Lopullinen laihutuksen tulos =D *ennen ja jälkeen kuvat*

Daisy
Siis en voi kun ihailla. Mä oon samassa hommassa, 95 oli lähtöpino, nyt 84 ja tavoitteeseen vielä matkaa. Mutta siis oikeasti upeaa! Mä tallennan tän ketjun ja tuun katsomaan sun kuvat kun alkaa masentaa =)
Mä olin nimittäin hyvin samanlainen kun sun jumppakuva :)

Mikä sua motivoi, kuinka jaksoit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Daisy:
Siis en voi kun ihailla. Mä oon samassa hommassa, 95 oli lähtöpino, nyt 84 ja tavoitteeseen vielä matkaa. Mutta siis oikeasti upeaa! Mä tallennan tän ketjun ja tuun katsomaan sun kuvat kun alkaa masentaa =)
Mä olin nimittäin hyvin samanlainen kun sun jumppakuva :)

Mikä sua motivoi, kuinka jaksoit?
turhamainen ku oon...mua motivoi kaikki ihanat vaatteet :ashamed: ja se että mä en jaksanu paljon mitään...

Mä en paljoo harrastanu ees liikuntaa. Hyötyliikuntaa oikeestaan, sillon tällön käydään lasten kans lenkillä niin että lapset pyöräilee ja mä juoksen/kävelen.

Tuo mun jumppakuva on kyllä niin epätoivonen :D mä muistan vielä ku mä tuskissani jumppasin pilatesta :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Onnea! Mulla aikas sama tavoite ja lähtöpaino (muutamaa kiloa alempi kumpikin). Urakkaa vielä 2/3 jäljellä. :D Missä ajassa sulla lähti tuo paino? Mä oon nyt laihdutellut 2,5kk.
tuolla aikasemmin laitoinki jo että kaks vuotta yhteensä. välillä pysy kauan aikaa paino samassa.
Mä oon niin ylpee itestäni :D
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Onnea! Mulla aikas sama tavoite ja lähtöpaino (muutamaa kiloa alempi kumpikin). Urakkaa vielä 2/3 jäljellä. :D Missä ajassa sulla lähti tuo paino? Mä oon nyt laihdutellut 2,5kk.
tuolla aikasemmin laitoinki jo että kaks vuotta yhteensä. välillä pysy kauan aikaa paino samassa.
Mä oon niin ylpee itestäni :D
Kyllä sietääkin olla! :D
 
onnea sulle!
Onnea kovasti =)

Itse laihdutin 36 kiloa 9 kuukaudessa ja nyt tuli stoppi. Paino ei laske mutta toisaalta ei pidäkkään koska olen nyt raskaana. Loput 7 kiloa laihdutettavaa jää sitten hamaan tulevaisuuteen.

Onnea hurjasti sulle, tiedän miltä susta tuntuu ;)
 
hei sie
Alkuperäinen kirjoittaja onnea sulle!:
Onnea kovasti =)

Itse laihdutin 36 kiloa 9 kuukaudessa ja nyt tuli stoppi. Paino ei laske mutta toisaalta ei pidäkkään koska olen nyt raskaana. Loput 7 kiloa laihdutettavaa jää sitten hamaan tulevaisuuteen.

Onnea hurjasti sulle, tiedän miltä susta tuntuu ;)
mahtavasti olet sinäkin pudottanut ja nopeasti! onnea! mitkäs sun niksit ollu? :)
 

Yhteistyössä