Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Vähän vahvempi viiva oli kuin eilen. Ei kuitenkaan paljoa eikä huutanut kirkkauttaan. Punainen oli ihan selkeesti.. no, mutta nyt jalat tosiaan maassa. Tänään verikokeeseen ja siinä saakin sitten odotella 3 päivää hcg:n tuloksia jos edes taas tietävät mikä se on..huoh.

Jep.. enpä turhaan käy yleensä yksityisellä. Nyt vaan ei oikein ole varaa mennä.. voitteko uskoa, että mä seikkailin viimeksi terveyskeskuksessa 2 tuntia että sain jonkun edes ottamaan multa sitä verikoetta hcg:tä varten!! Kun EIVÄT TIENNEET MIKÄ SE ON!!! 1 harjoittelija sitten kysyä vanhemmalta hoitajalta että mikä on hcg, niin tämä vanhempi hoitaja vastasi, että "ei sun tarvii tietää mikä se on, sitä tarvitaan vain kerran kymmenessä vuodessa"... voi tsiisus. Mutta siis voitte varmasti arvata että asun jumalan selän takana..

Katjuzka - :D Ihanaa että käyt katselemassa kuulumisia.

Kävin äskettäin verikokeissa ja jos olisivat mitanneet verenpaineeni niin olisin saanu siihen lääkkeet. MENI MEINAAN HERMOT. Puhelin aikaisemmin oman lääkärin kanssa. Ihana ihminen joka toivotti hurjasti onnea. Kerroin että haluan molemmat: normaalin raskaustestin ja sitten mistä näkee ne arvot KOSKA saan raskaustestin tuloksen tietää jo tänään. Ja haluan tietää mitä se sanoo ettei tarvii enää turhaan tikuttaa. Ja Hcgn saan vasta myöhemmin ja se tekee vain päätöksen tälle jutulle. Äh vaikeesti selitetty mutta hän kuitenkin ymmärsi erittäin hyvin.

NO.. näytteenottaja oli TYMPEÄ:

Minä: "Koska saan hcgn tuloksen?"
Hoitaja: " No mitä sulle sanottiin siellä lääkärissä?"
Minä: "No ei mitään koska käskivät kysyä täältä. Sinä kuulemma tiedät.
Hoitaja: "Puolitoista vuorokautta."
Minä: "Ok. Ja sen raskaustestin tuloksen saan siis tänään"
Hoitaja: "Just.. no ne on kyllä sama asia! En ymmärrä YHTÄÄN miksi sulta pitäis muka molemmat ottaa"
Minä: " Siksi että tänään täytyy saada tulos raskaustestistä koska se täytyy ilmoittaa Väestöliittoon. He myös haluavat tietää miten paljon hcg:tä on veressä, jotta saadaan selville onko alkio lähtenyt kasvamaan blaa blaa blaa.."
Hoitaja: "Just" (Ja halveksiva ilme kasvoillaan)
Minä: TÄLLAISIA NÄMÄ LAPSETTOMUUSHOIDOT OVAT. ON VÄHÄN TARKEMPAA KUIN TEILLÄ MIKÄÄN TÄÄLLÄ. JA EIKÖHÖN SE LÄÄKÄRI PÄÄTÄ MITÄ NÄYTTEITÄ MUSTA OTETAAN JA SUN HOMMA ON NE OTTAA. *ovi vauhdilla kiinni*

VOI V***U.. MÄ SITTEN VIHAAN KUNNALLISTA!!!! AAAARGGGGGHHH!!

Sunflower niin minäkin :) Onneksi ei tarvitse kovinkaan usein käydä eli meen vasta, kun on ihan pakko. Veikkaan, etteivät todellakaan osaa suhtautua näihin lapsettomuuspuolen asioihin.
Toivottavasti saat kuitenkin tulokset jo tänään, etkä vasta parin päivän päästä.

Meen huomenna aamusta käymään poitsun kanssa neuvolassa, kun hän saa influessa- ja hepatiittirokotteiden tehosteet. Ajattelin samalla mainita plussasta ja jo etukäteen hermoilen TH:n reaktiota. Meillä on sellainen erittäin vanhanaikainen (ja vanha) neuvolantäti, jonka kanssa mulla ei vaan kemiat kohtaa. Edellinen oli sentään nuori, kun poikaa odottelin ja ainakin yritti ymmärtää meidän IVF hoidon. Saas nähdä kuin tämän kanssa käy, mahtaakohan edes tietää, mikä on PAS :LOL:

Viiva älä nyt liikaa innostu niiden lugejen kanssa :p

Dorikselle onnittelut!

Nyt metsään lenkille mars, hhrrrr!!!!
Sannis ja huurulainen (rv 5+2)

2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~

Keskiviikkona 16.12.2009 VKO 51

sartsa-70 ICSI, siirto 23.11. TESTI???

Sunflower79 2. ICSI, punktio 30.11. siirto 2.12 PP14 - plussa

Doris-79 siirto 3.12. PP13 - plussa

Puskatäti 1.IVF 1.PAS PP13

Minska 2.ICSI, vko49, punktio 2.12, siirto 4.12. PP12

Elenia 1.IVF 1.PAS PP12

Viiva 1.IVF 1.PAS, siirto 7.12. PP9

nainen83 IVF, punktio 7.12., siirto 9.12. PP7

SaaraX 2.IVF:n 2. PAS, siirto 11.12. PP5

Rosetta 1.ICSI 1.PAS, siirto 15.12. PP1

Kifa 1. ICSI 1.PAS, siirto 16.12. PP0

Sarma 2.ICSI

Pirppa75 2. IVF

PP2009

StellaR

~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~

:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11.

:heart: dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11.

:heart: Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11.

:heart: Memma77 PAS, siirto 18.11.

:heart: lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11.

:heart: Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11.

:heart: Sannis-75 1. IVF 1.PAS, siirto 23.11.

:heart: ripperi77 1. IVF, punktio 24.11., siirto 26.11.

:heart: Linda76 3.IVF, puktio 23.11., siirto 26.11.

:heart: Katriina77: 2.IVF/ICSI, siirto 25.11.

:heart: iica83 1.IVF, puktio 24.11., siirto 26.11.

:flower: Uusi PAS/IVF/ICSI 2009-2010 :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.

Heni 2. IVF siirto 6.11.

SaaraX2.IVF:n PAS, siirto 10.11.

Äititär1.IVF, siirto 12.11.

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11.

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11.

turilainen 2.IVF marraskuussa

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

nehma ICSI, siirto 25.11.

Eevi-Antero 2. IVF, punktio 25.11., siirto 27.11.

Carex39 IVF PAS, siirto 27.11.

Firefox 2.IVF 3.PAS, siirto 30.11.

AKH 2. IVF, punktio 27.11., siirto 30.11.

katjuzka 1. IVF/ICSI, punktio 30.11., siirto 2.12.

Heip!

Minäkin olen täällä taustalla jännäilemässä, et lisääntyykö plussat tässä pinossa; ja hyvältä näyttää. Onnea kaikille ja pahoittelut neganneille.

ON: Itsellä oli virallinen testipäivä maanantaina ja negaa näytti, ei voi mitään. Ilmoittelin tuloksesta, että negaa näytti kotitesti ja lupasivat lopettaa progesteronit. Mutta edelleen odottelen menkkoja alkavaksi. Kun ei ole alkanut vielä vuotamaan edes. Ei edes minkäänlaista tuhrua tullut. Edellisissä pas:ssa vuoto on aina alkanut ennen virallista testipäivää. On se mun kroppa taas ihmeellinen. No, eiköhän se täti tule jossain vaiheessa kurvailemaan. Vai oliskohan mulla sittenkin salamatkustaja joka pitää hullua jännityksessä
:LOL: Ainahan sitä voi toiveajatella ja uskoa joulupukkiinkiin näin joulun alla .

Soittelinkin jo lapsettomuuspolille ja laitoin meidät taas uuteen IVF jonoon. Jospa se kolmas IVF toisi sen toivotun lopputuloksen.

Firefox

Hurjan jännää tällä hetkellä monella meillä!!! Sunflower ja Doris onneaaaa :heart:

Itsellä tuhruilu jatkuu, aamulla oli vähän punaistakin mukana, mutta nyt päivällä pelkästään ruskeaa. Pitänee hakea testi tänään ja alkaa huomen aamulla testailemaan, että pääsee tästä hirveästä piinasta!! Pahoin pelkään, että nega tulee taas, mutta loppuupahan tämä hirveä jännitys onnistumisesta...

Voikohan käydä niin, että toinen tulee ulos ja toinen jää?? On kyllä kumma, kun eivät kiinnity, kun mulla oli limiskin jopa 12 mm! No, jos kuukautiset alkaa, niin hirveä vuoto tiedossa :|

:hug: neganneille. Uusi vuosi, uusi yritys!

Ja Sunflower, ihan hirmuisen paljon onnea plussasta!!! :heart: :heart: :heart: Tule sitten kertomaan, minkä luvun antoivat sieltä labrasta. Minullahan oli vain surkeat 126, joten toivotaan, että sinulla meni paremmin!

Täällä siis jo rv5+1 menossa ja tuhru, joka alkoi jo 8(!) päivää sitten, ei vaan ota loppuakseen. Verta ei ole vielä näkynyt (ehkä jotain punertavaa pari kertaa), mutta tuota ruskeaa on tarjolla ihan liiankin kanssa. :kieh: Mitään kipuja ei kuitenkaan ole ollut, joten pitää nyt vaan yrittää sinnitellä sinne ekaan ultraan asti ja yrittää olla itkeskelemättä ihan joka päivä. Mutta täysin selväjärkisenä tässä ei kyllä voi pysyä... :headwall:

Kiitos paljon onnitteluista, vaikka vähän kauhistuttaa iloita vielä. Ihanaa, että edes jotain tapahtui 3 vuoden hiljais elon jälkeen.. Mutta ei mikään ihme, kun oli mennyt munanjohtimet tukkoon sitten viime raskauden. Ja tää hoito toimii, edes jotenkin!!
Mä teen huomenna aamulla virallisen testin, ja sitten vasta soittelen tonne PHKSn, jos pääsisi verikokeisiin. Tuhru loppui eilen illalla, sen jälkeen ei ole tullut mitään, eikä toitottavasti tule. Ja Sunflowerille paljon tsemppiä arvoihin!! Ja mulle siirrettiin 1 alkio, joka oli yli 8-soluinen, mitä sitten tarkoittaakaan. Felicitaksessa ei oikein selitelty, vaikka yritin kysyä.

SUN noin sitää pitää kovistaa niitä,kuuluu niitten hommiin kuiteski!
KAIKKI mikäs toi juttu on,että jos on lämpöä?
mulla ollu parina iltana(su,ma) ihan pientä lämpöä,mutta päivisin ei mitään.välillä tuntuu kans masussa pientä menkka kipuu,mut sit se menee pois parissa sekunnissa.rinnat on vähän kipiät,mutta ei mitenkään pahasti.mulla on testi pv sittenki 21.-22.12.vähän alkaa jänskäämään,mutta ei kyllä haluta tehä testiä(ihme).yleensä oon sellanen "hosupylly".

Nyt on sitten kyytiläinen matkassa, 5-soluinen alkio joka kuulemma selvisi sulatuksesta erittäin hyvin. :) Toimenpide ei tuntunut miltään kuten ei viimeksikään. Nyt sitten peukut ja varpaat pystyssä että huurulainen tarttuisi kiinni ja toisi meille uudenvuodenplussan! =)

Onneksi olkoon Sunflower ja Doris! Komea plussapino tulossa tähän pinoon! Ei hassumpaa!!!

Kifa onnittelut hyvästä siirrosta ja tsemppiä piinailuun.

Doris, tuo yli 8-soluinen tarkoittaa että alkio on jo niin monisoluinen ja kompaktoitunut ettei siitä pysty enää soluja laskemaan eli varsin pirteä alkio on teillä ollut!

Oma napa: No pp 4 illalla alkoi sitten kohdun supistelu ja nostin tuon Litalginin annostelua. Jännittää pitikö Huuru-Taneli kiinni eli tarttuiko vai ei. Pp 4 pitäisi olla tuo h-hetki tarttumiselle... Sen jälkeen ei ole ollut pahemmin supistelua. No, sen sitten näkee pp 11 eli ensi tiistaiaamuna ekassa testissä miten kävi. Tuon kohdun supistelun lisäksi ei ole ollut mitään pahempia oireita paitsi väsymys. Toisaalta kyllä työtkin vähän rasittaa eli väsymys saattaa olla ihan luonnollista!

Paljon voimia ripperille! Tuo on kyllä jo tosi rankkaa. Toivotaan, että kaikki kääntyy kuitenkin hyväksi.

Minska toivoa on vielä. Onnea testaushetkeen.

Sunflower ja Doris toivottavasti plussat tulivat pysyäkseen! Peukut on pystyssä teille. :)

Kifalle kaiken maailman tahmaiset tatinat, jotta huuru-ukkeli jäisi kiinni! ;)

Omassa on nyt liian kivuliaat tuntemukset, joten usko plussaan alkaa olla kadoksissa. Olen melko varma, että näen pian punaista. Tosin en luovuta ennen, kuin se todella tapahtuu. Mulla ei ole kummassakaan raskaudessa tullut pisaraakaan tuhrua(toinen tm), joten jos nyt tulee, niin se on kyllä sitten siinä. En ole edes vielä testiä hankkinut. Olen katsokaas niiden suhteen sellainen nisti, että jos kaapissa on, niin heti kaikki käytän ;) :LOL:

Täällä on peukut pystyssä Sunflowerille ja Dorikselle. Ja tietysti muillekin vielä jännääville.

Huomenna on sitten veritesti. Jännittää aika paljon ja olen valmistautunut siihen tavalliseen pettymykseen. Päänsärky ja menkkakivut menivät kyllä jo ohi. Sitä ikävää pistävää kipua ja pientä jomotusta tuntuu vielä vasemmalla. Tuhruakin tulee. :ashamed: Mullahan luget pitää vuodon tuhruna kunnes lopetan lääkityksen.

No eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. :LOL:

Sunflower ja Doris Paukut pystyssä myös täällä, että plussat on ja pysyy!!! Mahtavaa!

puskatäti Jaksamista ja toivotaan, että veritesti väittää muuta kuin tuhrut!

[/b]Viiva Älä luovuta!!! Tiedän ton testiongelman... jostakin syystä ne polttelee siellä kaapissa! ;)

Täällä hirmuinen paniikki päällä. Täti myöhässä jo toista päivää... viimeksi Luget ei vaikuttanu menkkoihin mitenkään, vaan alkoi ajallaan. Tämä on niin tuskaa, kun ei ole hyötyä testata. :headwall:
Nyt mä just tajusin, että mulle ei määrätty edes veritestiä ja poli on jo lomalla! Vai onkohan sitten niin, että toi pregnyl vaikuttaa siihenkin? Onko kellään kokemusta? Ja estääkö se ton tädinkin saapumisen? Mä en jaksa uskoa, että olisin raskaana. Mahaa välillä nipistelee, mutta edes rinnat ei arista. Ei niin mitään olotilaa!!!

Voi höh! Miten mä nyt noin ton sain aikaseksi! :LOL:

Niin joo... nainen83 Mä kanssa ton lämmön kanssa jaksoin pähkäillä pari päivää sitten, mutta luovutin. Naisellahan nousee jokatapauksessa lämpö ovulaatiosta ja lämpöily kestää kuukautisten alkamiseen saakka ja sitten taas palaa normaaliksi... paitsi jos on raskaana, sitten se jää korkeammaksi. Yksilöllistä tämäkin, mutta ei kannata siihen luottaa kuitenkaan.

Ihanaa että täällä on niin moni peukut pystyssä!! Hyvä on kierrossa joten pidän peukkuja myös teille piinailijoille!

Mulla ei ole kyllä tota lämmön nousua ollut kuin ihan joskus illalla mutta se taitaa olla normaalia. Tänään aamulla taas ihan normaali lämpö.. pitäiskö tässä taas olla huolissaan :ashamed:

Eilisen päivän oli kuin painetta alavatsassa ja hirvittävät ilmavaivat :p . Mutta se alavatsa oli tosi oudon tuntuinen..!! En tiedä mitä tarkoitti. Yöllä heräsin kahden paikkeilla vessahätään ja hirvittävään pahaoloon. Sitten meni mahakin sekaisin ja valvoin ainakin pari tuntia pidätellen oksennusta. Ja oli ihan hirmuinen nälkä vaikka ei olis voinu kuvitellakkaan laittavansa ruokaa suuhun!! Toivottavasti tuo ei nyt tiedä huonoa:/ Mutta aivan järjettömän surkea yö takana!!

Eilinen veritesti oli positiivinen mutta huomenna vasta saan hcg -arvot. Nyt tekemään reippaasti töitä että pääsee taas kotiin nukkumaan!! Ei saa valittaa jos oikeasti olen raskaana, mutta jos tämä on taas väärä hälytys niin voi prkl! Tosin en nyt jaksa sellaista murehtia.. päivä kerrallaan!!

TSEMPPIÄ JA VOIMIA MYÖS TEILLE!!

heippa kaikille plussille :) ja halit negoille :(
Olen lueskellut että joillekkin annetaan lupa aloittaa uus yritys jo seuraavaan kiertoon??? Kun minun pitää odottaa yksi normaali kierto välissä ennenkuin saa yrittää uudestaan eli menee helmikuulle. Näköjään käytännöt vaihtelee vai onkos se sitten henkilökohtainen juttu riippuen hoidoista, niiden tehosta, lapsettomuuden syystä vai mistä?

Mulla kyllä pelottaa alottaa uudestaan, mutta pakko kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole ja vauvakuume ihan mahdoton. Fyysisesti punktio sattu kovasti ja psyykkisesti tosi rankkaa odottaa tulosta ja jos taas nega niin kui sitä romahtaa...
Ja sain määräaikaisen pestin töitä ja jos nyt sattus onnistuun niin joutuisin kesken lopettaan työt ja kiltti kun olen niin ajattelen että jätän työnantajan pulaan... huh... pää poksahtaa tän asian kanssa....

Nehma: minulla asiaan vaikutti ainakin se, että Pregnylin tilalla käytettiin Decapeptyliä. Se lamaa oman hormonitoiminnan joka tapauksessa aika pitkäksi ajaksi ja se seuraava kierto joudutaan joka tapauksessa "rakentamaan" hormoneilla joten samalla sitten voi tehdä siirronkin. Minulla ei myöskään IVF:stä tullut hyperiä tai muitakaan probleemoja joista olisi tarvinnut toipua.

Tämän vuoden viimeiset tervehdykset kaikille teille!

Mulle tuli nega, joten jään nyt tauolle näistä kuvioista. Ensi vuonna pas-mahdollisuus, jos joku kolmesta huurulaisesta selviäisi sulatuksesta hengissä.

Hyvää joulua kaikille :hug:

Yhteistyössä