Kinkku kipee

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanilja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vanilja

Vieras
Heips! Kaaduin hurjan ilmalennon rappusilla 2 viikkoa sitten ja lonkka on edelleen kipeä. Aluksi oli koko lihaksisto ihan kipeä, mutta lihaskivut ovat menneet, mutta lonkka jäi kipeäksi. Niin missä vaiheessa sitä kantsii näyttää lääkärille vai meneeks silti itsekseen ohi vai onko alistuttava siihen, että lopun ikää on lonkka pipi?
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä