juppihippipunkkari
\
Tonalin helpottaa lihaskipuja huomattavasti. Kiinteytymisestä on vaikea sanoa onko Tonalinin ansioita vai ei, koska olen samalla liikkunut aktiivisesti ja harjoittanut lihaskuntoa säännöllisesti kolme tuntia viikossa. Kiinteytynyt olen, vaatekoko on vuodessa pienentynyt kahdella vaikka vaaka ei suuren suurta pudotusta näytäkään.
Enpä usko, että mitään itsestään laihduttavaa tuotetta on olemassakaan; Jos sellainen olisi, ei ylipainoisia taitaisi olla ollenkaan.<br><br>
Enpä huomannut tätä.. Minä käytän Tonalinia. Olen käyttänyt jo yli vuoden ajan, mutta en laihdutustuotteena vaan lihashuoltoon. Mulla kun tuppaa lihakset kovin kipeytymään ja särkevät myös, varsinkin jalkapallopelin ja pidemmän lenkin jälkeen. Erityisesti kipeytyvät säären lihakset.Alkuperäinen kirjoittaja 22.05.2007 klo 22:59 Juuli kirjoitti:Vaaka näytti aamulla 76,4 eli viikon pudotus hurjat 700g..
No, hitaasti mutta varmasti? mennään alaspäin.
Oon kieltämättä ollut aika relana tämän viikon, kyseessä taitaa olla enemmänkin elämäntaparemontti takaisin ennen raskautta olleisiin tapoihin, kun varsinainen dieetti. Tuntuu hyvältä tämäkin.
Oliko joku kiinnostunut jonkinlaisesta puhdistautumisesta? Mikäköhän olisi paras? Itse en lähde kovin pitkään paastoon, vaikka olisi kai tehokkain elimistön puhdistustapa.
Entä käyttääkö joku ketjulainen tonalinia? Ajattelin ehkä kokeillla onko humpuukia vai ei.
Heipat taas ensi kertaan.
Tonalin helpottaa lihaskipuja huomattavasti. Kiinteytymisestä on vaikea sanoa onko Tonalinin ansioita vai ei, koska olen samalla liikkunut aktiivisesti ja harjoittanut lihaskuntoa säännöllisesti kolme tuntia viikossa. Kiinteytynyt olen, vaatekoko on vuodessa pienentynyt kahdella vaikka vaaka ei suuren suurta pudotusta näytäkään.
Enpä usko, että mitään itsestään laihduttavaa tuotetta on olemassakaan; Jos sellainen olisi, ei ylipainoisia taitaisi olla ollenkaan.<br><br>