*LOKAVAUVAT 2007 tammikuu 2008*

Englanti-Turku-sanasto
Tässä englanti-turku sanakirja toivottavasti kukaan ei nyt suutu mulle.
Make love not war
Ann ny pikkase äläkä rähjä


Business to business
Vaihretam muna munasse


Company
Puulaaki


Connecting people
Olek pahas paikas?


Fitness center
Syäks napei?


First class
Pirum kallis


Home sweet home
Eimar mää lähre kotti


Hurry up!
Tuleksää!


International
Ulkolaissi


Enjoy Coke
En jua Kokakola


Managing director
Meirän pomo


Sales manager
Se piänempi nilkki


Chairman of the board
Se ketä sai kenkkä


Secretary
Kaffenkeitin


Sorry



So
Kui?


Systems administrator
Mei mikrotue sälli ko ei mittä ossa


Here you are
Tosso


Second hand shop
Vanhoi ryji


New fashion
Kallei krekkali


Show must go on
Puulaaki kaatus


Show business
Kommeljanttarei


See you later
Menisis sääki kottis vaa


T-shirt
Puulaaki mainosrätti


College
Se kallemp mainosrätti pomoil


Teamwork
Porukas sählämine


Where is the toilet, please
Tarttis käyr kusell


Sorry, I don't speak English
Puhusis sääki suame vaa


:ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Kenen perheessä on karkkipäivä? Vai mässyttääkö lapset karkkia aina kun huvittaa?
Sovittiin, että lauantaisin olis, mutta oikeestaan syö sillontällön.

- Mihin aikaan isompien nukkumaanmenoaika viikolla?
Onni nukahtaa itekseen yleensä viimestään kasilta, riippuen onko päiväunia nukkunut


- Mitä muuttaisitte itsessänne ja kodissanne?
Kyllä pitäis saada enempi aikaseks. Aina mä mietin, että toikin pitäs tehä ja toi ja toi, mutta ajatukses aina jää. Koti on unelmieni koti, josta unelmoin aina lapsena, eli omakotitalo.

- Minkä piirteen poistaisitte ja lisäisitte mieheenne?
Saisi ottaa enemmän huomioon muutkin, on ollut aina aikas itsekäs, lieneekö lapsuudesta lähtöisin..?

- Mitä tekisitte, jos saisitte yllättäen vuorokauden vapaata ja rahaa olisi käytettävissä riittävästi?
Varmaan ottasin liput Tallinnanlaivaan tai vaan johki hotelliin ja nauttisin olosta.

- Mikä on ollut asia josta olette suuttuneet ja vastaavasti iloinneet kaikkein eniten? :D
Suuttumista ei tule mieleen... Mutta kyllä suurin ilonaihe on lapset pitkän lapsettomuuden jälkeen.

Lainasin tätä kysymysketjua, kiitos vaan Milli =)

Olin just kynttiläkutsuilla. Uskallanko sanoa... aikas tylsä esittelijä... :x
Pojat olikin molemmat jo nukkumassa, kiitos iskän.

Taitaa nukkumatti huudella muakin jo.

ÖITÄ!!
 
kodinhoitohuonekeskusteluun on pakko puuttua.
edellises talos khh oli niin pieni, että sinne piti tyyliin peruuttaa, ja jos pyykit laittoi kuivumaan, ei siitä sit mentykään minnekään...
nyt on ruhtinaallisen iso khh, kaappitilaa ja laskutilaa on. se on keittiön vieressä, ja sieltä pääsee niin pesutiloihin kuin ulos terassille. vaunut mahtuu hyvin sinne, ja tilaa jää muuhunkin. sit rakentajat, pieni vinkki: vaatehuone kodinhoitohuoneessa ei ole yhtään pöllömpi idea, meillä se on kuivaushuoneena ja se on ihana!

 
taas hurjasti tekstii muutaman tunnin aikana tullut..
venla rupee olemaan entisellään,pikkusen röhis enää nenukka.

tossa joi pullollisen maitovelli sekotusta,eikä rauhottunu nukkumaan,eiku jeijetti uni-itkuaan..varmaan puol tuntia tossa vinkus.sitten kävin hakemassa 100ml lisää maitoa,vetäs sen ja nyt nukkuu tyytyväisenä..äippä meinas vissii tytyn liian vähillä eväillä laittaa nukkumaan.

muuten vip1 etkös sie ollu imatralta?missä päin asut?tietysti jos et halua näin julkisilla palstoilla kertoo,ni laita yv.tä.

ukko kuorsaa jo :eek: aamuun se on huomenna kyllä menossa,joten se hälle jo suon et nukkuu.

aamulla pitäs lähtee venlan kanssa käymää kaupungissa..
eestysköhän kirppikselläkin käymään...
 
Niin, no mun ex poikakaveri sano yhen kerran mulle että näytän aamuisin ihan Tommi Läntiseltä, voi vitsi että me ollaan naurettu tuolle jutulle, ei siis kamalampaa näkyä varmaan voi olla ku se sianp**llu silmä ja ne punaset ripset. :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Niin, no mun ex poikakaveri sano yhen kerran mulle että näytän aamuisin ihan Tommi Läntiseltä, voi vitsi että me ollaan naurettu tuolle jutulle, ei siis kamalampaa näkyä varmaan voi olla ku se sianp**llu silmä ja ne punaset ripset. :LOL:
Se ei tainut olla ihan kohteliaisuus, eihän? :whistle:
 
no meillä haisee jos niille antaa maksalaatikkoa raksujen kanssa mut jos laittaa piimää nii sit pörisee mut ei haise..ja arvaa onko kiva jos istut vaik lattialla ku tollanen 60kg mötikkä rojahtaa syliin,tuntuu et luut halkee :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ippuli:
ihan asiaakin...
oletteko kuulleet raskaus-allergiasta?
ystävän tuttavalla just diagnosoitu, mitä ihmettä se on? tietääkö kukaan?
Olen kuullut miehen veljen vaimolla oli. Se ilmeni sillä ainakin kovana kutinana ja näppylöinä eikä siihen auttanut oikein mikään. :|
 

Yhteistyössä