lonkkamurtuma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lonkkamurtuma ei parane itsekseen, ja se on niin kipeä että sille jalalle ei voi varata eikä muutenkaan kääntyä. Et voi olla huomaamatta, jos sulla on lonkka murtunut.
 
eiih siis juu minulta murtui muutama vuosi sitten koko systeemi, taisin olla pikkaisen epäselvä. Siis tarkoitin että ne joilta on lonkka murtunut, niin onko se särkenyt luun paranemisen jälkeen vielä kauan?
 

Yhteistyössä