lomalle 7viikkoa 10kiloa painosta pois!

jeps
Noh, osittaisella nutrilett kuurilla olen ollut, syönyt kyllä ihan normaaliakin pöperöä, paino tänään 89,2, eli tippumaan päin :D En malttanut olla käymättä vaa`alla :saint:
 
jeps! et ka sä oo lihonu kymmentä kiloa! :LOL: sorry.. eikös tuol aiemmas viestissä oo paino 79 ja jotain, nyt 89?

mulla menee mainiosti, ei tee mieli herkutella, ja nälkä ei oo. voihan se olla et hyvä olo kostautuu ja painokaan ei sit oo tippunu yhtään.. mutta ma se selviää.
 
jeps
Juu siis pikkasen kympillä heitti tuo mittaus tulos... :D Ja tänään ajattelin grillata!!! Siis kasviksia ja kanaa ja tehdä tonnikalasalaattia, ensin tosin 10 kilsan lenkki edessä B)
 
Vitsit, oliskohan mulle tässä oiva porukka...?! Joo, ihana kuulla, että on muitakin samanlaisia kun mä ;) Tosiaan sitä tiputettavaa olis se noin 10 kg ja tuntuu ettei paino oo siitä liikahtanutkaan suuntaan eikä toiseen on ollu sama varmaan jo puol vuotta vaikka olis liikkunu enemmän tai syöny vähemmän, mutta mulla siis kompastus kivenä on herkuttelu, karkit on niin hyviä ja limppari kans... :ashamed: Tosiaan mä aina missaan liikunnan tuoman kalorien kulutuksen ottamalla ne illalla takasin herkuttelun merkeissä... Liikun viikossa noin 5-6 päivänä, joogaan yleensä vähintään 2 kertaa viikossa ja reippaalla vaunulenkillä käyn ainaki kolmena päivänä viikossa ja satunnaisesti pyöräilylenkit päälle. Stepperi tossa on ollu pölyttymässä jo jonkun aikaa ja tarvis se ottaa aktiiviseen käyttöön. En oo ennen kokeillu tällasta kimppalaihduttamista jos tästä olis apua...! =)
 
Hexa
74,8 eli ihan samassa kuin viikko sitten. Tämä tarkoittaa siis sitä, että se satunnainen saunasiiderikin on vaihdettava vissyyn. Jos laihaa lohtua ajattelee, niin kyllä housut tällä viikolla paremmin päälle menivät, kuin kaksi viikkoa sitten.

Eilen käytiin 3h pyörälenkillä koko perhe ja siihen päälle tunnin vaunuilu. Mutta ehkä se kylässä syöty kermavaahtopannukakku ja suklaat oli liikaa? Ihan kaikki makea pois!
 
87,6 kyllä tippuu hyvin! mutta tosiaan oon totaalikieltäytyjä kaikista herkuista, ja kaikesta napostelusta aterioiden välillä. housut väljenee, mutta pieniä onkin tilalle kaappi täynnä, tosin kesävermeitä pitäis hommata.. mutta ei kiinosta kun ne ovat heti isot sit :LOL: -toivottavasti!

kuntopyöräilen kahtena iltana peräkkäin ja sit pidän välipäivän. tuo ilta kuntoilu on hyvä ratkaisu siihen jos meinaa illalla herkut maistua, eipä juuri tee mieli suuhunsa mitään pistää kun näkee kuinka hitaasti ne kalorit palaa.

juu, mutta nyt lapsia viemään!
 
jeps
79,2kg, nyt oikeen kunnon tsemppi viikko päälle... Ei vaan kerkee lenkille missään välissä tällä viikolla, työt alkaa jo 11.30 ja loppuu 20.30, noh syömisiä vahdittava tiukasti!
 
Hexa
Pitää vain yrittää motivoitua.. Että kai se lihasta on joka painaa..? =) Mutta mikä se kumma muhkurainen tuolla reisissä mahtaa olla? Ihan sinä ihon alla. Ei kai se ole sitä läskiä?

Juteltiin eilen yhden jääkiekkovalmentajan kanssa että juoksu olis parasta kunnolle. Siinä kun joutuu kannattelemaan koko painoa. Fillarilla energiaa kuluu vain eteenpäin menoon.
 
Juuli
Heips!

Kaikillahan on hyviä tuloksia. Ja uskon, että vaikka vauhti ei joka viikko huimaakaan, niin näin ne kilot sitte pysyvätkin poissa.

Itse en muistanut aamulla käydä vaalla, joten huomenna sitten. Housut mahtuu jo paremmin päälle, kuten jollakin muullakin. Ei taida näkyä kilossa kovinkaan paljon. ;)

Täytyykin harrastaa tota juoksemista enemmän, jos vaikka kunto nousisi kohisten =)

Tulin äsken salilta ja nyt saunaan. Nautin aika lailla näistä salihetkistä mamma arjen keskellä. Ja samalla on hyvä opetella eroa pojan luota ennenkun palaan elokuussa töihin. Poika ei vaan ole moksiskaan, äidillä ikävä jo tunnin parin eron jälkeen.

Tuun huomenna ilmoittamaan vaakalukeman!
 
mulla ei oo aikaa juosta. jos en siis juokse aamulla niin et klo7olis jo käyty suihkussakin, silloin kun mies ei ole työmatkoilla, tämänkin viikon on.. joten tuo kuntopyöräily on mulle paras juttu. ja kyllä siinä saa hyvän valuvan hien pintaan. :) hiki on pop! =) ja sit illal ku saan muksut sänkyyn, niin istuisin muuten koneella tai kattoo telkaa, niin nyt saa yhdistettyä huvin ja hyödyn, kun katsoo telkkaa kuntopyörän päältä.

mitäs tässä on juhannukseen nyt aikaa? vajaa5viikkoa? siellä on mun eka löysempi viikko sit tiedossa, juhannus ja sen jälkeinen viikko. mutta jos ei kauheat himot tule niin pysyttelen sittenkin herkuista erossa, mut jätskiä on sit kyllä pakko maistaa! sen jälkeen jatkettava puurtamista tiukalla linjalla.

kukas se kertoikaan että kuluttaa herkut liikunnalla joten tulos on +-0? sehän se onkin sit tulevaisuudessa edessä. kunhan ensin pääsee näistä läskeistä eroon, on jatkettava niin et kuluttaa ensin ja sit herkuttelee.. koska eihän sitä voi kuitenkaan koko elämäänsä olla dietillä!? kääk, kauhee ajatus.

tsemppiä kaikille!
 
Juuli
Vaaka näytti aamulla 76,4 eli viikon pudotus hurjat 700g..

No, hitaasti mutta varmasti? mennään alaspäin.

Oon kieltämättä ollut aika relana tämän viikon, kyseessä taitaa olla enemmänkin elämäntaparemontti takaisin ennen raskautta olleisiin tapoihin, kun varsinainen dieetti. Tuntuu hyvältä tämäkin.

Oliko joku kiinnostunut jonkinlaisesta puhdistautumisesta? Mikäköhän olisi paras? Itse en lähde kovin pitkään paastoon, vaikka olisi kai tehokkain elimistön puhdistustapa.

Entä käyttääkö joku ketjulainen tonalinia? Ajattelin ehkä kokeillla onko humpuukia vai ei.

Heipat taas ensi kertaan.
 
juppihippipunkkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 12:18 solaris kirjoitti:
hei arvon ladyt! nyt on tainnut jäädä jokunen kyydistä? mitä mitä mitä... eikö dietti enää kiinostakkaan! kesä tulee, makkarat sulaa -toivottavasti! ilmoitelkaas tuloksia. =)
Täällä ollaan taas =)

Kuopus kaatoi näppiksen ja koneen päälle mehulasin :\| Tuli siis itseaiheutettu nettikatkos ja pienimuotoinen remontti, eikä puhettakaan että olisin saanut lasten koneilla olla surffailemassa, hyvä kun laskut sai maksaa rauhassa. Ja silloinkin oli koko ajan joku kysymässä "meneeks sulla viä kauan??" :D

Patterit on vaakaan hankittu (muistinpas!!) ja nyt vaaka näyttää -2kg eli 79kg :/ Yhdeksän kiloa siis matkaa vielä tavoitteeseen. Tosin tämä oli iltapaino, yleensä käyn vaa'alla aamuisin, koska jo treenien aikana juotu vesi lisää jonkinverran painoa. Vettä kun menee reilu pari litraa kahden ja puolen tunnin aikana.

Nutrilettia en ole vielä ostanut, saamattomuutta ihan täysin. On ollut työelämä niin hektistä, ettei ole yhtään huvitanut elää liemillä :) Säännöllinen liikunta on pysynyt mukana kuvioissa, ja pysyykin jotta mielenrauha säilyy. Jalkapallon merkeissä menee n. 3,5 tuntia viikossa + pelit, intervallitreenilenkillä reilut kaksi tuntia viikossa, sauvakävelyä 1-3 kertaa viikossa noin tunti/kerta. Liikunnan pitäisi siis riittää, siihen kun tulee päälle normiliikunta; Välillä hyvinkin fyysinen työ, koiranpissilenkit, ratas/pyöräilylenkit kuopuksen kanssa, puutarhatyöt... =)

Rasvanpoltto-dvd on edelleen hyllyssä, jotenkin sitä ei vaan saa aikaiseksi kotona ottaa hikeä yksinään. Olen osittaisella hoitovapaalla, joten kuopuksen päikkäriaikaan olisi se tunti käyttää siihen jumppailuun. Josko huomenna sitten alkais... B) Stepperiä en myöskään ole hankkinut, nyt on keula kääntymässä kohti crosstraineria. Onkos kenelläkään siitä kokemuksia? Niitä kun tuntuu olevan kovin montaa eri hintaluokkaakin.

Että tämmöistä täällä. Jospa sitä jussina olis sitten sen 9 kiloa kevyempi :saint:
 
Hexa
jo kahtena aamuna 74,6 (muttei maanantaina!) eli jos kuitenkin olis sen 200g laskenut paino edellisestä viikosta? Tai no joo, ookoo, sovitaan että ei tippunut tälle viikolle mutta seuraavalle sitten enemmän?

Nutrilettiä ei vielä ole hankittu, koska kotona on oltu.. Ehkä perjantaina? Jos silloin pääsis vaikka käymään kaupassa.
 
musta tuntuu että nyt on paino jumahtanu. mutta sepä selviää maanantaina! tosin mihinkään ylimääräiseen en ole sortunut, jotenkin tuntuu liian helpolle tää dietti nyt? varmaan johtuu siitä et syön kasviksia tosi paljon, ihan ähkyyn asti ruualla. ne kun on tuossa "entisessä elämässä" jääny hiukan vähemmälle. mutta nostelen ketjun samalla tässä ylös ettei huku tuonne, tässä on vielä aikaa näyttää kyntensä! =)
 
Heippa kaikille!

Ei taaskaan ole maanantai, mutta tässä olis taas mun "ei minkäänlaista" raporttia:
Eilen salilla punnitsin itseni reenin jälkeen ja vaaka näytti 87,5 kg, mutta kotona aamulla taas 88 kg. Onhan nuo vaa'at erilaisia, että tiedä sit, kumpi on oikeassa, mutta sitä vaan, että minä jumin siinä 88 kg:n tietämillä aina vaan. Otan kyllä itse huomioon tuon kuntosaliharjoittelun, jota teen 3 krt viikossa...siis silloinhan paino ei laske niin nopsaan, kun se läski alkaa muuttua lihasmassaksi. Mutta kyllä mun lääkäri eilen oli kovin tyytyväinen mun "uuteen ulkonäkööni" jo 5 kilonkin pudotuksen jälkeen. =) Kai se tästä vielä etenee... reilut 7 viikkoa olis vielä salikorttia jäljellä, että saapi nähdä, uusinko sitä sitten enää vai jatkanko kotiharjoittelulla ja sauvakävelyllä... Stepperi multa siis löytyy kotoota, mutta oon aika laiska sillä mitään tekemään. :ashamed: Salilla on mukavempi reenata. Löytyyhän hyllystä pari TV2:sen jumppavideotakin, mutta nekin taitaa olla aika pölyssä, kun ei koskaan saa rauhassa jumpata, kun aina on muksut jaloissa mukana jumppaamassa... :whistle:
 
Moikka kaikki.
Tulenpa minäkin tänne kun tavoite olis sama kun teillä kaikilla. Eli mun pitäis saada tohon heinäkuun puoleenväliin mennessä pois 7 kiloa. Syy niinkin arkinen kun olen silloin lähdössä kaverin kanssa iltamenoihin ja on pakko olla vähän hoikemmassa kunnossa. Mulla kun on sellainen päähänpinttymä että pitää olla hoikemmassa kunnossa kun hän. Joten yritän hampaat irvessä ja kaikki peliin panostaen päästä kiloistani siihen mennessä. Puolitoista vuotta sitten putos jo noin 12 kiloa mutta sinne tavoitteeseen olis vielä ainakin 10-12 kilon pudotus. liekö saavutan koskaan. Tsemppiä kuitenkin kaikille.
 
Heipä hei TAAS kaikille!
Mä ramppan koko aika vaa'alla... on varmaan huono tapa. Tänään se sit näyttikin 86 kg aamulenkin jälkeen. On se merkillinen vempain miten se silleen heittelee... Noh... tänään tuo ruokapuoli on sit vähän lipsunut. Muu perhe haki roskaruokaa ja tulin itekin syöneeksi muutaman sipulirenkaan, pari ranskalaista ja vähän kanawrappia. Onneksi kävin tosiaan aamulla lenkillä ja huomenna mänen sit salille!
Tänään aloitin 14 päivän Detox puhdistuskuurin. En tiedä, onko sillä mitään tekemistä laihduttamisen kanssa, mutta ajattelin, että se voisi vähän puhdistaa ja laittaa kuulemma aineet kiertämään kropassa. =)
On vielä melko miedon makuinenkin...vähän kuin teetä joisi...
Aamun puntaroinnin mukaan matkaa olisi siis "enää" 10 kiloa, mutta luulempa, että se vaaka näyttää taas jotakin ihan muuta huomen aamulla... :ashamed: :whistle:
 
huomenta!
minäkin porsastelin eilen, ensimmäistä kertaa. puolikas sämpylä kahvin kanssa ylimääräistä. pehmeää leipää en ollukkaan syönyt 3viikkoon! ja sit tuli napsittua vähän sitä sun tätä siinä kahvipöydässä, mutta ei mitään pullaa, mutta pikku muruja sieltä täältä, ja niistä varmaan kertyikin kivasti.

mutta paino oli aamulla 86.4, eli laskussa on. nyt taitaa tahti hidastua, mutta en nyt vielä ainakaan tälle viikolle suunnitele mitään tiukennuksia, tai liikunnan lisäyksiä. (paitsi tuo pahasti päätä nostava napsinta nyt taas kokonaan pois!) katsotaan vielä viikko kuinka menee. jos näyttää jumahtavan niin sitten on tehtävä jotain.

ei vaan olo tunnu kauheen laihalta edelleen, kamala kun yrittää juosta lasten perässä niin joka kieleke hyllyy ympärillä, yök. no, jospa se syksyllä jo sit tuntuis paremmalle. :)
 
aamulla painoo oli syömättömänä, juomattomana ja ilman vaatteita 74kg, eli 3kg vähemmän kun viikko sitten, aika hurjalta kylla tuntuu toi 3kg pudotus viikossa, mutta tyytyväinen toki oon! Oon liikkunu ton menneen viikon aikana enemmän kun tavallisesti ja meinaan jatkaa samaa linjaa, syömisten suhteen oon ollu tarkempi, mut ei kuitenkaan mikään yli tarkka linja oo ollu, perjantaina aloin syömään Tonalinia. Jep, ens viikkoon taas sitten! Tsemppiä kaikille! =)
 
Heissan kaikille pudottajille. Täällä näkyy siis olevan tapa että maanantaina(ko) on punnituspäivä? Ja selituksiä heti alkuun, eilinen oli täysi mussutuspäivä, mutta sitä saa mitä tilaa.

Siis tänään aamupaino oli yövaatteet päällä ennen aamupalaa

28.5. 76.6 kg

eli tästä lähdetään yrittämään pudottamista. Kun nyt pääsis tonne 60-luvulle vaikka ennen tangomarkkinoita ni vois kehdata lähteä taivuttelemaan. Mutta palataan asiaan vinkkien muodossa viikon aikana tai viimestään maanantaina kylmän totuuden edessä. Tsemppiä kaikille!!!!
 
Tässä virallinen maanantai paino: 87 kg.
Ei tosin ole mitattu aamulla, joten olisikohan se aamupaino voinut olla jopa lähempänä sitä 86... ;)
Tän 87 kg mä mittasin vasta nyt.
Eli on se nyt laskusuunnassa varmaan taas... kuukaus sitten painoin vielä 93 kg ja rapiat. Hiljaa hyvä tulee! Siihen mä ainakin luotan. Täs kun tähtään pysyvään painonhallintaan, enkä mihinkään nopiaan laihdutukseen. =)
Eli tässä olisi matkaa vielä hiukka reilut 10 kg tavoitteeseen. Kuulostaa niin paljolta... :/
Mutta nyt banaani nassuun ja kohta salille!
Nähdään taas!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 16:10 Hexa kirjoitti:
Taidettiin keksiä meidänperheessä aamupala, joka menee kurkusta alas ja jopa pysyy sisällä! Meillä tehdään monena aamuna nyt vohveleita. Niistä on perheenjäsenten hyvä valita itselleen sopivat päälliset, vaahterasiirappia, kermavaahtoa, kotitekoista hilloa tai näiden yhdistelmiä. Osan taikinan vehnäjauhoista korvaan kaurahiutaleilla.

Tulisiko kenelläkään mieleen mitään muuta vastaavaa ruokaa? Kiisseleitä ja kermavaahtoa yritetään kovasti tuoda mukaan ruokavalioon. Ilmeisesti pitää laittaa vähemmän marjoja tai pakastaa ensi vuonna pienempinä palasina mansikat kun nyt ne tahtovat jäädä kaikki syömättä.
Moi Hexa!

Meillä kans noita vohveleita syödään usein (siis ruoka-aine allerginen poika syö, toki isosiskollekin annetaan). Meillä kans kovin nirso tapaus, mutta lätyt menee kans. Ja sitten oon tehny sellasia blinin tyyppisiä niillä ruoka-aineilla jotka meille käy (blinien ohjeen löytää muistaakseni tattarijauhojen kyljestä), ne oli hyviä ihan sokerin kanssa kun meillä poika ei huoli mitään hilloja. Teidän kannattaa kokeilla myös pannaria, siinä ainakin energiaa kun on niin rasvaista (ainakin maailman parhaassa jonka ohjeella me sitä aina tehdään). Mä muuten soseutan mansikat aina ihan hienoksi soseeksi ennen pakastamista, saman voit tehdä kyllä pakastetuille mansikoillekin kunhan hetken sulavat. Toivottavasti tässä tuli jokin mikä teillä maistuisi ja pysyisi sisälläkin
 

Yhteistyössä