Lopullinen laihutuksen tulos =D *ennen ja jälkeen kuvat*

Lähtöpaino oli 95 kiloo ja siitä pudotettu melkolailla...
Nyt 67 kg.
Jos tuosta vielä putoaa 7kg ni en laita pahakseni, mutta tämäki on ihan jees mulle :D
60kg olis se aivan unelmatavote mikä sillon 95 kilosena oli haave vain...nyt se tuntuu melko todelliselta... :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Lähtöpaino oli 95 kiloo ja siitä pudotettu melkolailla...
Nyt 67 kg.
Jos tuosta vielä putoaa 7kg ni en laita pahakseni, mutta tämäki on ihan jees mulle :D
60kg olis se aivan unelmatavote mikä sillon 95 kilosena oli haave vain...nyt se tuntuu melko todelliselta... :D
VAU!!!!! Onnea! Kauanko sun urakka on kestänyt? 'Tunteeko' tutut/puolitutut sut vielä? :D
 
tullut jäädäkseen
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Lähtöpaino oli 95 kiloo ja siitä pudotettu melkolailla...
Nyt 67 kg.
Jos tuosta vielä putoaa 7kg ni en laita pahakseni, mutta tämäki on ihan jees mulle :D
60kg olis se aivan unelmatavote mikä sillon 95 kilosena oli haave vain...nyt se tuntuu melko todelliselta... :D
Hurjasti onnea:) Tuo on jo vaatinut pitkäjännitteisyyttä, nostan hattua. Itsellä tullut 4-kympin jälkeen viitisen kiloa ja eivät tunnu lähtevän.
 
tällä vartalolla
Alkuperäinen kirjoittaja v:
On kyllä hyvin onnistunut. Mikä sun pituus on? Mietin omaa painoa kun 175 ja 74kg ja pitäis tuo 5 pudottaa.
Mulla oli ennen raskautta sama paino kuin sulla,pituutta vähän vähemmän.Olin tyytyväinen.Näytin parhaalta nuissa mitoissa.Silloin kun painoin alle 65kiloa,niin en ollut mitenkään kaunis näky.
 
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
tsiisus!
Hieno , ei kun upea suoritus!!!!

Kaikki hienot vinkit kehiin, kuinka teit sen???
Tänks
mä alotin kuolemanrääkillä :ashamed: liikuin joka päivä. kuuden kilsan lenkki joka ikinen päivä ja söin tuskin mitään :D alkusysäys ku läks käyntiin ni vauhti tasaantu ja pikkuhiljaa putos. Kyllä mä oon herkutellukki, mutta varmaan elämäntavat muuttu niin paljon et välillä ihan tiedostamattaki laihutin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja neljä-ilman-viidettä:
tsiisus!
Hieno , ei kun upea suoritus!!!!

Kaikki hienot vinkit kehiin, kuinka teit sen???
Tänks
mä alotin kuolemanrääkillä :ashamed: liikuin joka päivä. kuuden kilsan lenkki joka ikinen päivä ja söin tuskin mitään :D alkusysäys ku läks käyntiin ni vauhti tasaantu ja pikkuhiljaa putos. Kyllä mä oon herkutellukki, mutta varmaan elämäntavat muuttu niin paljon et välillä ihan tiedostamattaki laihutin :D
Menikö kauan?
 

Yhteistyössä