huomenta kaikille..
meillä sitten isännän kanssa mykkäkoulua..tai mie pien mykkäkoulua..illalla rupes ottamaan pattiin kun juoks ekana autonpesussa,sit pihalla lumitöissä ja vielä koiran kanssa ympäri kylää..ja muutaman kaljan otti..ja sit kävi koisaamaan seittemän jälkeen..mie tytyn kanssa täällä kahestaan..ei siinä etteikö myö pärjättäs mutta ärsyttää vaan tollane että aina ku alkaa yövuorovapaat niin meno on tollasta..ja olin sille sanonu että käytetää venla kylvussä..mutta yksin sen sain tehä.
en tienny illalla et itkenkö vai nauranko..
nyt se tuolla venlaa syöttää..ihme että ite sano et voi syöttää.
ehkä miun pitäs saada suuni auki ja sanoo sille..mut ..
no,sama juttu on yleensä aamuvuorojen jälkeen,mie yksin täällä tytyn kanssa päivän,hää tulee kotiin töistä,niin melkein heti painuu tonne pellolle jotakin tekemään..kyllä hälle olen joskus sanonut että tartteeko sitä aina olla jotakin tekemässä,olis meijän kanssa sisällä..mutta ihan ku kuuroille korville puhus..
tulipa kamala valitus virsi näin sunnuntai aamun kunniaksi.. :headwall:
tuutilulla elä pode huonoa omaatuntoa vaikka kiia mummin luokse menikin..varmaan ovat yön seudun pärjänneet mainiosti
toivottavasti sait kunnolla yön nukkua,eikä tauti pukannut päälle.
tilda meillä kyllä röyhtäytetää yöllä sekä päivällä,muuten puklaillaan vielä kamalammin.yleensä kummastakin päästä tulee röyty..
kamalasti tyty kyllä piereskelee..eikä ne ole mitään pieniä turauksia
nyt olen muutaman päivän ajan tarkkaillu tytyn pyllypuolia..tuntuu että jotakin punotusta rupee olemaan..vaikka vaippaa tulee tiuhaan tahtiin vaihdettua,kun kakkii niin paljon..voisiko johtua vaippa merkistä?
olen bepanthenia laittanut,sekä sinkkivoidetta laitoin tänä amuna kunnon kerroksen..
sitten jo mietin että voisiko johtua siitä ,kun ite oon aika paljon syöny appelsiiniä,sekä mandariinejä..?
keiju meille tuli lappu kelasta että venlasta ruvetaan maksamaan lapsilisää 1.11 alkaen.eli seuraavassa kuussa miten lapsi on syntynyt.
ja maksupäivä taitaa olla joka kuun 26.pvä.poikkeuksia taitaa olla joulu, ja sit tietty jos 26pvä sattuu lauantaiksi tai sunnuntaiksi,niin silloin maksetan edellisenä arkipäivänä.
nyt pitää lähtee laittamaan ruoka uuniin ja sitten vaunulenkille..isäntä tuos sitä ehotteli..kohtahan tytylläkin aamu-unien aika.
niinukka ja venla huomenna 7vkoa.