Mister Lothar itse. Sääliksi käy sitä poloista...

hmphm..
Alkuperäinen kirjoittaja olettamuksia:
Osa on varmasti oikeiden naisten kirjoituksia, mutta luulen että osa on jonkin erittäin sairaan Lotharia vihaavan mielen aikaansaannosta. Tyyppi onkin pirullisesti onnistunut saamaan aika monet pitämään Lotharia jonain yksinkertaisena omakehu tampiona ja eihän tästä kaikesta kärsi kuin Mister Lothar itse. Sääliksi käy sitä poloista...
Olen samaa mieltä. Eihän se vaadi kuin jonkin totaalisen "no Life" tyypin jolla viiraa nupissa ja jolla ei ole mitään muuta tekemistä kuin istua kaikki päivät/illat koneensa ääressä vahtimassa tätä ketjua. Lothar on helppo uhri jos jollain todella on missio pilata hänen maineensa. Eikä muuten olisi ensimmäinen kerta. Muistaakseni vuonna 2005 Lothar veti syytteeseen hänestä rienaavat nettisivut tehneen henkilön. No pidetään me muut järki päässä ja tuetaan Mr Lotharia kaikkia mollaajia vastaan.

Quack!
Oho, joko taa on sarkasmia, tai nyt on lottari keksinyt salaliittoteorioita kun ei pokka enaa pida. :DDDD

Piittaako tosta lotikasta kukaan niin paljon etta viitsisi muka keksia tanne mysteerisia viesteja jotka yritetaan saada nayttamaan lotkon omilta viesteilta?

"if it walks like a duck and quacks like a duck, it is probably a duck."

hail to the king
Alkuperäinen kirjoittaja hmphm..:
Olen samaa mieltä. Eihän se vaadi kuin jonkin totaalisen "no Life" tyypin jolla viiraa nupissa ja jolla ei ole mitään muuta tekemistä kuin istua kaikki päivät/illat koneensa ääressä vahtimassa tätä ketjua. Lothar on helppo uhri jos jollain todella on missio pilata hänen maineensa. Eikä muuten olisi ensimmäinen kerta. Muistaakseni vuonna 2005 Lothar veti syytteeseen hänestä rienaavat nettisivut tehneen henkilön. No pidetään me muut järki päässä ja tuetaan Mr Lotharia kaikkia mollaajia vastaan.
CHEERS! (thumbsUp)

ohmigod...
"Muistaakseni vuonna 2005 Lothar veti syytteeseen hänestä rienaavat nettisivut tehneen henkilön"

Ja tämmöisen muistaa joku muu kuin tyyppi itse, no EHKÄ EI!!!! :) aina vaan pimeämmäksi käy sinun touhus, muovihousuinen pölyhuiskurotsi!

Ei sitten tippaakaan Anssia fanittava toimiston ty
Alkuperäinen kirjoittaja Quack!:
Oho, joko taa on sarkasmia, tai nyt on lottari keksinyt salaliittoteorioita kun ei pokka enaa pida. :DDDD

Piittaako tosta lotikasta kukaan niin paljon etta viitsisi muka keksia tanne mysteerisia viesteja jotka yritetaan saada nayttamaan lotkon omilta viesteilta?

"if it walks like a duck and quacks like a duck, it is probably a duck."
Minäkin, vaikken ole fani, alan kallistua tuon "salaliittoteorian" kannalle! Ei kait Anssi voi olla niin hölmö, että hän kirjoittaisi viestejä, joissa puhutaan panokoneena olemisesta, tuhannesta kaadosta jne. jne. jne. ja ajattelisi, että sellaisilla ja muilla pikkarit pyykkiin -viesteillä hän saisi faneja lisää, päin vastoinhan siinä käy ja moni varmasti ei edes harkitse Anssin keikoille menemistä juuri näiden - anteeksi vain - täysin hölmöjen ja epäuskottavien viestien vuoksi.

"ä"
Häirikkö taas kohta heräilee... Hänhän päivystää täällä päivästä iltaan, muttei koskaan aamulla näy kirjoitelleen. Siltäkin kantilta voisi olla Anssi itse, joka blogissaankin aina vaan kertoo nukkuvansa. Kannattaisi varmaan käydä lääkärissä, tuo voi olla vakavaakin, jos aina väsyttää...

Buohahahhhaa
Alkuperäinen kirjoittaja "ä":
Häirikkö taas kohta heräilee... Hänhän päivystää täällä päivästä iltaan, muttei koskaan aamulla näy kirjoitelleen. Siltäkin kantilta voisi olla Anssi itse, joka blogissaankin aina vaan kertoo nukkuvansa. Kannattaisi varmaan käydä lääkärissä, tuo voi olla vakavaakin, jos aina väsyttää...
Todella hyvin aikataulutettu. Sieltähän se peräkammarin aikamiespoika taas kömpi. "Jasmiina.", joopa joo. Jasmiina viskari.

Todellisuudessa
Mr Lotharin elämänrytmiä on niin helppo seurata että häirikön on todella helppo ajoittaa kirjoittelunsa juuri siten että hänen kirjoitukset näyttäisi Lotharin kirjoituksilta, sen lisäksi häirikön on todella helppo käydä katsomassa Mr Lotharin blogista millaisella tyylillä Lothar kirjoittaa ja matkia siinäkin hänen kirjoitustyyliään sekä kirjoitusvirheitä.

mene ja tiedä
Alkuperäinen kirjoittaja Todellisuudessa:
Mr Lotharin elämänrytmiä on niin helppo seurata että häirikön on todella helppo ajoittaa kirjoittelunsa juuri siten että hänen kirjoitukset näyttäisi Lotharin kirjoituksilta, sen lisäksi häirikön on todella helppo käydä katsomassa Mr Lotharin blogista millaisella tyylillä Lothar kirjoittaa ja matkia siinäkin hänen kirjoitustyyliään sekä kirjoitusvirheitä.
Mistäköhän sitten johtuu se pohjaton katkeruus extremetaiteilijaamme kohtaan. Minun teoriani mukaan Mr Lothar on joskus iskenyt väärän naisen jollain keikallaan ja joku peräkammarin poika on siitä vieläkin katkera. Tietenkin voi olla että kyse on vain ja ainoastaan kateudesta Mr Lotharin elämää kohtaan ilman mitään (karva)kolmio draamaa.

Yhteistyössä