Susalle hienoa huomista
! Meilläkin huomenna varmaan ihan kiva kyläilypäivä.
Imetyksestä vielä, että maitoa meillä imutellaan joku 5-10min, mutta sitten muuten siihen perään ainakin toinen samanlainen lupsuttelua, joskus puolikin tuntia. Oon nyt antanut olla, jos se vaikka vielä lisäis tuota maidoneritystä? Ja me4illä syödään yksi tissi kerralla, mutta illalla sitten molempia.
Suklaasta, aluksi toppuuttelin suklaansyöntiä vatsan takia, nyt välillä ihon takia, mutta enpä tiedä, on/oli niitä vaivoja ilman suklaatakin. Sen kummemmin haitallisuudesta en ole kuullut ja jokaisen lapsen aikana suklaata kyllä syönyt. Johtuneeko äidinmaidosta, että lapset ovat myös melkoisia herkuttelijoita :kieh: . Tosin pidän lasten herkuttelusta aika tiukkaa linjaa, mutta paljon söisivät, jos annettaisiin. Oon mestari syömään salassa :ashamed: .
Ja sitten
kakasta . Nyt kun meillä kakataan melkein joka päivä ja välillä useammankin kerran, niin kakka on muuttunut ihan löysäksi, siis niin että se
imeytyy oikeastaan kokonaan vaippaan. Onkohan normaalia tai voiko liittyä esim. allergiaan? Muistelisin, että noilla vanhemmilla mukana on ollut selvästi sellaista ryynimäistäkin tavaraa
Imetättekö muuten istualleen vai makuullaan? Minä imetän yleensä aina istualleen, mutta nyt välillä, kun on oikein väsyttänyt, olen laittanut pitkäkseen vauvan viereen ja melkistä torkahtanut välillä. Muuten tykkään kyllä mielummin olla istualleen, yölläkin.