lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

juppihippipunkkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:59 Juuli kirjoitti:
Vaaka näytti aamulla 76,4 eli viikon pudotus hurjat 700g..

No, hitaasti mutta varmasti? mennään alaspäin.

Oon kieltämättä ollut aika relana tämän viikon, kyseessä taitaa olla enemmänkin elämäntaparemontti takaisin ennen raskautta olleisiin tapoihin, kun varsinainen dieetti. Tuntuu hyvältä tämäkin.

Oliko joku kiinnostunut jonkinlaisesta puhdistautumisesta? Mikäköhän olisi paras? Itse en lähde kovin pitkään paastoon, vaikka olisi kai tehokkain elimistön puhdistustapa.

Entä käyttääkö joku ketjulainen tonalinia? Ajattelin ehkä kokeillla onko humpuukia vai ei.

Heipat taas ensi kertaan.
Enpä huomannut tätä.. Minä käytän Tonalinia. Olen käyttänyt jo yli vuoden ajan, mutta en laihdutustuotteena vaan lihashuoltoon. Mulla kun tuppaa lihakset kovin kipeytymään ja särkevät myös, varsinkin jalkapallopelin ja pidemmän lenkin jälkeen. Erityisesti kipeytyvät säären lihakset.

Tonalin helpottaa lihaskipuja huomattavasti. Kiinteytymisestä on vaikea sanoa onko Tonalinin ansioita vai ei, koska olen samalla liikkunut aktiivisesti ja harjoittanut lihaskuntoa säännöllisesti kolme tuntia viikossa. Kiinteytynyt olen, vaatekoko on vuodessa pienentynyt kahdella vaikka vaaka ei suuren suurta pudotusta näytäkään.

Enpä usko, että mitään itsestään laihduttavaa tuotetta on olemassakaan; Jos sellainen olisi, ei ylipainoisia taitaisi olla ollenkaan.<br><br>
 
Vaatii järjestelmä näköjään kirjautumisen ja tunnuksen rekisteröinnin ennen kuin pääsee jatkamaan.

Kiitokset Äidille, joka antoi vinkkejä. Kun tarkemmin muistelen, olemme kai kerran saaneet lapsen syömään lettuja eli pitää kokeilla uudelleen miltä makeat letut tuntuisivat. Eilen kävi sellainen ihme, että uusi ruokalaji upposi heti suoraan! Ehkä syy oli tutussa muodossa. Lapsi veti paistettuja silakoita 4 kpl. Olin ihan ihmeissäni. Mutta sitä se voi teettää.. Ehkä joskus toistekin meillä paistetaan silakoita. Tosin tuntuu että oli kala mitä tahansa niin sitä menee hyvin.

Mutta piti päästä hehkuttamaan, tänään aamulla oli paino 73,9 kg eli samalla kilolla olen viimeksi ollut ennen esikoisen syntymää! BMIkin tippui jo alle 24!! Tällä viikolla ei kyllä ole päässyt lenkkeilemään mutta jos saisi viikonloppuna oikein tsempattua niin ehkä virallisena punnituspäivänä olis myös paino mieluummin tätäkin aamua vähäisempi.

Kesän lomista ei vielä ole harmainta hajuakaan, onko niitä ja jos on niin milloin. Viimeistään elokuussa. Joten on tässä nyt vähän vielä aikaa tsempata.
 
piti rekeiteröityä tänne et voi jatkaa kirjoittelua.. mutta melko outoa se että, mun nimimerkkini näkyy ainakin mulle niin, et jos klikkaan aiemmin rekisteröimättömänä kirjoitetusta tuota solaris kohtaa, tulee esiin sähköpostiosoite jota en oo ikuna ennen nähnyt! :eek:
mutta asiaan, hyvin on menny. ei tosin tunnu yhtään et paino olis tippunu, siis ihan alusta astikaan. tylsää.. huomenna lähdetään tyttöporukalla (siis ämmät) mökille ilman lapsia. siellä on herkkuja joka varpaalle tarjolla, mut en meinaa sortua, muutaman light siiderin otan matkaan jos tuleekin päähän pisto et on saatava nuppi sekaisin. (onneks se käy ihan ehkä kahdella sidukalla kätevästi kun melkein 2v on ollu alkoholitta..)
maha-makkarasta tosin huomaa et kun makaa selällää, niin se menee ihan kurtulleen, eli iho on löysemmällä, yök. onpas oiiken hyvä itsetunto taas päällä. no tähtäilen sit syksyyn, et saa juosta lasten kanssa niin ettei ympärillä hylly enää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä2:
Voisin ryhtyä yhtä hulluun hommaan. Yleisestihän tiedetään että ainakin vuosi menisi tuollaisen 10kg:n kanssa. Mutta olen myös niin kyllästynyt näihin ylikiloihin. Mä olen vain lievästi ylipainoinen mutta silti reilusti se 10kg liikaa.
Mitä keinoja aiot käyttää? Älä nyt ihan syömättömäksi ryhdy kumminkaan!?
höpö höpö, sun vuotesi kanssa. Ei 10 kg:n laihdutus vaadi vuotta. Mä laihduin puolessa vuodessa reippaasti toistakymmentä kiloa. Lisäsin vain vähän liikuntaa ja katsoin mitä suuhuni laitan (vaikka silti joka päivä söin jotain herkkuja....)

Asennetta kehiin ja todellista tahtoa, ei painon pudotus mikään ikuisuusprojekti tarvii olla...
 
Olen ollut reissussa ja välillä nettipimennossa. Ja täytyy myöntää, että painonpudotus junnaa nyt paikoillaan :| Paino sama kuin melkein pari viikkoa sitten.. Nyt kun pääsee taas normaaleihin rutiineihin voi alkaa tsemppaamaan uudestaan. Jotkut kesävaatteet joita käytin ennen raskautta mahtuvat taas päälle, joten kiinteytynyt olen vaikka painossa ei näy.

Ja kiitos juppihippipunkkarille tonalininfosta! Täytyy kokeilla. Itse käyn salilla vain kerran pari viikossa, mutta liikun muuten paljon, lähinnä pitkiä vaunulenkkejä, 2h nurmikonleikkuuta kerrallaan ja muuta raskasta pihahommaa. Ehkä se tonalin vauhdittaisi kiinteytymistä.

Pisteitä kaikille joilla paino on tippunut. Hienoa!
 
Tänä aamuna oli 74,9 kg. Eli viime viikon alimmasta olis tullut lisää 1,5 kg. Masentavaa.. No jos ensi viikolla aloittaisi sen nutrilettikuurin, jonka nyt on hankkinut.
Välillä jo mahtui 34 vaatteet päälle, tosin nitisten mutta kuitenkin.

Ehkä ei olis pitänyt siihen eiliseen lasagneen laittaa puolen litran kermapurkkia. Syötiin se miehen kanssa kahden..

Ehkä se painon pudottaminen olisi helpompaa, jos siihen keskittyisi. :p
Huomenna työporukan kanssa syömään. Ehkä keskiviikkona sitten..?
 
Täällä painoa kertyi vaakaan juuri 86,4 kg, että olisko aamupaino sitten voinut olla jo jopa 86 kg. =) Piti aamulla mennä vaa'alle, mutta kun ajattelin, etten nyt ihan alvariinsa siellä enää juoksis... en sit tosiaan muistanut, että tää päivä oli just se, kun sinne piti mennä. :whistle:
Mutta tällästä täällä. Pitkä polkupyörä reisu vedettiin äsken, että kai siitäkin taas apuja oli...
 
tänä aamuna oli painoa puoli kiloa vähemmän, kuin eilen. Saas nähdä mikä on huominen tilanne. :ashamed: Eipä tunnu kovin hyvin tämä menvän maanantaisin. Ehkä pitäis vaihtaa sovinnolla punnituspäiväksi tiistai..
 
Kirjotelkaas tänne nyt muutenkin kuin maanantaisin!
Tsemppihän on hirmu tärkeetä laihdutuksessa! =)
Mie en oikein tiedä, itkeekö ai nauraako, kun toi paino seilaa 86 ja 88 välillä jatkuvasti. Eilen salilta tullessani vaaka näytti taas 86,4 kg vaikka just oli 88 kg. Noh... on sekin jo 5 kg vähempi, kun lähtöpaino. Mikäs oli muuten meitin takaraja tälle 7 viikolle ja 10 kilolle? Mulla se ei kyllä onnistu... Tuo salilla käynti kun ei sillain räjähdysmäisesti pudota tuota painoa...
 
73,6 kg painoa aamulla ja BMI oli 23,8! Kilo pois edellisen viikon lukemista.

On ollut taas vähän kiirettä töissä, työmatkoineen yli 12 h päiviä. Mutta perjantaina oli hyviä uutisia sen verran, että mahdollisesti saisin tänä vuonna lomat pidettyä! Nyt pitää vain pusertaa vielä se pari viikkoa - kuukausi että siitä pääsisi nauttiman.

Nutrilettikin tuli aloitettua. Siinä on niin paljon syötävää, ettei kaikkea ehdi päivän aikana! Hyvä kun edes puolet ehtii syödä. No jos tänään työpäivän aikana ehtis syömään kaiken. :p
 
83.7
ohooh, eiks tässä ole viel kaksi viikkoa aikaa pudotella painoa niin sitten on alusta se 7viikkoa täynnä. yritin ainakin niin laskeskella silloin et juhannus olis sit se mihin "loppuu". mut eihän diettiä kannata lopettaa, varsinkin kun on tuota pudotettavaa.. mulla varmaan viime viikon tulosta paransi se et on pitänyt juosta ympäri kyliä kun on uimakoulua ja kesäleikkikenttää minne pitää muksuja roudata.

ihme että se paino vaan tippuu? ollaan monena päivänä toinen ruoka grillattu, ja minäkin olen syönyt mm. bratwurstia, broiskun siipiä.. mutta toki niin että vähempi noita ihra-herkkuja (ihan vain mauksi) ja sit grillattuja kasviksia enemmän, siis kauhee kasa! =)

kaikille kauheasti tsemppiä, ja onnittelut hävitetyistä kiloista!
 
73 kiloo näytti vaaka aamulla eli se oli taas puol kiloo vähemmän kun viimeks. Mäki oon miettiny sitä Nutrilettia josko sais sen alotettua, jossain vaiheessa ainaki joo. Kaikille vaan voimia urakkaan!!
 
Oliskohan syy niiden repsahdusten. :ashamed:
Tänään illalla punnittuna paino oli 86 kg ja heitin siinä sit hikilenkin päälle, kun tuntuu, et ei paino olleskaan putoa. Tunnin lenkki 140-150 sykkeillä. Lähti siinä 600 kaloria. =) kerrohan taas solaris, että millä sä pudotat? Sulla on hyvä vauhti päällä! B) Onx sulla jotain kikkoja vaiko ihan liikkumalla ja ruokia tarkkailemalla? Paljonko sulla on tavoite? Ja mitäs olitkaan pitkä? Mulla pituutta on 176 cm ja painoa tosiaan vieläkin tuo 86 kg. 10 kg tahtoisin vielä pois niin olisin aika tyytyväinen...ja kilojakin tärkeämpää olis saada tää massu pois!
 
eipä mulla sen ihmeempiä konsteja ole kuin kasviksia napaan älyttömästi. syön aamu, väli ja iltapalaksi näkkärin (joskus jää näistä joku ottamatta, kun on menoa tai tiedossa että seuraava ruoka ei ole kevyttä.) täytyy todeta et kasviksilla ei ilmeisesti pääse ainakaan lihomaan, koska niitä syön aivan kauheesti. esim. puolikas kesäkurpitsa, maissi ja paprika grillattuna-ähky tulee! mutta ehkä tärkein on et mitään herkkua en tunge suuhun, koska sokeririippuvuudesta on nyt päästy. edes light juomia en harrasta kun ne maistuu makealle.

liikkuminen on 2päivää 45min kuntopyörää hiki hatussa ja sit välipäivä. ja siihen päälle normaalit pyöräilyt/kävelyt lasten kanssa.

tuota pituuttahan mulle on siunattu hurjat 161(jos oikein venytän...) joten makkaraa löytyy. mä olen aina ollut pyöreä, ja mulle alle70, että alkais kutosella jatkuvasti olis jo "laiha" ja siihen olen ollut tyytyväinen. näillä eväillä eteenpäin. =)
 
Jesh, tänään oli taas vähemmän painoa kuin eilen, vaikka en lenkille ehtinytkään. Olet Rakkapanuu nähtävästi saman mittainen. Voin kyllä kertoa, että tiukassa on ollut tuosta 74 kg:sta alaspäin pääseminen. Mietin jo, että olisiko tässä ollut raskaana kun myöhässä olleiden menkkojen jälkeen on hiuksia alkanut lähteä samaan tyyliin kun toisen synnytyksen jälkeen. Ja suunnilleen samalla aikataululla, kuin silloinkin.

Onko kellään kokemusta näistä uudemman mallisista sykemittareista? Mulla tais olla joku m5, varmaan 10v vanha ja siihen kova lähetinvyö. Patterit on kuitenkin loppu molemmista ja uus patteristo maksais saman kuin uusi vastaava mittari.

Mikä olis hyvä juoksuun ja pyöräilyyn? Siinä pitää vähintään olla intervalliharjoitusohjelma eli kiinteäaikainen toistuva hälyytys tai valmis ohjelma.
 
Pitihän se tänäänkin hypätä vaakaan ja todeta, että kilo enämpi, kun eilen... miten voi paino pomppia näin? :headwall:
Ja miks se ei putoo niin, kun mie tahtoisin? Olen jättänyt kans kaikki herkut pois... hiilareita koitan välttää mahd. pitkälle ja ruokalista koostuu melkein kokonaan kalasta, kanasta ja kasviksista. Vettä paljon ja välillä jugurttia tai hedelmiä... Liikun mielestäni suht paljon. Käyn salilla 2-3 krt/viikko ja lenkillä koitan käydä 2 krt/viikko. Salilla olen aina tunnin kerralla ja sykemittarin mukaan kulutus olis välillä siellä jopa päälle 500 kalorin. Lenkillä paahdan aina tunnin putkeen ja siellä kaloreita palaa lähes 600. Mutta paino ei tipu... mitä mie teen väärin?!?!? :headwall:
Luovutan kohta koko touhun ja alan vetään ruokaa nassuun taas samaa tahtia kuin ennenkin!!! |O
 
rakkapanuu ei luovuta! asiahan on just niin että tuo salihomma kasvattaa lihaksia, joten sä varmaan pienennyt fyysiseti, mutta kun lihas painaa enemmän ku läski, niin vaaka ei sitä näytä? tuntuuko joku ennen tiukka vaate nyt paremmalta? ja sit toinen juttu et lihas levossakin kuluttaa enemmän energiaa kun läski, joten energian kulutuskin kasvaa kun lihakset kasvaa. parasta laihtumistahan se on kun on kapea ja tiukka. mä olen tälläinen paljon kaventunut mutta löysä hyllyvä, ikuinen läskivyölaukun kantaja tyyppiä.. mutta ehkä joskus sit sitä tiukkuutta.. nyt ei oo aikaa salille, ja ei sellainen kiinosta.

muttapa, asiani oli että luovuta et!
 
Alkuperäinen kirjoittaja solaris1:
rakkapanuu ei luovuta! asiahan on just niin että tuo salihomma kasvattaa lihaksia, joten sä varmaan pienennyt fyysiseti, mutta kun lihas painaa enemmän ku läski, niin vaaka ei sitä näytä? tuntuuko joku ennen tiukka vaate nyt paremmalta? ja sit toinen juttu et lihas levossakin kuluttaa enemmän energiaa kun läski, joten energian kulutuskin kasvaa kun lihakset kasvaa. parasta laihtumistahan se on kun on kapea ja tiukka. mä olen tälläinen paljon kaventunut mutta löysä hyllyvä, ikuinen läskivyölaukun kantaja tyyppiä.. mutta ehkä joskus sit sitä tiukkuutta.. nyt ei oo aikaa salille, ja ei sellainen kiinosta.

muttapa, asiani oli että luovuta et!
No joo... Oonhan mie huomannut, että sellaiset vaatteet, jotka vielä hetki sitten soi päällä, istuu nyt paremmin ja tyköistuvat t-paidat, joita tykkään käyttää, eivät näytä enää päälläni niin kamalilta. Mutta, mutta... mä oon jäänyt nyt jotenkin vaan junnan tuon vaa'an kyttäämiseen ... Argh! Mix tää on niin vaikeeta!?!? Kumpa 10 kiloo lähtis nyt nopsaan ja sit vois keskittyä pitää ne kilot poissa. Vaikka onhan tuo pudottamani 6-7 kiloakin jo ihan hyvin, mutta nälkä kasvaa syödessä... :whistle:
Okei...mä koitan tän viikon kestää ja jos vaaka ei oo yhtään laskenut lukemiaan viikonlopun jälkeen niin mie repeen! :/


 
Mutta näyttää se nutriletti toimivan. Parissa päivässä on taas kilo poissa. Eli 72,6 kg oli tänä aamuna. Puoletoista viikon takaiseen on siis kaks kiloa poissa. Kello vaan pyörii ranteessa. Saas nähdä mikä on tilanne, kun kuuri loppuu. No maanantaina on sitten virallinen punnitus ja nähdään oliko tuolla mitään merkitystä.

Kun miettii, että onko se järkevää tai kallista niin tuleehan työpaikkasyömisellekin hintaa. Niin joo, ainoastaan ikävänä puolena on se että kaipaan ihan hirveästi aamuista kaurapuuroa. Suklaatökötit kun ei ole muutenkaan mitään herkkua.
 
Nutriletteja meinaan! Musta ne on niin kauheita, että en saa niitä kurkusta alas. Pari kertaa oon kokeillut ja molemmilla kerroilla loppunut lyhyeen... mieluummin oon syömättä kokonaan...
Onko sulla Hexa joku tehostarttipaketti vai mikä?
 
Joo, Rakkapanuu, se on se tehostartti. Ihmetyttää tosiaan siinä paketissa oleva runsas makean määrä. Ehkä joku liisteri on mahdollista tehdä makuaineella kyllästyttäväksi. Siis.. Kylläistyttäväksi. Ainakin kyllästettäväksi osaavat tehdä.

Tänään piti mennä moottorivoimin töihin ja huomenna toivottavasti saisin sitten uuden sykemittarin, illalla sitten lenkille?
 
Tänne ei kuulu kummempia. Paino oli maanantaina 75,5kg, eli laskussa taas. Jippii!
Monet teistä osoittaa todellista itsehillintää nutriletteillä ja makean pois jättämisellä. Hienoa!! Laittaisin taputtavan hymiön, jos olisi :)

Mulla on jäännyt makea pois vähän kuin itsestään. Ei tee oikein mieli, vaikka en ole vakaasti päättänyt ettei mitään makeaa saa syödä. Tarkoitus on ollut pitää yksi päivä viikossa suht vapaata syömisen suhteen, mutta normisyömisillä on nekin enimmäkseen mennyt. Hikiliikkuminen edelleen 3-4krt/vko.

Mun suurin ongelma on syömättömyys alkupäivästä. Oon aina ollut huono syömään aamuisin ja lounaskin jää nykyään lapsen kanssa touhutessa helposti väliin. Koko päivänä saattaa mennä ainoastaan nesteitä ja hedelmiä ja vihanneksia. Ruokaa syön usein vasta 17-18 aikoihin kun mies tulee töistä. Silloin on vihdoinkin nälkä.
Tämä systeemi ei kuitenkaan laihdutuksen kannalta ole hyvä, eikä muutenkaan. Pakko tsempata, että syö jotain aamulla ja lounaaksi.

Nyt kun oli helteet oli erityisen ikävä syödä. Aina on ollut niin, että kesäisin mun paino laskee automaattisesti muutaman kilon ja ne tulee syksyn ja talven aikana takaisin. Ootteko muut huomanneet samalaista?

 

Yhteistyössä