Oli sitten appiukko tippunut katolta =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja jaahas:
jos on ilman turvaköyttä sinne mennyt heilumaan niin ihan oma vika on. Pitäis vaan myös pistää maksamaan hoidot omasta pussista, ettei muiden tarvitsis maksaa toisten idioottimaisuudesta.
Tänään just näin yhden äijän heilumassa ja liukastelemassa ilman mitään suojavarustusta katolla...nuija!

No tällä sun logiikalla lähes kaikki verovaroista maksettavat hoidot tulisikin maksaa itse. Ei viittis nyt alkaa tähän...

No ei todellakaan! Ainahan vahinkoja sattuu, voihan siellä katolla sattua mitä vaan vaikka köysi olisikin. Mutta pitäähän se tajuta ettei sinne katolle mennä ilman köyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
jos on ilman turvaköyttä sinne mennyt heilumaan niin ihan oma vika on. Pitäis vaan myös pistää maksamaan hoidot omasta pussista, ettei muiden tarvitsis maksaa toisten idioottimaisuudesta.
Tänään just näin yhden äijän heilumassa ja liukastelemassa ilman mitään suojavarustusta katolla...nuija!

Eiköhän tuo ihan omasta pussistaan hoitonsa maksa.

Siis meni yksityiseen sairaalaan? Jos näin on, ei mulla mitään valitettavaa sen enempää.

Älä vaan jää suojatielläkään auton alle. Sillä eihän sun olis ollu pakko siellä kävellä, en mä haluu maksella sun hoitokuluja.

Ja pöh! Autoilijahan sen maksaa, mitäs pirulainen ajoi päälle... =)

Yhteistyössä