Sunnuntai huomenia!
Nyt ekaa kertaa tuntuu siltä että mä haluun takas nukkumaan. Meillä kaikilla masua muutaman päivän väännellyt, ilmavaivoja :ashamed: Oisko jotain mahapöpön poikasta tai jotai? No se sit eilen kiukutti vauvaakin
Alkoi iltasyönnin aikaan ja puoliyö oli ohitettu reippaasti ennenkuin pikkumies nukahti
Jumppaamalla ja hieromalla saatiin ilmaa pois ja niin et oltiin ilman vaippaa jne. Ois ollu hyvä olla nyt niitä gefiluskapseleita, mutta viimeset meni isommille lapsille toissapäivänä, enkä sit muistanu käydä hakee niitä lisää :headwall: Täytyy varmaan tänään ajella apteekkiin tai viimestään huomen. Nyt vauveli nukkuu niin tyytyväisenä, ei enää merkkejä vatsanväänteistä =)
Rontti: En mäkään normaalisti mikään himojumppari ole, mutta aina synnytyksen jälkeen oon koittanut jotain vähä tehdä että ei paikat ihan roikkuis kuin vanhalla mummolla :ashamed:
Nökö: Meidän synnärillä jumppari kävi kun esikko syntyi, mut ei nyt ollut puhetta koko asiasta eikä kakkosenkaan aikaan. Eli onko se tuol sit vaa ensisynnyttäjille? :/ Kyllä oisin kaivannut jotain opastusta nytkin, meinaan kaikki unohtuu
Saatiin kyllä jotain opuksia joissa on noista liikkeistä.
L-ouisa: Mä oon ainaki sitä mieltä että lapsi matkaan (mahdollisuuksien mukaan tietty) melkein minne vain
Ei sitä tartte jäädä kotiin nyhjäämään.
Me ei viel oo kauheesti liikuskeltu muutakuin ulkona, mutta meillä se onkin nyt vähän toista kun on jo kolme mukana "raahattavaa" =) Eli ei käy se liikuskelu ihan niin helposti kun yhden kans.
Rontille viel piti kommentoida että mä olen ihan yllättynyt kuinka sitä ehtii ja jaksaa taas touhuta. Itseasiassa tuntuu hommat luistavan kolmen kaa paremmin ku yhden
Muistelin et esikon aikaan alkuun en saanu yksin ollessa siivottuun en ruokaa laitettuun tms mut nyt on onnistunut nekin
Ja ihan sillä periaatteella oon puuhastellu et jos joku jää kesken tai ei onnistu ni olkoon, paniikkia en ota jos hommia on rästissä. Tähän asti kuitenkin kaikki sujunu ok. Nauttinut olen mäkin vauvasta ja sit oon koittanu järkätä noille isommillekin aikaa ja silti ehtii tekeen kotityöt. Tosin kokoajan saa olla sit liikkeessä, mutta jos tykkää ja jaksaa niin mikäs siin =)
Meilläkin meni menneellä viikolla yhtenä päivänä aamu-ulkoilu pipariks, kun mulla oli hoppu saada koti siistiks ennenku lähetään ja sit sitä hommaa olikin enemmän ku aattelin ja vauva ehti herätä
sillon tuntui et oonko mä ihan viisas, mut minkä luonteelle mahtaa?? :ashamed:
tuutilulla: Ihan samalta kuulostaa tuo maidon ylituotanto sulla kun mulla. Hyvä tietty et maitoo tulee, mut ärsyttää ku saa olla vaihtamas noit lakanoita ja omia vaatteita alvariinsa :kieh: Mä ostin sen kerääjän myös ja eilen aamul sama 50ml multa sinne valui ku vauva toisest söi
Tänään nyt ei ihmekyl tartennu lakanoita ensitöikseen vaihtaa
Mut koskaan aiemmi ei näi paljo ole maitoa herunu, vaikka hyvin on kuitenkin tullut. Joten täältä ajatuksen voimalla koitan näitä maitoja lähetellä
Elzallekin =)
Isommilta taisi jo mielekkäät lastenohjelmat loppua kun ralli alkoi
Täytyy mennä jotain heille kehittelemään
Vauvantuoksuista arkea kaikille
mamma ja poju 13vrk :heart: