lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

En jaksa maanataille odottaa...toivotaan, että tämä ei nyt ole väliaikaista, mutta nyt paino on pysynyt jokusen päivän 84 kilossa... Voisinkohan jo sanoa laihtuneeni 9 kiloa?! Ihanaa! Vielä on kyllä matkaakin... 8-10 kiloa aion saada vielä pois... Mutta ehkä olenkin tavoitteessani jo aiemmin kuin alussa tässä ketjussa luulin... Vaikka eihän se tähän vauhtiin enää varmaan jatkossa putoa...
 
Loistava Rakkapanuu! Tuo kuulostaa tosi hyvältä.

Mullakin on paino pysynyt siinä 72,6 kg:ssa vaikka normaali syöminen on taas alkanut ja puolikas nutrilettipaketista odottaa ens viikkoa.

PC linkki pitäis saada vain sykemittariin toimimaan jotta sais analysoitua harjoituksensa. :) Uus sykemittari on tosi hieno! Tosin en vielä onnistunut kalibroimaan juoksuyksikköä kun pikkuneiti karkasi vaunuistaan urheilukentän laidalta vaikka olin köyttänyt hänet niihin kiinni. Ei se lapsi taida enää niin pieni olla että pysyis vaunuissa. Taitaa osata jo avata solmut ja lukot.. Jos huomenna vaikka sais sitten paremmalla onnella sen kalibroinnin tehtyä niin tietäis kuinka vaihtelevia lenkkejä tulee juostua.

Mutta tuntuu tää ihmeelliseltä. Ihan kuin käsivarsista olis lähtenyt läskikerros pois. Vatsanahka on vielä vähän löysä mutta kait se siitä supistuu? Tokassa raskaudessa olin kyllä isompi, kuin ekassa ja tietty ekassa oli myös nuorempi mutta ei ihan näin löysänä muistanut vatsanahan olleen tytön jälkeen.

Ainakin 2 vkoa on vielä töitä jäljellä, huonommassa tapauksessa 3 vkoa. Pitää se aika vielä tsempata.
 
Eilen kavereiden kanssa Hookissa Treella syömässä ja tänään kahvipöydässä mustikkapiirakkaa ja jäätelöä. :ashamed: 84 kg vaaka näytti vielä aamulla... mutta en tiedä sit enää ensi viikosta. Tänään olisi tarkoitus lähteä vielä salille tai kävelylle tunniksi... Saa sit ainakin 500 kaloria palamaan. No en mä sit oikein muuta oo tänään syönytkään, kun sitä piirakkaa ja jäätelöä. Pari ruisleivän palasta... Kauhea tsemppi taas päälle... Olisikohan jussiksi jo -10 kg? Tosin mä aloin jo hiukan ennen tätä ketjua sen pudottamisen... olin muistaakseni 3 kg kadottanut ennen tähän ketjuun pomppaamista... Että ihan olen tyytyväinen jo tähänkin, kun housutkin menee paljon sutjakammin jalkaan kuin vielä 2 kuukautta sitten. Mutta koko ajan muistutan itseäni, että vielä on matkaa! Ainakin se 8 kg vielä! tai 10 kg!
Hyviä jatkoja taas kaikille ja tsemppiä ensi viikolle!
Kipasen kai taas huomenissakin täällä... :wave:
 
jaa, tän sivun kun päivitti niin tuli tuohon nuo lainaa nappulatkin.. no aina oppii uutta. :)
82.9 kuvittelin et ei oo tippunu yhtään, mutta onneks on. mullakin on se kymppi rikki jo ekasta punnituksesta (pe), ja sit siitä ma punnituksestakin en enää oo kaukana. mutta edelleen on läski olo, mulla on jännä "tyyli" et kilot ei mua vaivaa kun vaan silloin kun oon dietillä.

eilinen kuntopyöräily oli tosi tukkosta, just pe ku polin ajattelin et onpa helppoa nyt jo, että pitäiskö nostaa vastusta tai polkea pidempään. no katsotaan mille se tänään maistuu, pitäis varmaan venytellä enemmän.

me lähdetään su reissuun viikoksi, yritän olla possuilematta lomallakin, mutta en aio olla super tiukka. loman jälkeen jatkan tätä samaa rataa.. edelleen on kaapissa paljon pientä vaatetta joihin haluaisin mahtua vielä joksus. en välttämättä käyttää enää, mutta ovatpahan siellä siks että saa sit kokeilla. ;)
onnitteluja kaikille joilla on paino tippunu, ja ne joilla junnaa, niin tsemppiä, ei ainakaan kannata lähteä toiseen suuntaan?
 
Virallinen iltapaino eiliselle 84,4 kg. Eilen aamulla en muistanut käydä vaa'alla.
Kova loppukiri tässä vielä ennen juhannusta. 83 oli tavoite jussiksi... mutta eipä taida enää perjantaiksi onnistua. Olen kyllä tähänkin tyytyväinen. Mutta kai me jatketaan ketjua vielä juhannuksen jälkeenkin?!? Mulla pudotettavaa siis aina 76 kiloon saakka ainaskin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rakkapanuu:
Virallinen iltapaino eiliselle 84,4 kg. Eilen aamulla en muistanut käydä vaa'alla.
Kova loppukiri tässä vielä ennen juhannusta. 83 oli tavoite jussiksi... mutta eipä taida enää perjantaiksi onnistua. Olen kyllä tähänkin tyytyväinen. Mutta kai me jatketaan ketjua vielä juhannuksen jälkeenkin?!? Mulla pudotettavaa siis aina 76 kiloon saakka ainaskin...
tottakai! kyllä mulla urakkaa riittää vaikka syksyyn/talveen asti.. plääh. mie ilmoittelen pe aamuna lopputuloksen, koska sit alkaa painaa juhannus ja loma päälle jo niin kovasti et huh huh =)

mulla on lopullinen tavoite se noin 70, eli reilu kymppi lisää. vauhtihan se varmaan hidastuu tässä, mutta pää-asia sit onkin että ei ainakaan nouse, vaikka sitten hitaasti mutta varmasti, toivottavasti.

toivottavasti sit ei tarvii olla heinäkuun alussa ilmoittamassa et: terve lomalla tuli syötyä hyvin paino alkaa jällen 9:llä! |O no ei kai sentään, täytyy pitää suu supussa edelleen.. esikomopuikon ajattelin kyllä ainakin kerran lomalla syödä, siinä on VAAN SATA KALORIA!! :heart: ja eiköhän sillä lähde makean että jäätelön tuska kun ei siihen 7viikkoon ole herkkuihin koskenut. tsemppiä edelleen kaikille!
 
Moro! Maanantaina kävin aamulla vaa'alla ja olin varma, että ei oo paino tippunu ku olin liikkunu vähemmän viikon aikana ku tavallisesti, mutta sitä pudotusta olikin tullu 2kiloo! Eli paino nyt sitten on 71,5kg. Oon yrittäny liikkua 5-6 päivänä viikossa; joogaan, stepperillä poljen tai lenkkeilen. Ja syömisten suhteen sit ollu niin, että sokerin käytön vallan jättäny ja herkkuja en syö oikeestaan yhtään, ruokaa syön vähemmän ja en ota lisää ollenkaan. Ollu jotenki tosi helppoo ja kaikki tuntuu vähän liianki helpolta, toivottavasti ei tuu jossain vaiheessa sit takapakkia...kopkop. Joo ja siihen liikuntaan oon jääny taas koukkuun ja löytäny sen oman urheilevan itseni uudestaan monen vuoden jälkeen. Saa nähdä kuinka ens maanantain punnituksen sit käy kun nyt on tullu syötyä hääkakut sun muut herkut, mut nyt taas linja tiukkenee näiden muutaman löysäily päivän jälkeen... Tsemppiä kovasti kaikille ja iloisia kesäpäiviä!! B)
 
Mulla tää painon lasku on jotenkin niin hidasta.. :|
Neljäsataa grammaa tippunut, paino 75.1.

Oon nyt käynyt aamupäivisin välillä juoksulenkillä lapsen ja koiran kanssa. Ollaan varmaan hilpeä näky, kun paahdetaan menemään vaunujen kanssa, koiran roikkuessa mukana :LOL:
Onneksi poika on onnesta soikeena, kun työnnän vaunut lujaan vauhtiin, päästän irti ja juoksen kiinni uudestaan ja uudestaan. On nimittäin aika mahdotonta juosta niin, et samalla työntää vaunuja koko ajan ja pitää vielä kiinni koiran flexistä.

Mullakin jatkuu ehdottomasti tämä painon lasku ja/tai tarkkailu vielä pitkään. Jatketaan ihmeessä kimpassa!

Oikein ihanaa juhannusta koko poppoolle! Itse aion jotain grillatakin, mahd. kevyesti tietty ;)
 
no niin urakka takana (tältä osin) onnistuneesti! katson päässeeni tavoitteeseen, sillä paino tänä aamuna oli 81.9!!! aloitin 94, ja silloin maanantaina joka sovittiin punnituspäiväksi oli paino 7viikkoa sitten 91.3. huh.. täytyy kyllä myöntää että eilen olisi ollut pyöräilypäivä, ja aloitin "loman" siitä jo etukäteen, saa nähdä miltä tuntuu olla reilu viikko ilman sitä mun rakasta kuntopyörää, se ei onneksi lähde lomalle mukaan. =)
hyvää juhannusta kaikille, ja ensi viikolle tsemppiä, minä tulen sitten taas tänne kunhan palaillaan reissusta.
 
Takana infernaalinen työputki. Nyt vasta ehti vaa'alle. Eli on tämä varmaan ens viikon tulos. Juhannusmässäilyjen jälkeen 73,6 kg eli yllättävän hyvin odotuksiin verrattuna. Toki nutriviikon jälkeen jotain takaisin oletti tulevankin, mutta että ei kaikki. Ja puolet paketista vielä syömäti.

Lomasta ei tietoakaan, joten laihdutus jatkuu.

Hyvää kuuluu muillekin. Toivottavasti jussi ei liikaa repsauttanut!
 
Vaaka näytti tänään kilon vähemmän kun viimeks eli 70,5kg. Luulin, että ois tullu lisää kun liikuin (jälleen) tavallista vähemmän ja tuli kyllä mässättyäkin vähäsen ja ne muutamat juhannus siideritkin tuli juotua... Mutta kai sillä Tonalinillakin on vaikutusta tohon painon tippumiseen ainaki jonkun verran. Jep, nyt niinku tavote painoon olis vielä 6,5 kiloo ja sen jälkeen vielä vois kattella jos pääsis tasan 6kymmppiin, mutta sitten tulevaisuudessa... Tsemiä taas kaikille!!! B) =)
 
Olin ihan varma, että juhannuksen jälkeen paukkuu taas 9 kymppiä rikki, kun tuli vaan syötyä ja löhöttyä 3 päivää. :ashamed: Mutta äsken tuos kävin vaa'alla, eikä se nyt niin pahalta näyttänyt, kun oli 85 mittarissa. Kyllä mä sit varmaan oon saanut sen 8 kiloa ainaskin aika "pysyvästi" pois. Nyt vaan taas tiukasti kiinni urheilusta, jos terveys sallii... sen kertoo huominen lääkäri, mutta toivotaan parasta... :hug:
 
heippa!
ei kai ala hyytyä ketju? mukava kuulla että on alettu selvitä näist juhlista, ilman monen kilon lisäpainoa! :) no, itsellä on nyt ollu 1½viikkoa taukoa hiki-liikunnasta ja kunnon "dietistä". lomalla oli ihanaa, ruoka valmiina kolmesti päivään ja sen sataa sorttia siellä! mutta kai sitä on oppinut syömään jo taas paremmin, painoa oli tullut juhannuksena ja viikon lomareissulla puoli kiloa lisää, eli maanantain punnituksessa 82.2kg. olin yllättynyt että ei sen enempää kuitenkaan, kun tuli hieman luvattua enenmmän herkuteltuakin.
eilen sain sen kuntopyörän taas kaiveltua esille, ja olipa helppoa polkeminen, miehän vaittelinkin tuolla että oli tahmeaa se polkeminen, ja luulin että nyt siitä ei varsinkaan tule mitään. toivotaan että tauko siitä ja dietistä antaa lisävauhtia tälle läskin sulamiselle, tai siis ettei ainakaan se kuuluisa "säästöliekki" ala pukata päälle.
läski olo on edelleen, ja pitää näillä mitoilla kai ollakin.. eli nyt taas itseä niskasta kii ja tiukka linja takas. kertokaahan tuloksia!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hexa:
Rakkapanuu, huolestuttaa, mitä sinulle kuuluu?
Terveys teköö tepposiaan, eikä ole oikein uskaltanut jatkaa normaaliin tapaan... Eilen aamupainoa 85 kg.
Migreeni nostelee päätään kerran tai kaksi kertaa viikossa, niskat ovat aivan jumissa ja ensi viikolla on aika lääkärille, jonka kautta saan lähetteen neurologille... haluavat vielä varmistaa, että oudon oireiluni takana ei ole mitään aivoihin liittyvää häiriötä. Luultavasti ei... Toivotaan parasta! Onneksi loma alkaa maanantaina ja stressi vähän helpottaa...
Tällä hetkellä syön Dolania noihin hartioihin ja niskaan, että edes vähäsen helpottaisi... :/ Ei siis syytä huoleen vielä! :wave: Mutta kiitos huolenpidosta!

Sen sijaan voisin tarvita hyviä neuvoja, jolla saisin vielä 10 kg pois painoa... :whistle:
 
heips! eilen unohdin tänne tulla näpytteleen, mutta vaa'alla kyllä kävin ja se oli vaan hikiset puol kiloo vähemmän kun edellisellä kerralla, eli nyt sit painan 70kg. Elokuun alkuun pitäs saada pois ainaki 5kiloo, ollaan lähdössä etelään ja olis mukava jos sais olla huolettomammin biksut päällä ja ei näyttäs niin läskiltä... Tiukempaa linjaa taas tarvitaan kun selvästi mä ruvennu hieman lepsuileen, en pahasti kuitenkaan, mutta, mutta... tsemit taas kaikille! B)
 
heippa!
dittiviikko jälleen takana, vähän nihkeästi alkoi, lipsumisia tuli useampikin (pahimmat: vajaa riisisuklaa levy, hesen kana hamppu ja suklaa jäätelö).. :ashamed: mutta vaaka se jaksoi yllättää, ja tästä on sitten hyvä jatkaa taas, 81.6, pääsin siis tällä lörppöily-diettiviikollakin jo alle sen mitä alimmillaan ennen juhannusta ja lomaa oli. ihanaa, eipä olis uskonut tosiaan että tää dietti onnistuu niin hyvin. olen kai jo omaksunut jotain uudesta elintavoista. mutta jännä on huomata että todella syömällä laihtuu! siis niin paljon kun minäkin ahdan ihteeni ruokaa, kevyttä ja kasvista niin paino vaan laskee! uskomatonta. toiviottavasti muillakin on hyvä mieli tän laihiksen suhteen?? ja kaikilla jatkuu painon pudotus urakka, mutta näin kesällä ei vaan ehdi koneelle?? :whistle: juu, mutta nyt täytyy ottaa itseään niskasta kii tuon herkuttelun suhteen, sitä kun antaa pikkusormen niin menee mulla ainakin se koko käsi myös.
 
Kivaa kuulla, että muillakin elämä jatkuu kevyenä. No tänä aamuna oli 73.0 kun takana oli mökkiloma ja armotonta syömistä monta kertaa päivässä. Lenkille kyllä mieli tekee, jos vain aukko olis pilvissä niin radalle lähisi tämä eukko hetkesä. Hitaasti hyvä tulee.. :) Vaikka ei ihan lomalle nyt painoa saa tippumaankaan sitä 10 kg:tä. Loma kun tais alkaa jo.
 
Täällä ollaan tosissaan nyt lomalla vihdosta viimen... En siis niin tarkaan ole katsonut mitä suuhuni laitan, enkä ole ihan täysillä ehtinyt liikkumaankaan. Paino jumittaa 84 kg:ssa. Olen kyllä siihenkin jo tyytyväinen, mutta tavoite on edelleen se 76 kg!!!
 
tyhmä olo on, viikonloppuna mässäilyä. :/ kunpa tässä nyt vaan pääsisi pois tuosta heikosta itsekurista ja herkuista! viikko meni hyvin, vaan viikonloppu päin arsee. silti onneks alaspäin eikä ylös toi paino.
 

Yhteistyössä