Alkuperäinen kirjoittaja *siri*:
En alkaisi edes seurustelemaan, puhumattakaan sänkyyn menosta tai yhteen muuttamisesta, niin persaukisen miehen kanssa, joka ei pysty ostamaan edes uutta sänkyä (ale tarjouksessa halvimmillaan 160 euroa!). Pieni investointi isoon asiaan.

Niin, tosiaan... jokaisen seurustelun alkaessa uusi sänky vaan kehään.
En minäkään ole heittänyt pois sänkyä jossa nukuimme ex mieheni kanssa kunnes hän muutti pois. Se on aivan yhtä lailla minun sänky kuin aikoinaan meidän. Tai nythän se siis on minun. En uneksi hänestä, enkä muistele häntä.
Ehkäpä jos joskus tulevaisuudessa muuttaisin jonkun uuden miehen kanssa yhteen, ehkäpä me ostettaisi uusi yhteinen sänky. Se joka ei tähän sänkyyn suostu yöpymään, pysyköön sitten muualla. It's so simple. Ja toisinpäin, jos yövyn jonkun miehen bunkassa en ala vaatimaan takuita ettei hänen ex muijat ole siinä nukkuneet.
160 euroa sängystä?! Kukin makaa niinkuin tykkää. Meidän sänky maksoi kymmenkertaisesti, mutta se onkin tarkoitettu kestämään kauemmin kuin nuo askon laverit. Sellainen kesti mulla sinkkuna kuusi vuotta. Jo oli löpsähtänyt. Tämä on ollut nyt saman verran minulla JA isolla miehellä, eikä ole väsähtänyt lainkaan. Takuutakin on jäljellä. Mainostamaan en ala, mutta suosittelen silti.