Lothar-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Plaza-tiimi
  • Ensimmäinen viesti
samaa mieltä
Alkuperäinen kirjoittaja F.A.N.I.:
Alkuperäinen kirjoittaja Saksalaisnainen:
Alkuperäinen kirjoittaja feimiä epäillyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Yx. Pinja:
täälläkin on meitä faneja joiden olemassa oloon ei tunnuta edes uskovan:

http://kuvake.net/klubi/mr_lothar_fanclub

Nii ja kyseessä on ihan pieni fan clubi. On myös monia muita vähän salaisempia clubeja joissa on potenssiin 10 enemmän jäseniä. Niistä ei vaan haluta kertoa kaikille ettei kaikki häiriköt tule pilaamaan tunnetta ja tunnelmaa.
No täytyihän tälle kaikelle olla selitys. Eikä ole muuten hullumman näköinen limo ollenkaan. Edustavan näköinen peli, eikä mikään germaani romu niinkuin joku oli väittänyt.
Saksasta saa noita parilla tonnilla. Ongelmajätettä.
Pelkästään kuvakkeessa on Lotharilla 267 fania ja suuri osa heistä on helvetin kuumia kissoja!!!
Osa heistä on Lotharin kaatoja, luulen mä.

kisu_
Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:
Alkuperäinen kirjoittaja F.A.N.I.:
Alkuperäinen kirjoittaja Saksalaisnainen:
Alkuperäinen kirjoittaja feimiä epäillyt:
Alkuperäinen kirjoittaja Yx. Pinja:
täälläkin on meitä faneja joiden olemassa oloon ei tunnuta edes uskovan:

http://kuvake.net/klubi/mr_lothar_fanclub

Nii ja kyseessä on ihan pieni fan clubi. On myös monia muita vähän salaisempia clubeja joissa on potenssiin 10 enemmän jäseniä. Niistä ei vaan haluta kertoa kaikille ettei kaikki häiriköt tule pilaamaan tunnetta ja tunnelmaa.
No täytyihän tälle kaikelle olla selitys. Eikä ole muuten hullumman näköinen limo ollenkaan. Edustavan näköinen peli, eikä mikään germaani romu niinkuin joku oli väittänyt.
Saksasta saa noita parilla tonnilla. Ongelmajätettä.
Pelkästään kuvakkeessa on Lotharilla 267 fania ja suuri osa heistä on helvetin kuumia kissoja!!!
Osa heistä on Lotharin kaatoja, luulen mä.
Osa heistä on Lottarin kaatoja, kuten mä.

#Ihailijatar#
Hankala kuvitella että Lotharilla olisi edes aikaa mainostaa itseään täällä. Blogin mukaan mies on kiireinen uros. Hän mm pelaa fudista hutipotku nimisessä joukkueessa. Aina pitää olla faktoja ennenkuin aletaan halolla hutkimaan.

Anonymous-One
On jännää miten monet naiset haaveilevat petiin pääsemisestä kokeneen ja kovaksi rakastajaksi kehutun miehen kanssa. Omaan lähipiiriinikin kuuluu naisia jotka seurustelevat ja eivät selvänä puhu muista miehistä, mutta kun bailaamme ja juomme niin keskustelu menee aina Mister Lothariin. Yleensä Emma aloittaa muistelemalla kaikkia keikkoja joilla hän on ollut ja saa muutkin haaveilemaan tästä miehestä joka stripteasaa, eli suomeksi riisuu kiusoitellen.

No emme kukaan ole niitä "kaatoja" (voi äiti miten karkea nimitys) Mutta kai sitä tyttö haaveilla saa ;)

stripteekkari
Alkuperäinen kirjoittaja Anonymous-One:
On jännää miten monet naiset haaveilevat petiin pääsemisestä kokeneen ja kovaksi rakastajaksi kehutun miehen kanssa. Omaan lähipiiriinikin kuuluu naisia jotka seurustelevat ja eivät selvänä puhu muista miehistä, mutta kun bailaamme ja juomme niin keskustelu menee aina Mister Lothariin. Yleensä Emma aloittaa muistelemalla kaikkia keikkoja joilla hän on ollut ja saa muutkin haaveilemaan tästä miehestä joka stripteasaa, eli suomeksi riisuu kiusoitellen.

No emme kukaan ole niitä "kaatoja" (voi äiti miten karkea nimitys) Mutta kai sitä tyttö haaveilla saa ;)
tuukko mun luo?

455
Alkuperäinen kirjoittaja #Ihailijatar#:
Hankala kuvitella että Lotharilla olisi edes aikaa mainostaa itseään täällä. Blogin mukaan mies on kiireinen uros. Hän mm pelaa fudista hutipotku nimisessä joukkueessa. Aina pitää olla faktoja ennenkuin aletaan halolla hutkimaan.
Blogin mukaan nukkuu pitkälti koko ajan.

Anonymous-One
Alkuperäinen kirjoittaja stripteekkari:
Alkuperäinen kirjoittaja Anonymous-One:

tuukko mun luo?
No Way! Sorry =)

Sahra.
Moipsis!

Kaipailen kimppakyytiä Leppävirralle Lotharin keikalle nytten neljäs päivä. Mielellään samanhenkistä porukkaa jos on menos. Jos täält Kuopiosta on menijöitä niin ilmoitelkaa tähän ketjuun. Mielelläni en maksaisi paljon mut messiin lähtisin jos menoja löytyy..

lippu perstaskussa
Jos pitää mennä jotain katsomaan niin Springsteeniä stadikalle 11. päivä. Lötsön keikka jossain leppävirran kulmakapakassa ja vielä minibussilla sinne ja kysellään kimppakyytiä :) hyvää matkaa vaan...

Jos siinä... -nimimerkillä kirjoittanut
Alkuperäinen kirjoittaja Joubadi:
Keikkaa jos tarkoitettiin, se on kyllä gig. Ihan vaan tiedoksi tuolle itse itselleen kirjoittavalle.
Minuako tarkoitit? En kyllä kirjoittanut muuta viestiä kuin tuon "jos siinä piti lukea että geek" -viestin, eli geek = nörtti/tampio. Eli vapaa suomennos tuohon Anssin toiveeseen voisi kuulua, että "toivottavasti pääset sen tampion luokse" ; )

Joubadi
Alkuperäinen kirjoittaja Jos siinä... -nimimerkillä kirjoittanut:
Alkuperäinen kirjoittaja Joubadi:
Keikkaa jos tarkoitettiin, se on kyllä gig. Ihan vaan tiedoksi tuolle itse itselleen kirjoittavalle.
Minuako tarkoitit? En kyllä kirjoittanut muuta viestiä kuin tuon "jos siinä piti lukea että geek" -viestin, eli geek = nörtti/tampio. Eli vapaa suomennos tuohon Anssin toiveeseen voisi kuulua, että "toivottavasti pääset sen tampion luokse" ; )
Tarkotin tuota sahra = valmiina täällä = lörttö raukka itse ; )

Yhteistyössä