Maanantaita...harmaata sellasta!
Juu on tuo ilma taas semmonen, ettei huvita ulos lähteä! Meillä ois illalla Aadan joulujuhlat tossa viereisen tarhan pihassa... Toivottavasti ei tuu vettä ihan kun saavista! Sain Wiian nukkumaan omaan sänkyynsä ja Aada keittelee huoneessaan jotain ruokaa mulle...Äskön tuli maksalaatikkoa ja teetä!
Joulukorteista joku kyseli, et kuin paljon jaetaan... mä oon nyt tehnyt vajaa 30 ite ja varmaan täytyy muutama tehdä lisää, kun meinasin, et Aada saa viedä hoitokavereillensakin kortit!mut mul on se vakio sukulaislista joille menee kortit ja sit kavereita loput!
Sit oli puhetta lempinimistä: Niitä on paljon ja mies keksii joka päivä jonkun uuden, mut esim. Viiuska, wiude, miss megalerva ( aina kakit niskassa asti
ja saa vaihtaa koko vaatekerran), lilla, pikku kerttu (toinen nimihän on kerttu) ja minipossu ( kun röhkii silleen hauskasti aina kun ruvetaan syömään, kun on niin tohkeissaan).
Tulipas hiljasta tuolla lastenhuoneessa, pakko käydä tarkastamassa mitä pahaa sielä tapahtuu, kun pälpätys ja pauke loppus... Juu sielä revittiin yhden kirjan sivuja!!! On se vaan niin, et kun vähän silmä välttää, ni jo tehdään pahoja! :kieh:
Huomenna tilaan valokuvia, kun Aada on hoidossa ja saan rauhassa istua koneella pari tuntia. Eilen saatiin vihdoinkin otettua se joulukorttikuva ja ois se kiva saada Wiiastakin jo ihan oikeita kuvia, kun kaikki on vaan koneella tai kamerassa. Taitaa tulla taas aika iso paketti kuvia...oisko niit joku vajaa 200.. huhhuh!
Elza Siitä keskiviikosta... Jos treffataan sielä aurinkoisen nurkilla! Siel on hyvät pullat
ja jos kelit on tämmöset, ni ois kivempi olla sisällä.
Olisko se 11.30 ok aika vai kuin tehdään?
Nyt viihdyttään tota Vanhempaa tyttöä, kun Wiia vielä nukkuu...
Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille! :wave:
Lapanen ja Wiia 7 viikkoa ja 1 päivä