Loppuvuoden IVF/ICSI/PAS- hoitolaisia?

Voi Kristiina aivan ihanaa!!!!!! Onnea, onnea, onnea!!! :heart: :heart: Jaksaisitko kirjotella millasia oireita sulla on ollut ja millon ne tuli? =)

Voih, ei mulla mitään tuntemuksia oikein vielä ole ollut toisin kuin teillä muilla... :'( Rinnat on tosin yhden koon isommat, mies tykkää puristella niitä mennen tullen :LOL: , ja sitten ne on reunoilta ihan vähän arat. Mutta näähän kaikki tieten johtuu siitä, että joka reikään tungetaan nyt hirveitä hormonipommeja :/ Sitten, muka, mulla on vähän vihlonut molemmille puolille sillai pistosmaisesti...mutta ei sekään nyt mitään ihmeellistä ole ollut. Et ihan menee näiden lääkkeiden piikkiin...
Ja tänään sitten mulle tietenkin iski masis ja aloin miehellekin urputtamaan että ei tästä mitään tuu taaskaan. Mieskin jo hermostu, että mun ei saa olla näin negatiivinen vaan pitää ajatella että nyt se onnistuu. Himputti soikoon...

Piiuli Hienoa, että sait kyytiläisen joukkoon ja toivottavasti oli mukava reissu =)
 
Kristiinalla onnea plussasta :heart:
Piiulille onnea kyytiläisestä :heart: ja paljon tarraliimaa täältä myös.

Kaikille muillekin piinailijoille paljon tsemiä edelleen! Ruetaan nyt sitten tosissaan kasvattamaan meidän plussapinoa ;)

Katjuzka oon ollut jokunen vuosi sitten täällä edellisen kerran ahkerammin palstailemassa, kun tehtiin eka inssi ja IVF. Silloin saatiin tulosta aikaiseksi ja poju syntyi 07/07. Kakkosta ei kuitenkaan ole toiveista huolimatta kuulunut ja nyt ollaan keväästä asti oltu enempi vähempi yrittämässä.
Mulla mentiin nyt vasta lääkkeelliseen siirtoon, kun ovis on ollut aikas kehnonlainen eli ei ole kannattanut huuru-ukkoja edes sulatella. Nyt toiveet luonnollisesti korkealla, kunnes huomenna aamulla kuulen totuuden tämän kuun tilasta... Liekö zumeilla vaikutusta asiaan, mutta yleensä positiivisena ihmisenä olen ollut tosi maassa :(

Kristiinan plussa toi taas uutta toivoa, ihanaa!

Touhukasta torstaita kaikille ja huomenna jatketaan :)
 
Mahtavaa Kristiina :flower: :heart: Tästä se alkaa loppuvuoden plussaukset.
Helmiina kyllä reissu oli mukava ja onnistunu.
Nyt vaan tuntuu, että hyperi ois nostamassa päätään :| Tähän asti ollu mahalihakset kipeet mutta nyt tää ei voi olla pelkästään sitä. Istuessa ja maatessa on hyvä. Mutta kun lähtee kävelemään täytyy hetki mummo kumaraa suoristella ja sit mennä mummo askelin etiä päin. Toivottavasti tämä ei vaikuta alkion kiinnittymiseen :/ ja toivottavasti ei tämän pahemmaksi mene. Tämän kyllä vielä kotioloissa kestää. Tosin mulla kyllä on niin korkee kipukynnys ette nsit tiiä kuinka kipee oikeesti oon.
 
P :heart: L :heart: U :heart: S :heart: S :heart: A ei voi uskoo todeksi.

Kävin eilen verikokeessa ja tulokset lähetettiin suoraan klinikalle enkä edes kysellyt niitten perään. Tänään menin klinikalle suunnittelu käynnille ja lääkäri kysyi, että miks tulit?? No sanoin et jos suunniteltaisi uutta hoitoo ja et kerkeekö PASsia tehä vielä tänä vuonna. Lääkäri sanoi että sä oot raskaana. Mulla meni plasmat sekasi enkä uskonu sitä todeksi...väitin että ny on sattunu virhe. Lääkäri vakuutti et kyllä sä oot ny raskaana. Lähettiin pois ja kävin heti ostamassa testin ja tein ekalla huoltoasemalla sen ja raskaanahan siinä luki. TÄÄ EI VAA MEE MUN KAALIIN!!!
 
Heni oikeestikko????!!!!! Apuaaaa, aivan uskottoman ihana yllätys!!!!!! Mä oon ihan kalkkunan lihalla kun luin sun tekstiä :LOL: Siis säkö et yhtään ite aavistanu mitään??? Onnea, onnea sullekin!! :heart: :heart:
Miten sun oireet, millon tuli ja millasia oli?
Mä täällä panikoin kun ei oikein tunnu oikeestaan missään miltään..vaan sellasia, että "oo, nyt vähä nipistää, onkohan tää nyt kiinnittymistä jne." vähä oon surkea tapaus.. :ashamed:
 
Oih Onnea Kristiinalle ja Henille :heart: :heart: Mahtavaa!!

Onko kellään tullut Puregonista huono olo? Mulla on ollut ihan kamalan huono olo koko päivän. Olenkohan tulossa kipeäksi vai voisiko olla tuo, kun jouduin heti alkuun tökkäämään 300 yksikköä?? Väsyttääkin niin kamalasti, ja vielä pitäisi töissä jaksaa olla skarppina |O
 
Voi kuinka upeaa! Jätti-isot onnittelut, Heni! :flower: Tästähän on selvä putki nyt aukeamassa, eikö vain? =)

Ja Minska: Minulle ainakin on tullut aikasta kehno olo tuota Puregonista. Etenkin aamuisin on tosi äklö olo eikä ruoka maistuisi, päivän mittaan vähän helpottaa, mutta samalla päänsärky ja väsymys vain yltyvät. Joka hemmetin ilta olen nukahtanut sohvalle jo ennen kahdeksaa - ja sitten herään aamulla ihan liian varhain! :headwall: Että kai se näistä mömmöistä on, kun ei mikään muu ole elämänytmissä muuttunut. Ja minulla on annostuksena vain 150, joten voin vain kuvitella, millainen olo sinulla on!
 
Helmiina78 ei mulla oo mielestäni ollu mitää oireita..tissit tai paremminki nännit oli kipeet pp6 asti, mut sit ne hävis..en laskis sitäkään oireeks ku ne oli jo ennen siirtoo kipeet. En uskalla vieläkään iloita tästä JÄTTI-YLLÄTYKSESTÄ...pelko perseessä tässä mennää päivä kerrallaa.

En tosiaan yhtään aavistanu plussaa ja olin niin varma negasta etten halunnu edes testiä tehä kotona enkä edes enää kunnolla piinaillut/jännittänyt ku nega oli niin vahvasti mielessä.

Toivottavasti nyt tulee kunnon plussa aalto!! :heart:
 
Minska Mulla tuli kans tosi huono olo jo tuosta 150 annoskoosta ihan niinkuin Ripperilläkin. Ja nyt tässä pas:ssa noi zumetkin teki aluks ihan järkyttävän olon. Nyt tosin on jo helpottanu. Kai elimistö sit on tottunut niihin.
 
Mihin kellon aikaan muut on saanu ohjeet puregonia pistää? kun mulla lukee ohjeissa ja sanottiinkin että klo 21.30-22 pitäis pistää. Mietin vaan jos Minska nukkuu jo kasilta ja herää vasta amusella :)
Mikä muuten luokitellaan siirron jäkeen painavaksi tavaraksi? Töihin pitäis lähtee ja siellä joudun välillä aikalailla painavia laatikoita nostelemaan.
 
Piiuli: Minulle annettiin ainoaksi ohjeeksi, että Puregon kannattaisi ottaa samaan aikaan Synarelan kanssa, jottei pääse unohtumaan (kumpainenkaan). Eli olen nyt ottanut sitä siinä klo 19.00. Ja kasilta onkin sitten jo taju kankaalla :LOL:
 
Paljon onnea Kristiinalle ja Henille!! :) Kiva kuulla, että jotkut täällä kuitenkin onnistuu - luo uskoa meille muillekin.
Mie olen nyt piikittänyt Puregonia 3 päivää 300iu. Piiuli-74, mulle ei annettu mitään kellonaikaohjeita piikityksiin (paitsi että samaan aikaan päivästä). Oon pistänyt iltaisin klo 22. Silloin ainakin yleensä on rauhassa kotona ja saa tehdä piikitykset rauhassa.
Viime yönä heräsin klo 4 ihan kauheaan oloon. Raahauduin alakertaan vessaan ja oksensin...samaan aikaan istuin pöntöllä. Säikähdin itsekin oloani. Olin hiestä märkä ja mies sanoi että naama oli ihan valkoinen. Kuuden aikaan oksensin uudestaan. Toivon, että tuo olisi vain mahatautia eikä mitään hyperin oireita. En pystynyt menemään töihin. Olin just viime viikon poissa influenssan takia ja nyt 3 päivää töissä, nyt tuli sit tää mahatauti. Ens viikko töitä, seuraavalla viikolla olis sitten tod.näk. punktio, joka aiheuttaa taas saikkua. Saa nähdä, aletaanko multa kohta kysellä, miks oon koko ajan poissa. Kukaan työpaikalla ei tiedä näistä hoidoista mitään. En oo halunnut näistä puhua juuri kenellekään, jotteivät sitten pety, jos plussaa ei tule.
Minska, meillä on sit vissiin punktio samalla viikolla, joten voidaan jännittää yhdessä jatkossa. Mua hieman huolettaa tää olotila, mutta kai tää tästä. Yksityisellä ovat tietty just tän viikon lomalla, joten sieltä ei voi nyt kysellä mitään. Maanantaina olis sitten kakkosultra, joten siellä tiedän lisää.
 
Onnea Kristiinalle ja Henille!! Mahtavaa!

Täällä jännitetään huomista ultraa, että miten rakkulat on kasvaneet. Orgalutrania olen pistänyt tiistaista asti eli kolme päivää. Huomenna myös varmistunee punktiopäivä. Saattaapi olla tiistai kun vertaa edellisten kahden hoidon aikatauluihin.

Olo on yllättävän hyvä. Päätä hieman särkee. Väsyttää, mutta se taitaa johtua vaan vähistä unista ja harmaasta säästä. Mutta on niin paljon touhua ja iloa tuon reippaan taaperon kanssa, opiskelua ja osa-aikatyötä lisätienestin saamiseksi näin hoitovapaalla ollessani.

Asetelma on niin erilainen nyt, kun on jo IVF-lottovoitto takana monen vuoden yrittämisen ja henkisesti tuskallisten hoitojen jälkeen. Jännittää, mutta toisaalta ei uskalla toivoa ja olettaa tulosta kun on jo NIIN ONNELLINEN yhdestä, mutta toisaalta tietää, että onnistuminen on todistetusti ja koetusti mahdollista! Voisiko olla sellainen onni että kakkonen tärppäisi heti ekasta hoidosta..!?!

Tsemppiä kaikille hoidon eri vaiheissa oleville edelleen!
 
Jeee, plussa-aalto on täällä, kyllä kaksi plussaa jo sen tekee! Onnea Henille!

Linda76: Olen samoissa tunnelmissa kuin sinä. Olen suunnattoman onnellinen tuosta ensimmäisestä lottovoitosta ja välillä meinaa usko loppua että voiko sitä lottovoittoa toisen kerran saada ja etenkin ensimmäisestä hoidosta. Saa nähdä miten käy.

Tsemppiä kaikille piikittäjille ja piinailijoille!

Saara ja Huuru-Martti pp 9
 
Mulle ei kans ole sanottu mitään kellonaikaa milloin piikittää. Pistin viimeksi kello 18 aikaan, ja teen nyt samoin. On kyllä vieläkin kökkö olo. Ja maha tuntuu raskaalta kantaa. Vaikka eihän nyt voi olla niin, että puregon yhdessä päivässä niin paljon saisi aikaiseksi että heti tulisi tuntemuksia? Mulla on ohjeena vielä tänään laittaa se 300 ja sitten sen jälkeen aina 200.

Mulla olisi ensi viikon ma hammaslääkäri, jossa pitäisi puuduttaa. Taidan kyllä perua sen jos vielä silloinkin on näin huono olo. Tiedän varmuudella että stressaan hampiaikaa etukäteen (minulla on kammo) ja sitten kun on nämä hoidotkin ja kaikki. Niin että varmaan minä perun sen ajan.

Piiuli varmaan sitä pitää miettiä oman jaksamisen ja tuntemusten mukaan, miten paljon pystyy nostamaan. Kannattaa vältellä jos vaan mahdollista. Ymmärrän kyllä jos töihin kuuluu, niin voi olla hankalaa, mutta kuitenkin.

Cateye
Niin me tosiaan taidetaan olla samoilla ajoilla ja sullakin tuhdit määrät. Oliko sulla huono saalis viimeksi niin kuin minullakin?
 
mui mui mui B) täällä taas pitästä aikaa ja nyt toviksi jäämässäkin palstaileen =)
Tänään VIHDOIN JA VIIMEIN alkoi menkat ja pääsin aloittaan synarelan sumuttelun. Soitin polille ja maanantaina olis jo lääkäriin aika ultrausta varten. Sit vissiin alkais pistelyt ja aloitusannos olis muikean huikeat 300 yks puregonia...nyt siis todellakin naiset TOIVOTAAN JA MELKEIN JO RUKOILLAANKIN et tuloksia tulis ja ainakin ne vaadittavat 3 munista et päästäis punktioon asti tällä kertaa :whistle:

ONNEA IHAN HURJASTI PLUSSANNEILLE :flower: :heart:

plastex, voi kun olis voitu olla samaan aikaan kituilemas tääl hoitojen tuomia tuskia ;) mut luultavamminkin olen siel tammikuun touhuis meikäläisen tuuril :p meilläkin on ulkomaan reissu tulos ja sit täs odotetaan jo nyt kuin kuuta nousevaa. tulee kyl tarpeeseen synkkään talveen ja stressin keskelle.
 
Iso KIITOS onnitteluistanne!! :flower: :hug:

Laitan tähän vielä muutamalla sanalla mun oireista ennen testiä:
pp1-2 oli pahoinvointia,
pp3 alkoi "vatsalihas"kipu, vihlailu mahassa sillon tällön esim.yskiessä
pp6 alkoi alaselkäkipu ja aaltoilevasti tuntuva menkkakipu sekä väsymys

Mä niin niin kovasti toivon, että te muutkin plussaatte :heart:
 
Cateye ja Minska :wave: täälläkin tarkoitus päästä puntioon samalla viikolla kuin tekin, vko 49! Eli aika pian...'
Sannis mä muistan sut jostain, mut miksen nyt saa päähäni mistä?? Meidän poika syntyi 12/07 pitkän yrityksen jälkeen, niiku tuos aiemmin kerroinki, tosin pelkkien clomien ja terojen avustuksella.Eli en palstaillu silloin ainakaan inssi-puolella...mutta, entäs jossain plussanneissa..?Olitkohan siellä niihin aikoihin kun odotit..

Hei, ja nyt vasta lueskelin HENI, ONNEA!! :heart: :heart: Voin kuvitella mikä valtava tunne!!Kerrassaan mahtavaa!

Kyllä tässä nyt kuulkaas naiset ihan selvä plussa-puhuri alkoi puhaltaa!!Täällä kannattaa siis olla =) Kukas seuraavana pääsee testailemaan?!?!

Omaa: KYSYMYS? Pistin eilen ekan Gonal-F 225 annoksen, ja ihmeellisiä vihlontoja nyt jo tuolla alamahalla!ja lähinnä keskella tuntuu...Pistän n.klo21 seuraavan, ja aika oli tuon kanssa kuulemma tarkka. Muutaman kerran voi poiketa jos ei onnaa tuohon aikaan.. Voiko tosiaan tuntua jotain jo näin pian??? Vai onnko tuo annos mulla julmetun iso...Kertokaa joku joka tietää/käyttänyt samaista piikkiä :ashamed:
 
~~~~2009 loppuvuoden toiveikkaat yrittäjät~~~~




perjantai 20.11. VKO 47



pirpana74 1.IVF:n 2.PAS, siirto 10.11. PP10

SaaraX 2.IVF:n PAS, siirto 10.11. PP10

Äititär 1.IVF, siirto 12.11. PP8

dreamer78 2. ICSI, siirto 13.11. PP7

Kifa 1. ICSI, punktio 11.11., siirto 13.11. PP7

Helmiina78 1. IVF 2.PAS, siirto 13.11. PP7

Sebu08 3. IVF, punktio 11.11., siirto 16.11. PP4

Memma77 PAS, siirto 18.11. PP2

Piiuli-74 1.ICSI, punktio 16.11., siirto 18.11. PP2

lillimyy, 1.IVF, siirto 19.11. PP1

Haalistunut , 1. IVF 1. PAS, siirto 20.11. PP0

ripperi77 1. IVF, vko 48

Linda76 3.IVF, vko48

Firefox 2.IVF 3.PAS, vko48

Toivorikas 2. IVF, punktio 24.11.,siirto 27.11.

Minska 2.ICSI, vko49

Sarma 2.ICSI

Cateye 2.ICSI, vko 49

turilainen 2.IVF marraskuussa

sartsa-70 ICSI vk 47-48

Sannis-75 1. IVF 1.PAS

katjuzka 1. IVF/ICSI, vko49

Pirppa75 2. IVF

Plastex 2.IVF, tammikuussa?

shenda81 2.IVF tammikuussa?, tutkimukset meneillään?



~~~~~~~~ PLUSSAT ~~~~~~~~



:heart: Kristiina76 5.IVF, siirto 4.11.

:heart: Heni 2. IVF siirto 6.11.



:flower: myöhemmin onnistuvat :flower:

Amelie80 2.ICSI vko 48, siirto 6.11.

Pelkkää kriisiä 1. IVF, siirto 2.11.




 
ONNEA Heni!!! :heart: :heart: Mahtavaa! ihan uskomaton tarina sulla - voi kun itselle kävis samoin... mut ei.. en mä vaan voi olla testaamatta, kun vielä KUVITTELEN kaikkia raskausoireita, että NYT tää on sitä ja NYT se varmaan näkyy jo testissä. :ashamed:


(.) ... en sano omasta tilastani juuta enkä jaata... mitään "varmoja" merkkejä ei oo. jotenkin hajut kyllä tulee nenään jotenkin voimakkaammin, mutta voin kyllä kuvitellakin. ja etova olo aiheuttaa sen ettei tee mieli syödä mitään... no, sitä nyt on ollut ennenkin luteaalivaiheessa. rinnat on kipeät, varsinkin sivuilta. no, sitä ne on ollut ennekin. ja päältäkin... toista nänniä vähän vihlaisi aamupäivällä, kun tuli vilunväre... mitäs muuta? menkkamainen kolotus tuolla alhaalla. ja repäisykipuja yhtäkkisissä liikkeissä, mutta niitäkin on ollut aina oviksen jälkeen. ja nyt varsinkin kun munasarjat on niin turvonnut.
BLÄÄH. B)
 
Mahtavaa, Heni! Onnea plussasta! :flower:
Täällä ollaan Dreamer ihan samoissa tunnelmissa. Epätoivoa pukkaa ja tänään oon ollut ihan varma negasta. Tuntuu, että rinnat ei oo ollu tänään niin arat kuin eilen. Lämmötkin tuntuvat laskeneet kun eilen vielä iho helotti kuumana. Argh.
Miten teillä plussanneilla? Oletteko seuranneet lämpöjä?
Ihan tyhmää seurata näitä oireita kun ei siitä kuitenkaan ole mitään hyötyä, yhtä hyvin kaikki tuntemukset voi johtua lugeista tai olla kuviteltuja... Mutta minkäs sitä itselleen voi, hermoheikko kun olen... :ashamed:
Onneksi töissä saa ajatukset vähän muualle kehontuntemusten seuraamisesta.
Tsemppiä piinailuun ja muniksia kasvatteleville! :)
 
Pitää vielä mainita tosta rintojen arkuudesta sen verran, että mulla oli tästä plussasta rinnat ihan kosketusarat mutta se loppui jokunen pvä ennen testiä. Esikoisesta mulla ei ollut rinnat yhtään päivää arat koko odotusaikana eikä rinnat kasvaneet milliäkään ennekuin maidon noustessa rintoihin sit synnytettyäni :)
 

Yhteistyössä