jaa, tän sivun kun päivitti niin tuli tuohon nuo lainaa nappulatkin.. no aina oppii uutta.
82.9 kuvittelin et ei oo tippunu yhtään, mutta onneks on. mullakin on se kymppi rikki jo ekasta punnituksesta (pe), ja sit siitä ma punnituksestakin en enää oo kaukana. mutta edelleen on läski olo, mulla on jännä "tyyli" et kilot ei mua vaivaa kun vaan silloin kun oon dietillä.
eilinen kuntopyöräily oli tosi tukkosta, just pe ku polin ajattelin et onpa helppoa nyt jo, että pitäiskö nostaa vastusta tai polkea pidempään. no katsotaan mille se tänään maistuu, pitäis varmaan venytellä enemmän.
me lähdetään su reissuun viikoksi, yritän olla possuilematta lomallakin, mutta en aio olla super tiukka. loman jälkeen jatkan tätä samaa rataa.. edelleen on kaapissa paljon pientä vaatetta joihin haluaisin mahtua vielä joksus. en välttämättä käyttää enää, mutta ovatpahan siellä siks että saa sit kokeilla.
onnitteluja kaikille joilla on paino tippunu, ja ne joilla junnaa, niin tsemppiä, ei ainakaan kannata lähteä toiseen suuntaan?