Moniko vielä taiteilee liukkailla kengillä liukkaalla jäällä?
Eilen meni naapurin rouvalta lonkka. Ei murtunut onneksi pahasti, mutta jokin halkeama tuli joka ankkuroi rouvan pitkäksi aikaa kotiin.
Tänään meni tutulta ranne. Niks naks.
Kolmatta talvea menen nastoilla, eikä pyllähdyksiä ole tullut.
Eilen meni naapurin rouvalta lonkka. Ei murtunut onneksi pahasti, mutta jokin halkeama tuli joka ankkuroi rouvan pitkäksi aikaa kotiin.
Tänään meni tutulta ranne. Niks naks.
Kolmatta talvea menen nastoilla, eikä pyllähdyksiä ole tullut.