Liukuesteet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onja

Tunnettu jäsen
12.04.2012
2 785
596
113
Länsi-Sipoo
Moniko vielä taiteilee liukkailla kengillä liukkaalla jäällä?
Eilen meni naapurin rouvalta lonkka. Ei murtunut onneksi pahasti, mutta jokin halkeama tuli joka ankkuroi rouvan pitkäksi aikaa kotiin.
Tänään meni tutulta ranne. Niks naks.
Kolmatta talvea menen nastoilla, eikä pyllähdyksiä ole tullut.
 
Joo, moni tuntuu kulkevan mieluummin ilman nastoja.
Itselläni ei ole mahdollisuutta jäädä kodin vangiksi, joten nastat on alla liukkailla. Typeryyttä jättää ostamatta 5-6 euron suojaa.
 
Nastakengät näillä keleillä ehdotonta kamaa.
Joskus 5 vuotta sitten olen viimeksi liukastunut, kun koirat juoksivat minun selän takaa ja jalat vaan lähti alta ilman, että pystyin tekemään asialle yhtään mitään.
 
Nyt ei kannata edes pikapissatuksia tehdä missään crockseissa, vaan ihan pikapikajutuillekin nastakengät jalkaan.
 

Yhteistyössä